ورزش

نتایج کاروان ایران در روز نهم/شوک بزرگ والیبال و کورسوی برنز کشتی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، نهمین روز سی و سومین دوره بازیهای المپیک امروز یکشنبه 10 مرداد در توکیو ژاپن با شروع مسابقات و حضور دو نماینده شهرمان در پیروزی والیبال و آخرین بازی یک بازی جشن گرفته شد. برای ایران

از قلب شروع نکنید
بازی های المپیک صبح امروز در توکیو آغاز شد ، در شرایطی که افراد 60 ساله و 130 ساله کشورمان در حال رقابت هستند. امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم در دور اول با نتیجه 6 بر صفر مین سئوک کیم از کره جنوبی را شکست داد و در دور دوم لوپز ، یکی از مشهورترین کشتی گیران جهان و قهرمان المپیک از کوبا را شکست داد. میرزازاده در این دیدار با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد.

با ورود اسطوره لوپز و این وزن ، میرزازاده به جدول فرصت ها آمد تا بتواند فردا مسابقه خود را برای صعود به سطح بعدی ادامه داده و شانس قهرمانی را کسب کند. میرزازاده در یک مسابقه ابتدا با آلین آلکسیوس سیوراریو از رومانی دیدار می کند و در صورت پیروزی به فینال راه پیدا می کند تا نماینده رضا کیالپ دارنده مدال طلای جهان و طلای المپیک ترکیه از ترکیه باشد.

پیامدهای کاروان ایران در روز نهم / حذف دو بازیکن فوتبال و یک نمایش بزرگ والیبال

وزن علیرضا نجاتی در دور نخست این رقابتها برابر آرمن ملکیان از ارمنستان بود که با نتیجه 5 بر 5 به پیروزی رسید و نجاتی با پیروزی نماینده ارمنستان نتوانست به جدول شانس دیگری برسد و از دور مسابقات حذف شد.

پیامدهای کاروان ایران در روز نهم / حذف دو بازیکن فوتبال و یک نمایش بزرگ والیبال

تصمیم برای نابودی مبارزان ایران
با شروع بازی های المپیک صبح امروز در سالن موکوهاری توکیو ، به نظر می رسد وزن مسابقات تغییر کرده است. اعلام شده است که وزن مسابقات از 6:30 تا 7 خواهد بود ، بنابراین کشتی گیران چند ساعت فرصت دارند تا ریکاوری کنند ، اما دیشب اعلام شد که وزن مسابقات ساعت 21 خواهد بود: 15 صبح تا حدی کشتی گیران هیچ شانسی برای بازیابی به عنوان یک امدادگر ندارند.

این قانون که با اعتراض مربیان و کشتی گیران همراه شد ، توسط اتحادیه جهانی کشتی به گونه ای تدوین شد که کشتی گیران اجازه ندارند در نهایت به دلیل اضافه وزن دچار مشکلات جسمی زیادی شوند ، اما این بار این کار را انجام می دهد. به ضرر مبارزان ملی ما پایان یابد. .د.

پیروزی اولین قدرت والیبال آسیایی در توکیو
تیم والیبال ایران عصر یکشنبه در دیدار پایانی این تیم مقابل میهمانان ژاپن میزبان این رویداد به میدان رفت و در نهایت تیم ایران سه یا دو شکست خورد و صعود نکرد.. رنگ دیگر والیبالیست های ایران به عنوان اولین قدرت قاره آسیا از سطح اول ایران 21-25 ژاپن عبور کردند ، رتبه دوم: ایران 25-20 ژاپن ، سوم سوم: ایران 31-29 ژاپن و چهارم ایران 22-25 کشور ژاپن. سرانجام در دور پنجم ، تیم ژاپن 15 بر 13 شکست خورد تا از صعود به دور بعد جلوگیری کند. این پیروزی در شرایطی رخ می دهد که ایران شانس های زیادی برای پیروزی در این بازی دارد ، با پذیرش این پیروزی ، عصر طلایی والیبال کشورمان بعداً رویداد کلیدی این رویداد را از دست می دهد.

پیامدهای کاروان ایران در روز نهم / حذف دو بازیکن فوتبال و یک نمایش بزرگ والیبال

پیش از این ، ایران و ژاپن 42 بار در تاریخ با 21 برد هر کدام به مصاف هم رفته بودند. در 20 بازی گذشته بین تیم والیبال ایران و تیم ملی والیبال ژاپن ، 10 پیروزی به دست آمده است و پنج پیروزی برای ایران و پنج برد برای ژاپن.

بازگشت کماندار طلایی و ملوانان سرافراز ایران
جواد فروغی دارنده مدال طلای المپیک در تاریخ برنامه هسته ای ایران ، امروز ساعت 12:30 بعد از ظهر با پرواز از دوحه وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی شد ، کار تیم ملی ، تیمی از همکاران و خانواده از وی استقبال کردند. هانیه رستمیان ، دیگر المپیکی با تفنگ و پرچمدار پرچم ایران در افتتاحیه المپیک ، نازنین ملایی ، راننده ملی ، محسن نصر اصفهانی ، مربی تیم ملی و علی دادگر ، سرپرست تیم تیراندازی هستند. در میان آن ها وارد فرودگاه امام در جواد فروغی شد. فروغی با لباس پرستاری وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی شد.

در اولین روز بازیهای توکیو 2020 ، جواد فروغی با سابقه در تفنگهای بادی بازگشت و سپس مدال طلای المپیک را کسب کرد. این اولین جایزه در تاریخ تیراندازی ایران در بازی های المپیک است.

سی و دومین دوره بازیهای المپیک از 1 تا 17 آگوست در توکیو ژاپن برگزار می شود.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا