جامعه و خانواده

آغاز سومین روز از ثبت نام انتخابات شورای شهر تهران

روز سوم ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر تهران به طور خودکار در محل فرمانداری شماره 2 آغاز شد.

بر اساس سی وی نت ، ثبت نام برای ششمین دوره انتخابات شورای شهر و شهرستان از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه (11 مارس) در سراسر کشور آغاز می شود و به مدت هفت روز تا 17 مارس ادامه دارد.

سومین روز ثبت نام رای دهندگان پس از دیروز – پنجشنبه ، 12 مارس – ثبت نام 3551 نفر برای انتخابات شوراها در ساعت 18:00 به پایان رسید و بیش از 26٪ از ثبت نام ها به صورت الکترونیکی انجام شد.

در استان تهران ، طبق اعلام شکرالله حسن بیگی ، رئیس ستاد انتخابات استان ، ثبت نام 520 نامزد تا ساعت 18:30 روز گذشته به پایان رسید. دیروز ، 341 نفر ثبت نام کردند که 268 نفر از آنها در 197 بررسی تکمیل شده اند.

با توجه به نیاز به رعایت پروتکل ، می توان از طریق تیرک تلفن همراه در ورودی وزارت کشور ، نوع میز کار یا میز کاغذی ثبت نام کرد.

در این دوره از ثبت نام رای دهندگان ، به دلیل شرایط خون ، به همه نامزدها توصیه می شود که در حزب ثبت نام کنند ، در غیر این صورت ، برای ثبت نام در مرکز رای گیری ، علاوه بر این باید یک سند خودکار داشته باشند ، زیرا استفاده از تجهیزات خلاف است تمیز است .

مراقب باش آخرین اشتراک پیام کوتاه را دریافت کنید در غیاب وی ، کمیسیون انتخابات بیشتر تأکید کرد. البته ، داوطلبان احتمالی باید توجه داشته باشند که در صورت ثبت نام از طریق نرم افزار تلفن همراه یا از طریق رایانه شخصی ، پیام متنی با عنوان “فرماندار اطلاعات اشتراک شما را تأیید کرده است آخرین است” به شماره 30007787 دریافت می کنند. بدون شک ، دریافت این پیامک به معنای کامل نشدن ثبت نام داوطلب است.

این پیام کامل است

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا