ورزش

مورایس: تا پایان کاری که شروع کرده‌ام در سپاهان می‌مانم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت که به عنوان یک مرد تا پایان دوران ورزشی خود در این تیم خواهد بود.

به گزارش سی وی نت، تیم فوتبال سپاهان فردا (جمعه) در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر ایران میزبان پرسپولیس است.

خوزه مورایس در نشست خبری قبل از بازی گفت: این هفته ویژه است و همه می دانیم که بازی فردا دربی نیست اما بازی مهمی برای لیگ و هواداران دوم است زیرا تاثیرگذار و نشاط است. کشور. امیدوارم این بازی بازی خوبی برای کشور باشد.

وی درباره شایعه پایان قراردادش با سپاهان نیز بیان کرد: در هفته ای که بازی مهمی داریم، طبیعی است که شایعات پراکنده باشد. من قرارداد بلندمدتی دارم و قولی در قلبم بستم که باید به آن عمل کنم. من اینجا خوشحالم و به عنوان یک مرد باید کاری را که شروع کردم به پایان برسانم. شما همیشه آماده انجام کارهایی هستید که قبلا انجام می دادید و می توانید موفقیت های گذشته را تکرار کنید اما این بار دیگر مثل قبل نیست و تیم مقابل ما پرسپولیس است نه استقلال و ما متفاوت خواهیم بود.

وی گفت: می دانیم بازی آسانی نیست و در بازی فردا خواهیم دید که چه پیش خواهد آمد. قطعا بازی جالبی است. من 20 بازیکن اصلی دارم و هرکسی بتواند بازی کند به میدان می رود تا با هم تلاش کنیم. همه بازیکنانم خوب هستند و آماده بازی هستیم.

وی تصریح کرد: ما به حریف نگاه می کنیم و به رفتار آنها توجه می کنیم. وقتی توپ را از دست می دهیم، سیستم تغییر می کند، دفاع یک کار تیمی است و هرکس نقش خاصی دارد. وقتی توپ را در اختیار داریم کارهای بیشتری برای حمله انجام می دهیم. در یک گروه خاص و باهوش به نظر نمی رسد که همزمان به همه حمله کنند. یازده بازیکن هر کدام نقش خود را دارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا