کسب و کار ایرانی

جنس و مقاومت آفتابگیر چگونه است؟

طراحی بسیار ساده، اما کاملاً کاربردی

یکی از مهم‌ترین مزایای مربوط به آفتابگیر رولی شیشه جلو که باید حتماً در مورد آن بحث کنیم، طراحی بسیار ساده این محصولات در مقابل سایر مدل‌های آفتاب‌گیر است. یک مشکل اساسی برای اکثر کاربران همواره این موضوع بوده است که نمی‌توانند به‌راحتی آفتابگیر خریداری شده خود را از کیسه مربوط به آن خارج کرده و در محل مناسب قرار بدهند تا از ورود آفتاب به درون خودرو جلوگیری شود. آفتابگیرهای رولی به‌منظور حل همین مشکل طراحی شده‌اند.

این آفتابگیرها دارای یک بازو هستند که به شیشه جلویی خودرو شما می‌چسبد. این کار با کمک یک سری قطعات پلاستیکی کوچک انجام می‌گیرد و از خلأ هوا استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل حتی نیاز به استفاده از موادی همچون چسب وجود ندارد. تنها کافی است بازوی آفتابگیر را در محل مربوطه قرار دهید تا بتوانید به‌راحتی از آن استفاده کنید. این بازو به نحوی طراحی شده است که کل ساختار آفتابگیر رولی شیشه جلو را در خود جمع کند. رولی بودن این محصول موجب می شود که بتوانید در زمان دلخواه آن را باز کنید و یا به طور کامل ببندید. این ویژگی عالی در حالی انجام می‌گیرد که به طور کامل از خودروی شما در برابر نور شدید آفتاب محافظت می‌شود.

خریداری آفتابگیر از هر نوعی و به هر شکلی یک نوع لازمه اساسی برای هر یک از صاحبان خودرو محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید از اجزای درونی اتاق خودروی خود در برابر افزایش میزان حرارت محافظت کنید، باید به سراغ آفتابگیرهایی همچون آفتابگیر رولی شیشه جلو بروید. در موارد مختلفی مشاهده شده است که عدم بهره‌گیری از این آفتابگیرها می‌تواند منجر به آسیب دیدن قطعات پلاستیکی موجود در اتاقک خودرو شود. باید به این نکته توجه داشته باشید که نور آفتاب در محیط‌های بسته تأثیر بسیار بدی روی مواد مختلف از جمله پلاستیک می‌گذارد.

بخش عظیمی از قطعات درون خودرو شما نیز از همین ماده ساخته شده‌اند؛ بنابراین جهت حفظ چنین ساختارهایی باید حتماً از آفتابگیرهای رولی بهره ببرید. با خریداری یک آفتابگیر رولی برای همیشه خیال خود را از این بابت راحت کنید و از شر چنین مشکلات نامناسبی راحت شوید. یک آفتابگیر رولی باکیفیت مناسب به شما کمک می‌کند در هر شرایطی و هر فصلی از وقوع این آسیب‌ها جلوگیری کنید و حتی با پارک کردن خودرو زیر نور مستقیم آفتاب نیز مشکلی برای شما عزیزان به وجود نیاید. امروزه حتی کاربران خارجی نیز به سراغ بهره‌برداری از آفتابگیر رولی شیشه جلو رفته‌اند. دلیل این امر را می‌توان مزیت بسیار مناسب آن‌ها در برابر سایر‌موجود در بازار دانست. شما نیز می‌توانید با خریداری این محصولات بی‌نظیر از کیفیت بی‌نهایت عالی آن‌ها نهایت استفاده را ببرید.

وقتی صحبت از آفتابگیر رولی شیشه جلو می‌شود برخی از کاربران تصور می‌کنند که خریداری این محصولات مستلزم پرداخت هزینه‌های گزاف است. باید بگوییم که این تصور کاملاً نادرست به شمار می‌آيد. امروزه این آفتابگیرهای فوق‌العاده با قیمت بسیار مناسبی در اختیار کاربران عزیز قرار می‌گیرند تا هر کاربری بتواند بر اساس نیاز و سلیقه خود نسبت به بهره‌برداری از این محصولات اقدام کند.برای آشنایی بیشتر از این محصول به مراجعه کنید. در گذشته این نوع آفتابگیرهای خاص در کشورمان به تولید نمی‌رسیدند و به همین دلیل قیمت کلی آن‌ها کمی بیشتر از حالت عادی بود. خوشبختانه امروزه کلیه آفتابگیرهای باکیفیت موجود در بازار تولید داخل هستند و به همین علت همه کاربران می‌توانند با صرف هزینه بسیار کمی آفتابگیر رولی مخصوص خودروی خود را خریداری کنند.

خریداری این نوع را باید یک نوع سرمایه‌گذاری دانست؛ زیرا عمر مفید بسیار بالایی دارند. در واقع تنها کافی است یکبار برای خرید این محصولات هزینه کنید تا بتوانید برای سال‌های سال از آن‌ها به بهترین شکل ممکن بهره ببرید. این در حالی است که عدم خریداری آفتابگیر رولی شیشه جلو نتیجه‌ای جز افزایش دمای محیط درونی خودروی شما و آسیب دیدن آن نخواهد داشت. باتوجه‌به این موارد باید بیان کرد خریداری یک آفتابگیر رولی نیازی به پرداخت هزینه بالا ندارد و حتی کاربرانی که بودجه بسیار کمی دارند نیز می‌توانند از کلیه مزایای مربوط به این آفتابگیرهای بی‌نظیر نهایت بهره را ببرند.

What is the type and resistance of the sunscreen

توجه به اندازه

اگرچه خرید آفتابگیر رولی شیشه جلو برای کلیه کاربران یک ضرورت به شمار می‌آيد، اما این امر باید با دقت صورت بگیرد تا مشکلی پس از خریداری این محصولات وجود نداشته باشد. همان‌طور که می‌دانید شیشه جلوی هر خودرویی با خودروی دیگر کاملاً متفاوت است؛ به همین جهت نمی‌توان از یک آفتابگیر عادی برای کلیه اتومبیل‌های موجود در بازار استفاده کرد. به‌منظور حل این مشکل، کلیه شرکت‌های تولیدکننده انواع آفتابگیر رولی اقدام به تولید این محصولات در اندازه‌ای مختلفی کرده‌اند. امروزه شما عزیزان می‌توانید آفتابگیر رولی مخصوص خودروی خود را باتوجه‌به اندازه شیشه جلوی آن خریداری کرده و به‌راحتی آن را در محل مربوطه قرار دهید؛ بنابراین پیش از خریداری هر نوع آفتاب‌گیری از جمله آفتابگیرهای رولی باید حتماً نسبت به انتخاب محصولی اقدام کنید که از لحاظ اندازه و ابعاد به طور کامل با شیشه جلوی ماشین شما همخوانی داشته باشد.

متأسفانه در بعضی از موارد شاهد این هستیم که کاربران عزیز به این امر دقت نمی‌کنند و طبیعتاً پس از خریداری این محصولات نمی‌توانند به شکل مناسبی از آن‌ها بهره‌مند شوند. در واقع اگر یک آفتابگیر رولی با اندازه نامناسب خریداری کنید، اصلاً امکان قرار دهی بازوی آفتابگیر در بخش جلویی شیشه اتومبیل شما وجود نخواهد داشت؛ چه برسد به اینکه بتوانید آن را باز یا بسته کنید. تنها راه‌حل این موضوع خریداری یک آفتابگیر رولی شیشه جلو باتوجه‌به مدل ماشین شما است.

مقاومت بسیار مناسب محصولات ما

یکی از مواردی که موجب شده است انواع آفتابگیر رولی شیشه جلو تولید شده توسط شرکت ما به محبوبیت بالایی در بین کاربران گرامی برسد، بهره‌گیری از بهترین مواد اولیه جهت تولید این محصولات محسوب می‌شود. همانند هر محصول دیگری، میزان مقاومت کلی و همچنین عمر مفید این محصولات رابطه مستقیمی با متریال‌های به‌کاررفته جهت ساخت آن‌ها دارد. اگرچه امکان خریداری آفتابگیرهای بی‌کیفیت با قیمت کمتر نیز وجود خواهد داشت؛ اما کاربران ما همیشه به دنبال بهترین گزینه‌ها هستند.

شما می‌توانید از بابت کیفیت کلی و همچنین مقاومت انواع آفتابگیرهای رولی تولید شده توسط شرکت ما اطمینان خاطر کاملی داشته باشید. سال‌ها تجربه در زمینه تولید و ساخت انواع آفتابگیر خودرو از جمله آفتابگیرهای رولی موجب شده است تا ما به‌عنوان برترین تولیدکننده این محصولات در بین کاربران شناخته شویم. با تهیه آفتابگیرهای رولی می‌توانید برای سال‌های متمادی به‌صورت کاملاً‌ مناسبی از ورود نور خورشید به درون خودروی خود جلوگیری کنید. محصولات ما با طراحی خاص و جذاب خود این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می‌دهند که به‌هیچ‌وجه هیچ‌گونه نور مزاحمی وارد خودروی شما نشود.

  • امکان تبلیغ بر روی این محصولات

همانند سایر مدل‌های آفتابگیرهای خودرو، صاحبان شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف می‌توانند آرم و لوگوی سازمان و شرکت مدنظر خود را بر روی آفتابگیر رولی شیشه جلو چاپ کنند. این یک گزینه عالی برای کسانی است که قصد دارند با صرف هزینه بسیار کم نسبت به تبلیغ محصولات مدنظر خود بپردازند.

امروزه بسیاری از افراد به سمت بهره‌گیری از آفتابگیرهای مختلف رفته‌اند؛ به همین دلیل می‌توانید با بهره‌گیری از این تکنیک، به‌راحتی کاربران بیشتری را به خود جلب کنید. بهره‌گیری از این روش تبلیغاتی به شما کمک می‌کند تا بتوانید محصول یا خدمت مدنظر خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اطلاع طیف عظیمی از کاربران برسانید. از بین انواع آفتابگیرهای موجود در بازار، آفتابگیرهای رولی توانسته‌اند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند. دلیل این امر را می‌توان سادگی استفاده از این محصولات بی‌نظیر دانست؛ محصولاتی که خیلی راحت باز و بسته می‌شوند. با خریداری یک آفتابگیر رولی شیشه جلو می‌توانید برای همیشه خیال خود را از بابت عدم گرم شدن فضای داخلی خودروی مدنظرتان راحت کنید.

این محصول یک انتخاب عالی برای کلیه کاربران محسوب می‌شود ودر ادامه مطالب به روند خرید آفتابگیر ماشین شامل معرفی انواع آفتابگیرها ، معرفی مرغوبترین آفتابگیرهای جلو و جانبی خودرو موجود در سطح بازار اشاره میکنیم و همچنین بستر خرید اینترنتی این محصولات را نیز در ادامه معرفی مینماییم.سایبان های خوب علی الخصوص در فصول گرم سال می تواند از نفوذ نور مستقیم خورشید به داخل اتاقک خودرو جلوگیری کرده و دمای ماشین را نیز متعادل نگه میدارد.

همچنین استفاده از این سایبان ها با افزایش توانایی و کارایی سیستم تهویه خودروها رابطه مستقیم داشته و می تواند از صدمه وارد شدن به داشبورد ماشین نیز جلوگیری کند .البته این سایبان ها در جلوگیری از آفتاب سوختگی فرمان و صندلی های ماشین نیز نقش موثری دارد.امروزه سطح بازار کشور مملو از انواع مختلف آفتاب گیرهایی هست که تنوع آنها باعث سردرگمی خریداران این محصولات نیز شده است، پس برآن شدیم که دراین بخش خوانندگان را با نکات مهم درخصوص خرید آفتابگیر ماشین آشنا سازیم، پس با ما همراه باشید. را از صفحه لیست قیمت این محصول در سایت ایمالز استعلام کنید.

نکات مهم هنگام خرید آفتابگیر خودرو

مشخص کردن نوع آفتابگیر

قدم اول درمورد خرید آفتابگیرماشین توجه به نوع آن می باشد. در اصل شما باید مشخص نمایید که برای چه قسمتی از ماشینتان قصد خرید یک آفتابگیر مرغوب و خوب را دارید. البته باید به یاد داشته باشید که مدل های مخصوص برای شیشه های عقب، جلو، و بغل باهمدگیر دارای تفاوت می باشند. البته شکل ساده و یا تاشونده و یا قابل جمع شدن محصول نیز از جمله مواردی است که باید در هنگام خرید بدان توجه کنید.

تناسب با مدل ماشین شما

همیشه بخاطر داشته باشید که موقع خرید هر چیزی برای ماشین خودتان در ذهنتان مدل ماشین را نیز تصور کنید که تناسب خواهد داشت یانه. در خصوص خرید آفتابگیر نیز به این مسئله توجه کنید که محصولی بخرید که با طرح شیشه های ماشین شما مناسب باشد و برای خودروری شما طراحی و پردازش شده باشد.

تنوع رنگ و شکل محصول

نکته بعدی که باید بدآن توجه کنید این است که برای خرید آفتابگیر ماشین باید عامل رنگ ماشین را درنظر بگیرید که آفتابگیر به رنگ آن بخورد.باوجود اینکه انتخاب رنگ وطرح در خرید هرکالایی یک نوع سلیقه شخصی محسوب می شود اما در این مورد بهتر است بیشتر از رنگ های روشن استفاده کنید. زیرا رنگ های روشن نور را بیشتر انعکاس می دهند و جذب نمیکنند، به یاد داشته باشید که امکان درج متن و تبلیغات نیز روی آفتابگیرها می تواند به شما این امکان را فراهم کند تا بصورت رایگان محصولات و حرفه کاری خود را نیز تبلیغ کنید.

دارا بودن کاور مخصوص برای حمل

همواره بهتر است از آفتابگیری استفاده کنید که کاور مخصوص نگهداری و حمل ونقل داشته باشد تا در این مورد به مشکل برنخورید و بتوانید محصولی که خریده اید را به راحتی جابجا کنید. و مواقعی که از آفتابگیر استفاده نمیکنید آنرا داخل کاور قراردهید تا از پاره شدن و کثیف شدن آن نیز جلوگیری کنید.

سهولت نصب و استفاده

معمولا نصب و نحوه استفاده از آفتابگیر ها سخت و زمان بر نیست. اما سعی کنید محصولی را بخرید که در مواقع استفاده به راحتی قابل نصب و استفاده شدن باشند.بعضی از آفتابگیر ها امکان این را دارند که همیشه روی شیشه نصب شوند و بعضی دیگر باید چسبانده شوند و یا توسط فنرهای مخصوص در لبه های محصول روی شیشه یا پنجره مورد نظر قرار بگیرند.

تنوع در قیمت آفتابگیر ماشین

آسوده خاطر باشدی که قیمت آفتابگیر ماشین هنوز تحت تاثیر گرانی های آخیر قرار نگرفته است و میتوان با هزینه کم نیز یک آفتابگیر مرغوب تهیه کرد.با این وجود حتما محصول مورد نظر شما باید با مدل و طرح ماشین شما و شیشه های جلو و عقب و همچنان با شیشه های بغل آن را نیز داشته باشد.در این بخش از توضیحات نظر شما را به 25 طرح برتر از این محصول جلب می کنیم.البته قابل ذکر است همه این مدل ها کیفیت مناسبی دارند و قیمت مناسبی نیز دارند.شما دوستان گرامی میتوانید با مطالعه توضیحات  مربوط به هر محصول انتخاب نهایی خودتان را بسته به مدل ماشینتان انجام دهید.

 آفتابگیر شیشه جلو ماشین مدل عینکی به همراه محفظه نگهدارنده

پرده آفتابگیر شیشه جلو در مواقع پارک خودرو از مناطق داشبورد و داخل ماشین شما در برابراشعه آفتاب و گرمای آن نیز حفاظت می کند و با توجه به تاشو بودن آن فضای زیادی از ماشین شما را اشغال نمیکند و همواره میتوانید آنرا به آسانی داخل محفظه داشبورد بگذارید.

دکمه بازگشت به بالا