فرهنگ و هنر

درسی که هادی خانیکی با آشکار کردن بیماری اش یاد داد

هادی خانیکی – استاد علوم ارتباطات – که در حال حاضر تحت معالجه این بیماری است، وضعیت عمومی خود را به خوبی پس از درمان توصیف می کند، اما در عین حال در دانشگاه و گروه آموزشی و همچنین نویسندگی به کار خود ادامه می دهد. نای

گفت و گوی سی وی نت با هادی خانیکی را می خوانید که در ابتدا برای تشکر از یک دانشجو معلم طراحی شده بود و در نهایت منجر به این مصاحبه شد.

وی وضعیت عمومی خود را پس از تشخیص سرطان و شروع شیمی درمانی بیان می کند: اخیراً در بیمارستان تحت درمان قرار گرفتم و آن را خارج کردند و اکنون در خانه هستم و تا 6 ماه دیگر درمان را کامل می کنم.ادامه دهید.

این استاد دانشگاه وضعیت عمومی خود را پس از درمان در حد طبیعی توصیف کرد و با اشاره به ادامه کار در دانشگاه در گروه آموزشی گفت: اکنون در کلاس درس با شیمی درمانی درمان می شوم. تمرین آنلاین

دکتر. خانیکی در ادامه دیدگاه خود را درباره این بیماری اینگونه بیان کرد: همانطور که گفتم سعی می کنم با گفت و گو به بیماری نگاه کنم. تجربه من این است که اگر به اطلاعات دقیق تکیه کنیم، بهتر است که بیماری پنهان نباشد، بنابراین همانطور که می دانم می گویم، دیگری بستگی به لطف خدا و کار پزشکان دارد. .

او تاکید می‌کند: ابراز محبت همه دوستان، دانش‌آموزان و افرادی که برای من دلسوخته‌اند، قطعاً در درمان من مؤثر خواهد بود. باید گفت که هر بیمار ممکن است احساس کند که نقش بهورزان باید جدی گرفته شود. به ویژه از پزشکانم و همچنین کادر درمانی بیمارستان پارس که در بیمارستان بستری هستم که این روش را با نگرانی فراوان دنبال کردند تشکر می کنم. در واقع، من به اولین درمان رفتم و پنج روش دیگر باید طی شود.

خانیکی در این گفتگو اهمیت حرف زدن را می داند و می گوید: یک نکته به ذهنم می رسد که گفتنش خوب است. در سخنان محبت آمیزی که دریافت کردم متوجه شدم که به دلیل وضعیت مالی بسیار خوب و شرایط منحصر به فرد در یک بیمارستان خصوصی بستری شده ام. باید بگویم به دلیل اینکه بخشی از دپارتمان دانشگاه هستم و بیمارستان پارس جزو بیمارستان هایی است که جزو قرارداد دانشگاه است، در این بیمارستان بستری شدم. وضعیت مالی من خوب نیست، اما بد نیست. من می خواهم بگویم که من یک مسیر عادی را برای درمانم طی می کنم اما راه خاصی برای من وجود ندارد که هنوز هم به دعا و فیض همه نیاز دارم.

خانیکی سرانجام از نگارش کتاب جدیدش خبر می دهد و می گوید: از فرصت سرطان استفاده می کنم تا کتاب هایی را که به آنها دسترسی ندارم تمام کنم. یکی از آن کتاب ها گزیده ای از گفتگوهای من درباره مانوئل کاستلز و جامعه آنلاین بود. برخی از دوستانم که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین در رشته آب با من تحصیل کردند نیز به عنوان نویسنده استفاده می شوند. کرونا نیز رزرو خواهد شد. درباره اتفاقاتی که در این مدت در بخش ارتباطات سلامت رخ داد. من همچنین می خواهم یک دوره غیر آکادمیک در زمینه ارتباطات و توسعه را که مفهوم جدیدی از ارتباطات توسعه ای را در بر می گیرد، بگذرانم. خوشبختانه، مقاله ای را برای آنچه ممکن است در دوران پیری مفید باشد، با تمرکز بر موضوع دکتر. تهرانیان مرده است و عنوان آن «ایده توسعه و توسعه ملی در ایران» است که به طور مرتب منتشر می شود. یکی دو ماه دیگر منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا