فرهنگ و هنر

اسکار «بورات ۲» را بایکوت می‌کند؟

قزاقستان خواستار نابودی “بورات 2” در اسکار ، گلدن گلوب و دیگر برنامه های فیلم برای فحاشی نژادی برای مردم خود شده است.

انجمن قزاق آمریکا با ارسال نامه ای با انتقاد از فیلم “بورات 2” به کارگردانی ساشا بارن کوهن ، خواستار اسکار ، گلدن گلوب ، جوایز صنفی کارگردانان آمریکایی و آکادمی فیلم بریتانیا (بفتا) شد. به دلیل تحقیر قومی قزاق ها ، این فیلم برای این مسابقات و فیلم ها قابل فیلمبرداری نبود.

در این نامه ، به امضای آکادمی فیلم هالیوود و همچنین شورای روابط اسلامی – آمریکایی ، “بورات 2” را به بازیگری ، پرداختن به نژادپرستی ، نژادپرستی و خودخواهی متهم کرد. فرهنگ. این نامه افزود: جامعه قزاق نمایندگی کمی در جهان دارد و اغلب ساده است. کشور ما هنوز در حال بهبودی از دیکتاتوری خود است. ساشا بارن کوهن این واقعیت را می دانست و با حمله به نژاد ما و آزار و اذیت قزاق ها در سراسر جهان از قزاقستان استفاده کرد. مردم ما انواع بیشماری از شکنجه و بدرفتاری را از طریق “بورات” گزارش کرده اند.

ساشا بارن کوهن ماه گذشته در مصاحبه ای با نیویورک تایمز به نیویورک تایمز گفت: “این یک شوخی است ، که قزاقستان در این فیلم هیچ ارتباطی با این کشور ندارد.” من قزاقستان را انتخاب کردم زیرا تقریباً هیچ کس در ایالات متحده از این موضوع اطلاع نداشت ، به همین دلیل ما توانستیم با فیلم در دنیای جعلی کمدی ایجاد کنیم. قزاقستان واقعاً کشوری زیبا با جامعه مدرن و استکباری است و برخلاف تصاویری که در فیلم بورات می بینیم. ”

کمدی “Borat 2” در آمازون پرایم از اکتبر به صورت آنلاین سریال را نشان می دهد.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا