فرهنگ و هنر

بازیگر «رفقای خوب» درگذشت – سی وی نت

ری لیوتا بازیگر آمریکایی در سن 67 سالگی در فیلم هایی مانند «بهترین دوستان» و «سرزمین رویاها» درگذشت.

به گزارش سی وی نت و به نقل از نیویورک تایمز، ری لیوتا که در فیلم‌هایی مانند «رفقای خوب»، «مربع رویاها» و غیره بازی کرد، در سن 67 سالگی در رستورانی در جمهوری دومینیکن درگذشت. بازیگری

“لیوتا” اولین بار با نقش های “جوی پرین” و “دنیای دیگری” پس از ایفای نقش های مختلف در آلبوم “چیزی وحشی” در سال 1986 شناخته شد. دوستش ملانی گریفیث از او خواست تا کارگردانی جاناتان دمی را برای بازی در نقش شوهر تهدید کننده و جنایتکار سابقش به عهده بگیرد.

اما بسیاری از شهرت او ناشی از کارش در نقش هنری هیل و فیلم موفق مارتین اسکورسیزی The Best Friend در سال 1990 بود. یک سال پیش از آن، او برای بازی در نقش جو جکسون به عنوان یک بازیکن بیسبال در سریال “Dreamland” انتخاب شده بود.

بازیگر از

ری لیوتا و رابرت دنیرو، جو پشی و پل سوروینو در «رفقای خوب»

رابرت دنیرو، که با لیوتا در فیلم The Good Friends and Police Land کار می کرد، گفت: “من عمیقاً از خبر مرگ ری متأسفم.”

لورین براکو، یکی دیگر از بازیگران «دوست خوب» در توییتر نوشت: «از شنیدن این خبر بد درباره ری شوکه شدم. هرجای دنیا که باشم مردم به من می گویند که فیلم مورد علاقه شان «دوست واقعی» است. سپس اغلب می پرسند چه چیزی برای فیلم بهتر است. “پاسخ من معمولاً یکسان است…” ری لیوتا.

جیمز منگولد، رئیس پلیس، نوشت: “از شنیدن خبر مرگ ری لیوتا شوکه و غمگین شدم.” یک سرگرم کننده، یک نمایشنامه نویس و یک بازیگر مشتاق.

مؤسسه فیلم بریتانیا در واکنش به مرگ ری لیوتا در توییتر نوشت: «متاسفم، کار کرد».

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا