جامعه و خانوادهکسب و کار ایرانی

بهترین سریال های کره ای

معرفی بهترین سریال های کره ای تا 2023

همه‌‌ی ما از محبوبیت سریال‌های کره‌ای در ایران و سرتاسر دنیا مطلع هستیم. این علاقه که به‌خصوص میان دختران نوجوان وجود دارد، آن‌قدر زیاد است که موجب شده تا خیلی از این افراد، به یادگیری زبان کره‌ای و امتحان کردن غذاهای این کشور روی بیاورند. اگر از حدودا ده سال پیش مخاطب سریال‌های کره جنوبی هستید، حتما متوجه بالا رفتن کیفیت سریال‌ها، بهتر شدن سوژه‌ها و حرفه‌ای‌تر شدن بازی هنرپیشگان شده‌اید. در حال حاضر، سریال‌های کره‌ای به شبکه نتفلیکس هم راه باز کرده‌اند و هنرپیشگان فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای در همه‌جا شناخته‌ شده‌اند.

اگر به تازگی هوادار سریال‌های کره‌ای شده‌اید، یک لیست از بهترین سریال های کره ای لازم دارید تا به شما بگوید چه سریال‌هایی را ببینید و از کجا شروع کنید. پس همراه ما باشید، تا با بهترین سریال های کره ای جدید و قدیمی آشنا شوید.  به همین دلیل این سریال در وبسایت تک شات نیز امتیاز بسیار بالایی دارد.

سریال های کره ای جدید (۲۰۲۲-۲۰۲۳- ۲۰۲۴)

اگر سریال کره‌ای باز قهاری باشید، حتما هر چیز خوبی که در سال‌های گذشته پخش شده را تماشا کرده‌اید. پس الان زمان معرفی سریال جدید کره ای به شما است. در ابتدای لیست، ما سریال‌های جدید را معرفی کرده‌ایم که جزء بهترین سریال های کره ای 2022 تا 2024 هستند. در بخش دوم این مطلب هم سریال‌های ماندگار و قدیمی‌تر را مشاهده خواهید کرد. اما فعلا با سریال کره ای جدید آشنا شوید.

اگر یک سریال کره‌ای پرهیجان می‌خواهید که مثل اسکویید گیم نفس را در سینه حبس کند و مجبورتان کند که کل سریال را در یک روز ببینید، سراغ این سریال، یعنی  بازی مرگ بروید. بازی مرگ براساس یک وبتون ساخته شده و تنها ۸ قسمت دارد. روند سریال سریع است و آن‌قدر هیجان و تنوع دارد که نمی‌توانید تا پایان سریال از پای نمایشگر بلند شوید.

داستان سریال: سریال کره‌ای بازی مرگ درباره پسری جوان به نام چو ای‌جه است که به‌خاطر بدشانسی‌های متعدد، تمام امید خود را به زندگی از دست داده و دست به خودکشی می‌زند. اما کمی بعد در برزخ چشم باز می‌کند و با مرگ که در قاموس یک شخصیت زن است، روبرو می‌شود. مرگ او را به‌خاطر خودکشی کردن مجازات می‌کند. مجازات این مرد جوان، این است که ۱۲ بار دیگر در قالب‌ آدم‌های مختلف به زندگی باز گردد. تمامی این افراد در آستانه‌ی مردن هستند و زمان کمی دارند. ای جه موظف است که تمام تلاش خود را بکند و از مرگ نجات پیدا کند. در این صورت، او فرصت دوباره برای زندگی را پیدا خواهد کرد. در حین این زندگی‌های مجدد که به او داده می‌شود، او به درک مفاهیم عمیقی درباره‌ی عشق، از خود گذشتگی، و از همه مهمتر زندگی می رسد.

اولین قسمت از سریال کره‌ای هندوانه چشمک زن در تاریخ 25 سپتامبر 2023 در شبکه تلویزیونی TVN پخش شد و قسمت‌های بعدی آن در شب‌های زوج هفته پخش شدند تا اینکه تمام شدند. این سریال تلویزیونی کره‌ای در حال حاضر قابل دانلود و تماشا برای تمام مردم دنیاست و تا به امروز توانسته نمره ۹ از ۱۰ را در آی ام دی بی کسب کند.

داستان سریال: پسری دبیرستانی استعداد ویژه‌ای در موسیقی دارد؛ اما به دلیل شرایط خانوادگی کسی اهمیتی به او نمی‌دهد؛ پس او تصمیم می‌گیرد تا در زمان سفر کند و با رفتن به گذشته شرایط بهتری را برای خود رقم بزند.

داستان سریال همچو پروانه: شیم دوک چول (پارک این هوان)، پیرمردی 70 ساله و بازنشته اداره پست است. او در تمام عمر آرزوی اینکه یک رقاص باله شود را در قلب خود مخفی نگه داشته بود، اما زمانی که متوجه می‌شود به آلزایمر دچار است و ممکن است دیگر هیچ‌چیز حتی این رویا را به یاد نیاورد، تصمیم می‌گیرد برای یکبار هم که شده یادگرفتن باله را امتحان کند.

او با جوان بالرین 23 ساله‌ای به نام چه روک (سونگ کانگ)، آشنا می‌شود و از او می‌خواهد تا مربی باله‌اش شود و این درخواست، آغاز شکل گرفتن یک دوستی زیبا بین پیرمردی با رویای رقصیدن روی صحنه و جوانی تنها است که مادرش را در کودکی از دست داده و گرمای داشتن خانواده را تجربه نکرده است.

سریال پادشاه خوک ها (The King of Pigs)

داستان سریال پادشاه خوک ها درباره یک قاتل زنجیره‌ای است که قربانیان خود را به طرز وحشتناکی سلاخی می‌کند. او برای یک افسر پلیس در صحنه جرم نامه‌ای می‌نویسد و سعی دارد یک پیغام مخفی به او برساند. مشخص می‌شود که همه چیز به سال‌ها پیش برمی‌گردد. دورانی که 3 دوست در مدرسه به طرز دردناکی مورد آزار و قلدری قرار می‌گرفتند و حالا یکی از آن 3 نفر درحال گرفتن انتقام از تمام افرادی است که در آن سال‌ها در قلدری دخیل بوده‌اند اما…

داستان سریال هندوانه چشمک زن : ها اون گیول تنها فرد شنوا در خانواده 4نفره شان است. پدر، مادر و برادر کوچکترش هر سه ناشنوا هستند و او بخاطر این مسئله احساس فشار می‌کند، چون همیشه باید خودش و رویاهایش را فدای مراقبت از برادرش کند. طی اتفاقی مرموز او به گذشته سفر می‌کند و خودش را در دوران دبیرستان پدر و مادرش می‌بیند. زمانی که پدرش هنوز شنوایی‌اش را از دست نداده بود. او تصمیم می‌گیرد هرکاری برای جلوگیری از ناشنوا شدن پدرش بگیرد اما آیا قدرت تغییر گذشته را خواهد داشت؟

سریال بهار از دور سبز است (At a Distance Spring is Green)

سریال بهار از دور سبز است با بازی پارک جیهون، بائه این هیوک و کانگ مین آه بر اساس وبتونی به همین نام ساخته شده است. این درام یکی از کیدراما های معروف لیست ما است و به دغدغه ها و مشکلات دانشجوهای یک دانشکده و ماجراهایی که برای آن‌ها رخ می‌دهد می‌پردازد.

داستان سریال بهار از دور سبز است: یو جون (جیهون) پسر پولدار و محبوبی است که به ظاهر دوستان زیادی دارد ولی در واقعیت بسیار تنهاست و مورد خشونت پدرش نیز قرار دارد. او تصمیم میگیرد به سو هیون (این هیوک) پسر باهوش و پرمشغله ای که مشغول کارهای پاره وقت متعدد است و زندگی سختی دارد نزدیک شود.

سریال سگ های شکاری (Bloodhounds)

سریال سگ های شکاری با بازی وو دو هوان و لی سانگ یی یک عنوان تماشایی در لیست کیدراما های معروف نتفلیکس است. ماجرای سریال درباره یک بوکسور حرفه‌ای به نام گون وو است که پس از بدهکاری سنگین مادرش به یک گروه وام غیرقانونی و خطرناک، در مسیری قرار می‌گیرد که باید در مقابل میونگ گیل رئیس این گروه بایستد. او به همراه دوستش وو جین تلاش می‌کند اعضای این تیم را نابود کند اما…

همچنین، در بخش نظرات هم بهترین سریال کره ای از نظر خود را برای ما بنویسید. سریال تلویزیونی کره ای گل شیطان محبوب ترین سریال کره ای در سال 2020 و از سریالهای کره ای انتقامی شناخته می‌شود. این سریال در سه کشور آسیای شرقی پخش شد و از استقبال بی نظیری برخوردار شد.

دکمه بازگشت به بالا