ورزش

افتخار خادم‌الشهدایی نگین ارزشمندی برای دانشگاه آزاد اسلامی

سیدحسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در دیدار با غلامرضا فلاحی، مدیر هنرستان انتشارات و نشر فواید حفاظت مقدس خراسان جنوبی، از زحمات و تلاش های وی و همکارانش قدردانی کرد. و به یاد کسانی که بخاطر ایمانشان در دانشگاه جان باختند.


بیشتر بخوانید:

شهید حسینی همچنان میهمان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند است


در این نشست که در محل دفتر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد، دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی از غلامرضا فلاحی تشکر کرد. و همکاران برای تجلیل و تجلیل از خانواده شهید حسینی به بررسی پرونده یکی از شاهدان دانشگاه پرداختند.

سید حسن هاشمی در این دیدار گفت: افتخار خادم الشهدا افتخار بزرگی است که سالیان متمادی خرج شده است. دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند آلکا می درخشد.

تجلیل خادم الشهدایی تجلیل از دانشگاه آزاد اسلامی است

مدیر یادواره و نشر اصل حفظ حرم خراسان جنوبی نیز در این نشست درباره گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و پذیرایی از خانواده شهید حسینی گفت: مادر گرانقدر آن مرحوم ع. خودتان را راضی کنید و این منطقه را ترک کنید.

غلامرضا فلاحی افزود: نام خوانی، برگزاری یادواره ها و یادواره ها تذکری برای پاسداشت کار جان باختگان دینی است.

جواد علیزاده، مدیر امور شاهدان امور ایثارگران دانشگاه آزاد خراسان جنوبی نیز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در این دیدار، تصریح کرد: ایشان به یاد می آورند که این خاطرات و خاطرات پیام جان باختگان برای ایمان و سنگینی ما را می رساند.

به گزارش آنا، در پایان این نشست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی از مدیر این یادواره و انتشار اصول حفظ حرم خراسان جنوبی و یادگار خود تشکر کرد. همکاران

خاتمه اطلاعات / 4103/4062 /

دکمه بازگشت به بالا