حوادث

کشف بیش از ۷۹ هزار قلم داروی قلابی و تاریخ گذشته در خیابان پاسداران تهران

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از بررسی بیش از 79 هزار ماده مخدر غیرمجاز در تهران خبر داد.

به گزارش سی وی نت ، سرهنگ پیام کاویانی در این باره گفت: چندی پیش ، پس از دریافت شکایات عمومی مبنی بر توزیع غیرقانونی ، جعلی ، قدیمی و غیر استاندارد مواد مخدر توسط فردی در شمال شرق تهران ، در این زمینه صحبت کرد. پلیس افسردگی بزرگ تهران

وی گفت که پلیس در تحقیقات اولیه خود دریافت که این مواد مخدر در نقاط دیگر شهر مانند ناصرخسرو نیز توزیع می شود. در این راستا ، کارکنان به سرعت محل حمل این داروها را در حوالی جاده پاسداران کشف کردند.

کاویانی با اعلام اینکه حکم عملیات گرفته شده است ، گفت: “در حین عملیات ، مأموران پلیس به محل ورود مواد مخدر مراجعه کردند و در 79،250 نوع مختلف مواد مخدر ، بهداشتی ، آمپول ، دارو و پودر ، تقلبی و تاریخ. “آنها گذشته و غیر استاندارد را پیدا کردند.

افسر ارشد اطلاعات تهران بزرگ و پلیس امنیت با اعلام دستگیری دو نفر در این پرونده و آوردن آنها به دفتر وکیل با تشکیل شکایت ، گفت: تحقیقات برای یافتن افراد دیگر در این پرونده ادامه دارد.

وی به شهروندان نسبت به خرید و تهیه دارو از منابع غیرقابل اعتماد هشدار داد و گفت: برخی از این داروها جعلی و برخی دیگر فوت کرده اند. از امروز به بعد ، شهروندان باید داروهای مورد نیاز خود را از منبع معتبری تهیه کنند تا فریب دهندگان آنها را فریب ندهند.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا