حوادث

میرلوحی: تعیین اولویت‌های شورای شهر پنجم از سوی مردم انجام شد

یکی از اعضای شورای شهر تهران زنان را به مبارزات سخت انتخاب کرد و به لیست جمهوری رای دهند.

بر اساس سی وی نت ، محمود میرلوحی ، کاندیدای ریاست جمهوری در چندین انتخابات مهم جیحون ، گفت: حزب حاکم تهران در شماره پنجم در مورد بحران کرونا ، محدودیت های تجاری ، تورم و محدودیت های مختلف این جامعه را کارآمد و کارآمد می کند ، برای مدیریت و کار ، صادق باشید و حمایت کنید نیازهای امروز و فردای جامعه. به همین ترتیب ، وقتی مردم دیدند كه در این زمان كار تعطیل نیست ، ایستگاه به سرعت در حال ساخت بود و حتی سالها بعد ، اتوبوس های جدید در جاده ها آمدند.

وی ادامه داد: زمانی که امکان خرید خودرو از چین و سوئیس وجود نداشت ، ما سعی در ساخت قطار ملی داشتیم و به این هدف دست یافتیم و امروز قطار ملی داریم. ما سعی کرده ایم منطقه بین شمال و جنوب تهران را کاهش دهیم ، اما در مورد برنامه های محلی و بودجه کافی برای این برنامه ها بحث کرده ایم. ما کار شهید رستگار ، شهید بروجردی را به اتمام رسانده ایم و بسیاری از پروژه های دیگر به حالت تعلیق درآمده است.

میرلوحی از پاکیزگی و رعایت هشدارهای مالی به عنوان مشخصه شورای شهر پنجم صحبت کرد و گفت: مردم در مورد مهمترین اولویت های شورای شهر پنجم تصمیم گیری کردند. در این قانون آمده است که اعضای شورای شهر ماهی دو جلسه برگزار می کنند ، اما اعضای شورای شهر تهران تمام وقت برای شهر تهران و مردم کار می کنند.

الهام فخاری ، یکی از اعضای شورای شهر تهران ، تلاش های زیادی برای گلخانه انجام داده است و می گوید: “در نتیجه این تلاش ها ، کسی زندگی او را در زمستان به خطر نیندازد. در واشنگتن ، مشکل کرونا از مدرسه آسایشگاه شروع شد ، اما در تهران ، مشکلی برای خانه خانوادگی ما نبود و هیچ انفجاری رخ نداد.

یک فعال سیاسی طرفدار سیاسی در گفتگو با تهران گفت: “اگر نمی خواهید این میدان تخریب شود ، اگر می خواهید مردم به شهر برگردند و در آن زندگی کنند ، اگر شما نمی خواهید آسمان شکل بگیرد و شهر برای فروش نیست ، به لیست جمهوری رای دهید.

وی همچنین از زنان خواست که انتخابات خود را جدی بگیرند و گفت: “لیست جمهوری خواهان فقط لیستی از تعداد این دختران و دختران است که همه سفید هستند.” انشاالله این افراد به کسانی که می خواهند با حسن نیت خدمت کنند رای می دهند.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا