جامعه و خانواده

توزیع ۵۰هزار تبلت بین دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند تا پایان آنلاین+ سیمکارت و اینترنت رایگان

رئیس تغذیه پردیس اکرام حسینی با تشریح یافته های کمیته کمک در حمدل ایران اسکن اعلام کرد که در مرحله دوم بررسی 50 قرص برای دانشجویان بی بضاعت تحت کمیته کمک ارائه شده است.

مجید باجلان در مصاحبه سی وی نت وی گفت که همانطور که دیوان عالی کشور در نیمه شعبان امسال دستور داد ، دو رویداد با همدردی و حمایت وفادارانه برگزار شد. هسته اصلی این تحلیل کاربردی است.

وی در ادامه گفت: نهادهایی مانند بنیاد مستضعفان ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ، بسیج مستضعفین ، سازمان بهزیستی و وزارت ارتباطات در این نظر سنجی شرکت می کنند.

باجلان با اشاره به اولین سمپوزیوم ایرانی به نام “غذای مهدوی” که در نیمه شعبان ماه مبارک رمضان برگزار شد ، افزود: در تجزیه و تحلیل غذای مهدوی ، بیش از یازده میلیون وعده غذای گرم. در مناطق شهری و حومه با بین 2 تا 300000 مجموعه. سه 540 میلیارد در مناطق روستایی و نیمه روستایی توزیع می شود.

وی با اشاره به كمیته كمك در عید غدیر خم توضیح داد: “در عید غدیر خم ، رهبر معظم انقلاب همدردی خود را با كودكان و خانواده های آسیب پذیر در جهت تحقیقات ایرانیان ابراز داشتند. در بخش دوم نظرسنجی ، کمیته امداد یک درس به دانشجویان ارائه داد. ” شامل افراد نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد بود.

رئیس تغذیه اردوگاه اکرام حسینی با اعلام اینکه 750،000 تا 800،000 دانش آموز در حال حاضر در کمیته امداد حضور دارند ، گفت: “در مرحله اول ، 250،000 دانشجو و دانشجو در 50،000 تابلو شناسایی شدند. در همین راستا ، بنیاد کودکان 24 میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کرد و مدیر اجرایی فرمان امام قول اهدا حدود 10 هزار قرص را داد.

به گفته باجلان ، این تبلت ها در پایان ماه اکتبر خواهد بود و بین دانشجویان شناخته شده توزیع می شود. قرار است بسته های سفارشی خانوادگی ، نرم افزار داخلی و شبکه های لذت بر روی این تبلت ها نصب شود.

وی همچنین گفت که به گفته وزیر ارتباطات ، یک سیم کارت رایگان برای این تبلت ها در نظر گرفته شده و امیدوار است که بسته اینترنت رایگان روی این تبلت ها راه اندازی شود.

رئیس سازمان غذا و داروی حسینی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات کمیته دلسوز ایران ، با اشاره به برنامه های غذایی و احسان حسینی در محرم و صفر اظهار داشت: ماه ادامه دارد. در طول دهه اول محرم ، بیش از شش میلیون وعده غذایی با مشارکت 1.7 میلیون خیر در مناطق شهری طبخ و توزیع شد. علاوه بر این ، 500000 تن غذا در مناطق روستایی و روستایی توزیع شد که در مجموع 175 میلیارد تن گوجه فرنگی وجود دارد.

باجلان افزود: طبق بیانیه بنیاد شهید شهید حاج قاسم سلیمانی ، بعد از ظهر تاسوعا شش میلیون وان آبگرم تهیه و به نام یک فرد مقدس در وسط توزیع می شود. همان

وی یادآور شد: همچنین طبق مصوبه کمیته امداد تأمین می شود و بودجه ای نیز در اختیار نمایندگان کمیته امداد قرار می گیرد تا نیازمندان به احسان حسینی خورانده شوند.

باجلان در ادامه به مردم گفت وعده های خود را به ویژه به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به شماره 6277607777777777777 بدهند ، لازم به ذکر است که خیران می توانند قول های خود را از توسعه حسینی تا اربعین با شماره حساب اعلام شده بدهند. همچنین ، برای پیوستن به پویش ایران همدل (تغذیه با احسان حسینی) ، پول خود را در * 14 # سرمایه گذاری کنید. همچنین ، در صورت عدم کمک مالی ، کلیه دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور آماده ارائه کمک های غیرمالی هستند.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا