ورزش

عکس | شوک به انگلیس؛ ستاره ملی‌پوش بازی با ایران را از دست داد؟

حدود سه هفته تا بازی مهم ایران و انگلیس در جام جهانی قطر باقی مانده است و هرگونه مصدومیت می تواند به معنای غیبت بازیکن مهمی در جام جهانی باشد. عصر امروز آرسنال در شرایطی به مصاف ناتینگهام فارست رفت که با وجود امتیاز کوارتر اول، اولین مصدومیت بوکایو ساکا، شریک ارزشمند انگلیسی خود را دید.

در دقیقه 15 بازی بوکایو ساکا در محوطه جریمه ناتینگهام فارست به لودی ضربه زد و روی زمین افتاد. در ادامه عکس ها بارها نشان می داد که ستاره جوان و انگلیسی نمی تواند به راحتی از کنار زمین عبور کند و به نظر مصدوم است. در نهایت در دقیقه 26 به نظر می رسید که درد بوکایو ساکا بیشتر شد، او دوباره پایین رفت و به نظر می رسید چاره ای جز تعویض این بازیکن نداشته باشد.

دو دقیقه بعد نلسون به جای بوکایو ساکا وارد زمین شد و این ستاره طبیعی نیز از زمین خارج شد. میکل آرتتا و البته گرت ساوت گیت امیدوارند مصدومیت این بازیکن زیاد جدی نباشد و بتواند در روزهای باقی مانده تا استراحت با تیم ملی انگلیس و جام جهانی قطر به آرسنال بپیوندد. جالب اینجاست که ستاره 21 ساله با عبور از کنار گابریل مارتینلی هنگام زدن گل اول، پنجمین پاس گل خود را در لیگ برتر ثبت کرد.

عکس های تکان دهنده در انگلیس;  ستاره ملی پوش بازی خود را در ایران باخت؟عکس های تکان دهنده در انگلیس;  ستاره ملی پوش بازی خود را در ایران باخت؟
عکس های تکان دهنده در انگلیس;  ستاره ملی پوش بازی خود را در ایران باخت؟

258 258

دکمه بازگشت به بالا