ورزش

سه بازیکن تاثیرگذارمان به کمیته انضباطی احضار شدند/هواداران‌ پشت درهای بسته ماندند

سی وی نت/ اصفهان روابط عمومی ذوب آهن گفت: تماس با تیم در مدت کوتاهی قبل از بازی چیزی جز نگرانی برای تیم نبود و اتفاقات بازی دیشب ادامه داشت، حسن نیت و بازخورد مثبت ما بد است. بازیکنان ما با سختی بازی کردند اما تا پایان دقیقه اول پشت دروازه بودند.

محمدمهدی رمضانی در گفت وگو با سی وی نت، در خصوص دیدار تاثیرگذار ذوب آهن و گرگان با سازمان لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: تماس اخطاری داده شد. اما یکی از آنها بی گناه خوانده شد و آزاد شد.

وی تاکید کرد: نتیجه این تماس روز قبل از بازی چیزی جز ایجاد وحشت و دلهره برای بازیکنان و تیم ذوب آهن نبود.

مسئول روابط بین الملل باشگاه ذوب آهن
وی ادامه داد: برگزاری منظم جلسات کمیته هشدار تا زمانی که مانند هر جای دیگر دنیا 16 دوربین از نقاط مختلف سالن برای ثبت تصاویر برای تحلیل جزئی وجود داشته باشد، مطلوب است. این بدان معنا نیست که این وظیفه به یک نفر سپرده می شود که یافته های خود را روی یک دفتر، قلم و کاغذ بنویسد تا طرف را بر اساس آن قضاوت کند. مثلا توهین ها و توهین هایی که مورد بی توجهی تماشاگران و کادرفنی ذوب آهن قرار گرفت.

رمضانی افزود: متأسفانه علیرغم تلاش ذوب آهن برای حضوری متعادل و متوازن در بسکتبال و علیرغم حسن نیتی که در تمامی سطوح این مسابقات از خود نشان داده ایم، اتفاقات شب گذشته مشخص شد که انجام کارهای خوب اشتباه است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از تخلفات اعضای ذوب آهن ممانعت از ورود هواداران این گروه به ورزشگاه بود. هوادارانی که از اصفهان وارد تهران شده بودند با تحمل سختی های ترافیکی و صرف هزینه های هنگفت برای فدراسیون، ثبت نام و واریز، پشت درهای بسته تا پایان دقیقه اول منتظر به دست آوردن ظرفیت ورودی بودند. این در حالی است که اعضای شهرداری گرگان با وجود اعلام دو بار محرومیت هواداران و قبول تعداد نفرات به عنوان اعلامیه صریح کمیته انضباطی فدراسیون، دو ساعت قبل از بازی در سالن ایستادند.

رمضانی گفت: بیش از 500 هوادار گرگانی در سالن حضور دارند و علاوه بر تماشاگران، نیمی از سالن را نیز در طبقه همکف کنترل می کنند. این واقعاً بازی را برای گرگان تغییر داد. بدتر از همه نبود امکانات ویژه در خارج از سالن است که سازماندهی کارکنان امنیتی را برای همه دوندگان دشوار می کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن افزود: متاسفانه دیروز با جمع بندی پیچیدگی های بازی به نتیجه غم انگیزی رسیدیم، چرا با وجود این همه مشتاق و بالغ در بسکتبال، داوری برای این بازی آینه محور انتخاب می شود؟ چرا برخورد با یک تیم متفاوت است؟

وی تاکید کرد: درخواست باشگاه ذوب آهن چیزی جز ایجاد فضای مساعد برای رقابت سلامت نیست اما فشارهای بیرونی بر رقابت تیمی تاثیرگذار است.

رمضانی با بیان اینکه در اولین بازی دو تیم کارشناس دوپینگ وجود نداشت، گفت: دوپینگ دوپینگ و تست دوپینگ بی رویه وجود ندارد، اما آزمایش انگیزه و تاثیری که این مسابقات دارد، ایجوانیا است.

به گزارش سی وی نت، تیم های ذوب آهن اصفهان و شهرداری گرگان تاکنون سه بازی در این رقابت ها انجام داده اند که با نتیجه 2 بر یک از گرگان پیش افتادند.

دو تیم عصر فردا (یکشنبه 13 اردیبهشت ماه) برای چهارمین بار در تماشایی ترین دیدار خود در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. بنابراین در صورت پیروزی دانش آموزان کوهیان کار به دور پنجم می رود و در غیر این صورت شهرداری گرگان بر سکوی رقابتی لیگ برتر بسکتبال نخواهد ایستاد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا