ورزش

حضور ۵ تکواندوکار ایرانی در تیم پناهندگان فدراسیون جهانی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، فدراسیون جهانی تکواندو مانند سایر دولت ها از حمایت ویژه ای برخوردار است آه تو پناهندگان از سراسر جهان دارد ، اما اینها تحت لوای کمیته بین المللی قرار دارند بین المللی المپیک در ورزش مورد علاقه خود در حال رقابت است.

در نتیجه ، پنج تکواندوکار ایرانی که در سالهای اخیر با استفاده از حمایت مادی و معنوی فدراسیون جهانی تحت نام پناهندگان به کشورهای اروپایی گریخته اند ، به رقابت منطقه اروپا در تلاش است تا در بازی های المپیک پیروز شود.

کسری مهدی پور ، دینا GKWUO، مهربانی از نو زاده ، امیر محمد حسینی و علی ناگاندوست 5 تکواندوکار وجود دارد که اگر گرفتار شوند رقابت آنها در صوفیه بازی خواهند کرد. در واقع عبدالله صدیقی ، تکواندوکار افغان نیز در این گروه حضور داشت. از اینها به تنهایی دینا GKWUO توسط احسان از نو زاده سابقه عضویت در گروه تکواندوی ایران را دارد.

چه می شود اگر رقابت اگر تکواندو بازیهای المپیک در قاره اروپا مانند گذشته انجام شود ، ایرانیان حضور پررنگی در این مسابقات خواهند داشت. همچنین نفرات فرزاد ذوالقدر ، سرمربی و تکواندوکار تیم بلغارستان ، مهدی خدابخشی از صربستان و راحله آسمانی از بلژیک برای کسب عنوان المپیک رقابت می کنند.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا