جامعه و خانواده

شرایط دورکاری کارکنان در رنگ‌بندی‌ جدید شهرها / ۳۶ درصد مردم هنوز ماسک نمی‌زنند

محسن فرهادی در مورد وضعیت جدید پشتیبانی شغلی و درگیر شدن کارمندان به دلیل تغییر رنگ در بسیاری از شهرهای قرمز و نارنجی ، اظهار داشت: مدتها پیش ستاد ملی تاج طرحی را برای جلوگیری از عدم آگاهی از پایبندی به رویکرد درمانی تصویب کرد. قرمز ، نارنجی و زرد شرایط مختلف را توصیف کرد. طبق این محدودیت ها ، دو سوم کارگران در یک سوم شهرهای قرمز استخدام می شوند و 50 درصد از آنها ارتباطات مخابراتی خواهند بود. کار در حالت آبی و این مورد جدید نیست.

وی افزود: “به دلیل تغییر اخیر در رنگ شهر ، تغییری ایجاد شده است ، اما قانون جدیدی نوشته نشده است ، اما طرح ضد جهل به طور خودکار با توجه به رنگ تغییر می کند.” نسخه نهایی این نسخه آخر هفته گذشته اعلام شد ، اما اکنون با توجه به شرایط فعلی ما همین کار را خواهیم کرد.

فرهادی درباره آخرین گزارش پیروی از سیاست های بهداشتی در کشور گفت: “در پایان هفته گذشته ، انطباق با قانون به 67٪ نسبت به هفته گذشته رسیده است ، ما مطابق با 2٪ افزایش داریم ، اما سطح درجه رضایت بخش نیست. “

وی گفت: “بازارها ، دکه های مواد غذایی ، دکه های مواد غذایی ، قایق های حمل و نقل عمومی و تاپ های میز برای درمان پزشکی”.

فناوری های زیر وزارت بهداشت و سلامت وزارتخانه افزود: میزان استفاده از ماسک حدود 64٪ و میزان تهویه مناسب 67٪ است.

وی در ادامه تأکید کرد: در مورد حفظ برنامه درسی در مدارس دارای امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم ، وی گفت: “ما کار خود را حدود یک هفته قبل از آزمون و میزان جدید قرارگیری کارها شروع کردیم. سایت آزمون در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

235237

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا