جامعه و خانواده

کشف بیش از ۶۰۰ هزار عدد موادمحترقه در غرب تهران/ جلوگیری از توزیع ۴۰ کیلوگرم مرفین

رئیس پلیس منطقه ویژه غرب تهران از کشف 633 هزار انواع مواد محترقه و 40 کیلوگرم مرفین در دو عملیات جداگانه پلیسی خبر داد.

به گزارش سی وی نت، سردار کیوان ظهیری در تشریح جزئیات این گزارش گفت: با اطلاعات و اطلاعات دریافتی مشخص شد افراد و دو دستگاه خودروی سواری حامل مقادیر زیادی مواد قابل احتراق قانونی و غیرمجاز از یکی از غرب. مناطق در این بخش، تحلیل این موضوع بر هدف پلیس امنیت عمومی شهرستان اسلامشهر متمرکز شده است.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات و بررسی های انجام شده متوجه نگهداری غیرعادی خودروهای فوق شدند و پس از رسیدگی به پرونده متهمان حمل مواد محترقه در خودروها را با خودروی ساینا دستگیر کردند. ماموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده بیش از 633 هزار نوع مواد قابل اشتعال کشف کردند.

ظهیری با بیان اینکه در این پرونده چهار نفر نیز دستگیر شدند، گفت: سه خودروی متهم نیز دستگیر شدند. متهمان پس از تکمیل مدارک برای ادامه روند ارتکاب جرم روانه دادسرا شدند.

به گفته رئیس پلیس منطقه غرب تهران، ارزش مواد منفجره کشف شده بر اساس برآوردهای کارشناسی بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون ریال است.

سپس مرفین شناسایی شد، پس از شهرویار، پس از دریافت مواد مخدر و سرمایه گذاری شهرهر از مواد مخدر، بیانیه کلانتری مواد مخدر شهرستان. آنها همچنین اقدام به کنترل، تعقیب و تجزیه و تحلیل توسط یک ماده مخدر کردند و متهم توسط کارمندانش مواد مخدر دریافت و به منزل منتقل کرد.

«در این راستا، بیمارستان غرب تستریان با مخالفت با غرب تهران و تهران بزرگ، در اتهام منزل وی و شاه‌مار همکاری می‌کنند. زمانی که خانه های داروسازی با 40 تپه مورفین هر یک از همان پوندهای 40 کیلویی 40 پوندی دستگیر شدند، فروشنده مواد مخدر برای ادامه دستور و به طور مستمر در سیستم تحقیقاتی جنایت به کامر خانه اعزام شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا