سلامت و تندرستیکسب و کار ایرانی

تزریق بوتاکس برای چه کسانی ممنوع است؟

چه کسانی از بوتاکس منع می شوند؟ بوتاکس نوعی سم ضعیف است که اولین بار برای اصلاح انحنای چشم و از بین بردن خطوط دور چشم توسط پزشکان و سایر عوامل مرتبط با آن استفاده شد. تا کنون، این ماده به خوبی به بشر خدمت کرده است، از جمله تسکین درد شدید عضلانی. کسی که از سال 2000 در عرصه زیبایی به بشریت خدمت می کند و همیشه برای بسیاری از ما شادی و نشاط به ارمغان آورده است. اما نمی توان این واقعیت را نادیده گرفت که هیچ چیز در این دنیا خوب یا بد نیست و بوتاکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. تزریق بوتاکس در شیراز را در این مرکز می توانید انجام دهید.

بوتاکس برای چه کسانی ممنوع است؟

تزریق بوتاکس محدودیت سنی ندارد اما برای نوجوانان زیر 18 سال بهتر است از آن استفاده نشود زیرا زیبایی خدادادی هنوز به صورت آنها می درخشد و نیاز به بوتاکس ندارند.

افرادی که از داروهای استرپتومایسین، اسپکتینومایسین، نیدومایسین، جنتامایسین، آمیکاسین و توبرامایسین استفاده می کنند.

زنان باردار و شیرده و همچنین افرادی با سیستم ایمنی ضعیف و عفونت های فعال.

بیماران ام اس و بیمارانی که از اختلالات عصبی عضلانی رنج می برند.

بیماران مبتلا به اختلالات کبدی و کلیوی منع مصرف دارند.

همانطور که بوتاکس برای برخی افراد مضر و تابو است، موضوع اصالت بوتاکس موجود نیز بسیار مهم است. زیرا اگر بوتاکس تقلبی باشد می تواند عوارض بدی ایجاد کند و گاهی باعث مشکلات تنفسی و حتی مرگ شود.

و حتی انتخاب پزشک برای تزریق بوتاکس نیز مهم است زیرا

اگر فرد مورد نظر پزشک نباشد یا تخصص کافی نداشته باشد، ممکن است به اشتباه عضلات بیمار فلج شده و نقض آشکاری رخ دهد یا اگر پزشک بیش از حد از بوتاکس استفاده کند، ممکن است بیمار دچار تنگی نفس شود. مصرف مشکل است و حتی ممکن است به مرگ منجر شود.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا