جامعه و خانواده

کشف ۴۰۰ کیلوگرم مخدر در ۲ عملیات پلیس پایتخت/ انهدام باند خانوادگی سوداگران مرگ

جانشین رئیس پلیس پایتخت از کشف نزدیک به 400 کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات پلیسی خبر داد.

خبر سی وی نت. سردار حمید هداوند با اشاره به دو گزارش پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و کاشق گفت: در اولین مورد یک خانواده قاچاق مواد مخدر منهدم شد، یک نفر چهار و 218 کیلوگرم تریاک دستگیر شد.

وی ادامه داد: رسیدگی به این پرونده پس از انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر آغاز شد و در این مدت گزارش جنایت اعضای خانواده به پلیس آگاهی رسید. مشخص شد این باندها با تهیه مقادیری مواد مخدر به مناطق جنوبی کشور مراجعه می کنند و قصد انتقال به شمال کشور را دارند.

هداوند با اشاره به اینکه بررسی موضوع با هدف تیم پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام شد، افزود: با رصد تحرکات افراد شناسایی شده در رصد و پایش شبانه مشخص شد افرادی که مواد مخدر را تحویل می دادند. . خروج از شهر تهران و تهیه دارو. جاده ای در بزرگراه شمال کشور در این صورت کنترل کنترل شده و تمامی ترددها در حال خروج است و ماموران موفق شدند سه خودروی این خانواده را کشف و آنها را از کار پلیس بازدارند.

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری چهار متهم در این باره خبر داد و گفت: این چهار نفر از اعضای باند خانواده هستند. ماموران در بازرسی از خودروی آنها 218 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در یکی از خودروها جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند. متهمان پس از تکمیل مدارک برای ادامه روند ارتکاب جرم روانه دادسرا شدند.

وی همچنین از کشف 178 کیلوگرم تریاک توسط پلیس پایتخت خبر داد و گفت: چندی پیش پلیس متولی عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ توسط فنی و منحصر به فرد در یکی از کارشناسان خبر داد. که قاچاقچیان مواد مخدر با خودرو سواری اقدام به واردات مواد افیونی از جنوب کشور به پایتخت کردند که در این پرونده برای دستگیری این فرد مراحل خود را آغاز کرده اند.

هداوند ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در جریان بررسی تحرکات متهم، محدوده تردد وی را در یکی از شهرستان های جنوبی فارس کشف کردند که در پی این موضوع پس از احراز صلاحیت و صلاحیت برای مراجعه اعزام شدند. محور و با قرار دادن تور در زمان ایست و بازرسی موفق به کشف خودروهای حامل تریاک در ورودی شهر شیراز شدند.

وی گفت: پس از تعقیب و گریز طولانی پلیس با خودروی متهم، پلیس موفق به دستگیری خودرو و دستگیری راننده به صورت فنی و ویژه شد. در این پرونده یک نفر نیز دستگیر و این فرد برای تحقیقات بیشتر به مقر پلیس آگاهی منتقل و پس از تشکیل پرونده جهت محاکمه تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا