جامعه و خانواده

بررسی ۱۳ پلاک ثبتی تهران برای حفظ و گسترش فضای سبز درشهرها در جلسه فردای شورای شهر

سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی 13 فرم ثبت نام با موضوع صرفه جویی و گسترش فضای سبز شهر در جلسه فردای شورای شهر تهران خبر داد.

به گزارش سی وی نت، علیرضا نادعلی در جلسه فردای شورای شهر تهران، گفت: این جلسه فردا (سه شنبه 13 آبان ماه) برگزار می شود که 6 انتخابات و جلسه فردا برگزار می شود و یک نفر باید با . عضو کمیسیون حقوقی.» ایمنی و گسترش فضای سبز در آن شهرها انتخاب می شود و دیگری به عنوان ریاست کمیته اصلی جامعه شهر دوست کودکان انتخاب می شود.

وی ادامه داد: یک نفر به عنوان عضویت در ستاد رسانه محیط زیست در تهران و یک نفر به عنوان ناظر در خصوص نحوه تدوین تعرفه صنعت برق در شهرستان انتخاب می شود.

نادعلی افزود: همچنین در جلسه فردای شورای شهر تهران، عضوی برای کمیته اجرایی نحوه جذب و جلب مشارکت سرویس‌های مخفی و توسعه اردوهای فرهنگی و سینمایی در شهر تهران و چه کسی از اعضای دیگر انتخاب می‌شود. قدم زدن در هنر شهری به‌عنوان تماشاگر روی تخته بنیاد.» معماران انتخاب شدند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع حفظ و گسترش زندگی شهری اشاره کرد و گفت: به همین ترتیب سیزده فرم ثبت نام مرتبط با قانون بررسی می شود و فردا قوانین حفظ و گسترش فضای سبز در شهر را تعیین کنید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا