سلامت و تندرستی

تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت تا فروردین ۱۴۰۰/ حذف تدریجی نسخ کاغذی

تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت تا فروردین ۱۴۰۰/ حذف تدریجی نسخ کاغذی

مدیر عامل سرویس بهداشت ملی با اشاره به دوره تمدید مقررات بیمه نامه درمانی ، حذف سند را توضیح داد.

در مصاحبه سی وی نت ، دکتر مهدی قنادی وی گفت ، “تغییر پوشش بیمه پس از شیوع کرونا به بحران مرتبط بود و ما برای بخشی از بیمه شدگان تصمیم گرفتیم که صاحبان خانه آنها هزینه آن را پرداخت کنند ، به گفته مقامات دولتی ، افراد تحت پوشش مزایا و غیره بیمه از ابتدای امسال تا زمانی که کارت سفید داشته باشند. گزارش اعتبارات. در تصمیم نهایی ، این اعتبار برای بیمه و همچنین حق بیمه تا 20 آوریل 1400 به حالت تعلیق در می آید.

وی افزود: مظنونان می توانند در مورد تماس با ستاره 1666 (# 1666 *) به صورت آنلاین استعلام کنند تا در مورد اینکه آیا اعتبار بیمه نامه خود را به روز می کنند ، اطلاعات کسب کنند. ما به این شرکت اطلاع داده ایم که اگر جزوه ای را مشاهده کنند که تاریخ مفید آن را در این جزوه تمدید نکرده است ، بیمار را می پذیرند و آنها را در مورد نسخه جدید و بر اساس نسخه فعلی و سیستم آنلاین به آنها اطلاع می دهند. سپس داروها و خدمات مورد نیاز ارائه شد.

“ما در بانکداری تجربه داریم ؛ استفاده در سالهای اخیر کاهش یافته است ، اما کاملاً برطرف نشده است. در مورد بروشورهای بیمه نیز همین امر وجود دارد. با گذشت زمان ، ما می خواهیم نیاز به استفاده از نوت بوک ها را کاهش دهیم. و جایگزین سیستم الکترونیکی شد. در این بین ، و پس از اجرای فرم های مکتوب و الکترونیکی در مرکز پیمانکاران ، می توان گفت که تاکنون ، بخش مهمی از آموزش و استفاده از نرم افزار انجام شده است.

وی افزود ، “در پایان سال جاری ، هنگامی که این شرکت ها در تمام زمینه های پیمانکاران پیشنهاد می شوند ، ما اعلام خواهیم کرد که نیازی به نوشتن مدارک نیست و استفاده از این سند کاهش می یابد همچنانکه زمان جلو میرود. ” البته ، در صورت بروز حادثه یا زمانی که اینترنت به هر دلیلی قطع شده است ، بلایای طبیعی و غیره ، می توان تعداد کاغذها و تعداد ورق ها را ذکر کرد. و به روشی بسیار کوچک ، به طوری که اگر سیستم مشکلی دارد ، می توان به زودی از مقاله استفاده کرد.

غنادی در مورد در دسترس بودن بیمه گذاران در پروفایل های خود گفت: “در همین راستا ، چندین روش نیز انجام شده است که به اتمام رسیده است ، بنابراین ما می توانیم بیمه گران را مجبور کنیم اطلاعات انتشارات و اسناد قبلی را بر اساس و دسترسی به نمایه های خودشان. ” . دسترسی به مشخصات ، اطلاعات گذشته برای بیمه گذاران کافی است. اگرچه در حال حاضر جزوه سوم برای بیمار خوانده نشده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا