ورزش

فردا بازی سختی با نساجی داریم/لایق بهتر از اینها هستیم

در نشست خبری پیش از بازی در نساجی؛

مدیر تیم فوتبال استقلال گفت: بازی بسیار سختی مقابل تیم خوب نساجی داشتیم.

به گزارش تیم خبرگزاری آنا، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی در هفته ششم لیگ برتر گفت: فردا بازی سختی مقابل یک تیم خوب خواهیم داشت. نساجی با توجه به رکوردش مقابل تیم ما عملکرد خوبی داشته است. ما فقط یک بازی با این تیم در ارتباط هستیم. نساجی هم برای سپاهان دردسر درست کرد.

وی افزود: آنها بازیکنان خوبی دارند و به عنوان یک تیم خوب هستند. آنها خوب می جنگند و تلاششان خوب است. آنها حریفان سختی برای ما هستند، اما ما با جدیت به این موضوع نگاه می کنیم. ما خیلی تلاش کردیم و تلاش کردیم. ما به خودمان معتقدیم که شایسته بهتر از این افراد هستیم.

سرمربی استقلال همچنین گفت: جدای از اشتباهات داوران و عدم استفاده خاص از پنالتی و گل های تیم ما در بازی و گنج، نحوه بازی و کنترل حریف برای من مهم است اما مهم مهم برد و سه امتیاز است. پیروز می شویم و خودمان را تقویت می کنیم و از موقعیت استفاده می کنیم. هدف اصلی ما در بازی فردا گلزنی است، برای رفع نقاط ضعف به کار خود ادامه می دهیم. چه در بخش تهاجمی و چه در بخش دفاعی.

ساپینتو درباره اینکه استقلال در زمینه برندسازی به توافق نرسیده و برای حل این مشکل چه اقداماتی انجام شده است، توضیح داد: در حال کار روی برندسازی هستیم. ما نیز با همه کار می کنیم و سخت تلاش می کنیم تا این موضوع تقویت شود. در برخی از ورزش‌ها می‌خواهیم بازیکنان خوب کار کنند، سخت تلاش کنند و به اهداف برسند، اما گاهی اوقات بحث تکنولوژی نیست. بلکه به دلیل تعامل عاطفی بازیکنان، کار ما محدود به گلزنی نیست.

وی افزود: فردا امتیاز را کامل می کنیم. گاهی اوقات، تیم در برابر یک وسیله نقلیه دشمن دفاع می کند. با وجود این موضوع موقعیت های مختلفی ایجاد کردیم و گل خوبی زدیم. پنالتی داشتیم و زیاد داشتیم اما متاسفانه داور به ما کارت زرد داد. برخی از تصمیمات داور در بازی قبل خوب نبود و هزینه زیادی پرداخت کردیم. سه امتیاز را از دست دادیم. این باعث عصبانیت و ناراحتی هواداران، تیم ها و بازیکنان می شود، اما ما در مسیر درستی هستیم.

سرمربی استقلال گفت: 100 درصد به تیمم ایمان دارم. ما ایده خوبی داریم، امیدوارم فردا به نتیجه برسیم.

محمدحسین زرندی، مدیر رسانه ای استقلال درباره اینکه پس از دیدار با پیکان شایعات و حتی بحث های زیادی مبنی بر اولتیماتوم آجورلو به ساپینتو مطرح شد، گفت: این موضوع مضحک است و این شرکت چیزی در این خصوص نشان نداد.

ساپینتو در رابطه با پرسیدن سوالات قبل از شروع فصل که در آن زمان جدی نمی گرفت اما حالا بعد از گذشت پنج هفته نظرش درباره کمبود VAR در تیم ایران چیست، پاسخ داد: مثل من. گفت، ما باید یک سیستم VAR داشته باشیم. چون فوتبال به جزییات مربوط می شود و در این سطح از رقابت از بازی، پنالتی ها، آفساید، گل های خوب و… برنده ها را مشخص می کنند. اگر این سیستم در بازی آخر ما بود، الان یک امتیاز با پرسپولیس اختلاف داشتیم، اما دو امتیاز را از دست دادیم و سه امتیازی شدیم. امیدوارم در بازی این مشکل را حل کنند و این مشکل هر چه زودتر حل شود.

وی در خصوص اینکه آیا وقفه بعد از بازی فردا به دلیل اردوی تیم ملی تاثیری در پیشرفت تیمش دارد یا خیر، پاسخ داد: در این وقفه به چند بازیکن استراحت می دهم اما کار می کنیم و می خواهیم برای نفراتی که می خواهیم کار کنیم. . بیایید از این موقعیت نهایت استفاده را ببریم.

وی در خصوص عدم حضور شماره 9 کلاسیک در 5 بازی اخیر بیش از هر چیز در استقلال گفت: ما به عنوان شماره 9 کلاسیک آرمان رمضانی را داریم که قد بلندی دارد. ویژگی هایی که ذکر کردید برای او مناسب است. ارسلان مطهری و سجاد شهبازادا بازیکنانی هستند که دوست دارند با حرکت توپ بین خطوط به جلو بروند. آرمان رمضانی می تواند در محوطه جریمه منتظر بماند و منتظر توپ باشد. محبی هم دوست دارد بازیکن شماره 9 باشد.

سرمربی استقلال ادامه داد: اکنون در سیستمی که در حال کار هستیم مانند 2-4-4 یا 2-5-3 به دو بازیکن از این مدل نیاز داریم تا بازیکن 9 باکس باشند. اما شاید در آینده از روش های تهاجمی تری استفاده کنیم. برای کار به عنوان شماره 9 باید با دو نفر کار کنیم. پیمان بابایی هم دوندگی و تحرک زیادی دارد.

ساپینتو همچنین گفت: به همین دلیل از هر دو بازی به طور همزمان استفاده نمی کنم، زیرا این یک بازی خاص است. هافبک ها در این مسابقات بسیار مهم هستند. همه گروه ها در وسط سه کار می کنند. دو بازیکن وسط، یک شماره 10 و یک هافبک. دوئل های زیادی در میانه میدان انجام می شود. ما در مقابل همه حریفان نگرش متفاوتی خواهیم داشت.

وی گفت: می خواهم با سیستم 3-4-3 به کار ادامه دهم اما می بینم که دفاع خوب کار نمی کند و باید سیستم را عوض کنم. اگر بتوانم بازیکنی با ویژگی هایی که در ترکیب 3-3-4 به آن اشاره کردید پیدا کنم، او را برای کمک به تیم در زمین می گذارم. کمی تعادل
ما باید کیفیت بازی را بالا ببریم، اما در مقابل تیم هایی که دفاع زیادی از عقب دارند، باید با تکنیک های مختلف کار کنیم، قوی تر شویم و در محوطه جریمه حریف به عنوان یک بازیکن بدنه داخلی و خارجی حریف بیشتر ظاهر شویم. . محوطه جریمه. از این نظر می توان از بازیکنان حریف گذشت و موقعیت ایجاد کرد. کارهای زیادی برای انجام دادن داریم، اما من از این تیم راضی هستم چون خوب کار می کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا