جامعه و خانواده

۶۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد تحت پوشش خدمات بیمه سلامت قرار گرفتند

مدیر کمیته امداد گفت: با اجرای تفاهم نامه کمیته امداد و سازمان بهداشت و درمان کشور، 600 هزار نفر از مشتریان این شرکت تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

به گزارش سی وی نت، سید مرتضی بختیاری در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان بیمه سلامت ایران که با هدف ادامه کار بیمه مصرف کنندگان برگزار شد، افزود: اولین رکورد واگذاری بیمه به مددجویان کمیته مددکاری است. . و سازمان بیمه سلامت ایران در سال 1396 صورت گرفت و از ابتدای سال 1397 به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: با توجه به یکنواختی بیمه بر اساس قانون، بیمه مشتریان ساکن در شهرهای بالای 20 هزار نفر به سازمان بهداشت و درمان ایران واگذار شده است و بر این اساس 600 هزار نفر از مشتریان این شرکت هستند. یارانه ها توسط شرکت های بیمه سلامت پوشش داده می شود.

رئیس کمیته امداد با تایید فعالیت سازمان بیمه سلامت ایران به نفع مستضعفان گفت: تاکنون 6 میلیون نفر از اقشار نیازمند جامعه از خدمات بیمه سلامت بهره مند شده اند و جزو محروم ترین اقشار جامعه هستند. .

بختیاری به مصوبه شورای عالی بیمه در خصوص پذیرش رایگان بیماران اشاره کرد و گفت: بر این اساس پذیرش تحت حمایت خانواده در بیمارستان های دولتی رایگان شد.

محمدمهدی نشی، رئیس سازمان بیمه سلامت ایران نیز در مراسم امضای این تبصره گفت: از سه بیمه‌گر تحت پوشش، دو نفر از ردیف‌ها هستند.

وی با اشاره به نظر صحیح کمیته بهداشت و درمان بیماران گفت: هم اکنون با پیگیری های صورت گرفته، تصویب پذیرش رایگان بیماران در تمامی بیمارستان های دولتی ابلاغ شده و در حال اجرای آن است.

با توجه به اطلاعات اصلی کمیته امداد، وی بر لزوم برقراری ارتباط موثر میان سامانه هوشمند کمک‌رسانی و بانک اطلاعاتی بیمه ایران تاکید کرد و افزود: تبادل آنلاین اطلاعات کشور در نظر گرفته شده است. مسیر.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا