سلامت و تندرستی

تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت تا فروردین ۱۴۰۰/ حذف تدریجی نسخ کاغذی

مدیر عامل سرویس بهداشت ملی با اشاره به دوره تمدید مقررات بیمه نامه درمانی ، حذف سند را توضیح داد.

در مصاحبه سی وی نت ، دکتر مهدی قنادی وی گفت ، “تغییر پوشش بیمه پس از شیوع کرونا به بحران مرتبط بود و ما برای بخشی از بیمه شدگان تصمیم گرفتیم که صاحبان خانه آنها هزینه آن را پرداخت کنند ، به گفته مقامات دولتی ، افراد تحت پوشش مزایا و غیره بیمه از ابتدای امسال تا زمانی که کارت سفید داشته باشند. گزارش اعتبارات. در تصمیم نهایی ، این اعتبار برای بیمه و همچنین حق بیمه تا 20 آوریل 1400 به حالت تعلیق در می آید.

وی افزود: مظنونان می توانند در مورد تماس با ستاره 1666 (# 1666 *) به صورت آنلاین استعلام کنند تا در مورد اینکه آیا اعتبار بیمه نامه خود را به روز می کنند ، اطلاعات کسب کنند. ما به این شرکت اطلاع داده ایم که اگر جزوه ای را مشاهده کنند که تاریخ مفید آن را در این جزوه تمدید نکرده است ، بیمار را می پذیرند و آنها را در مورد نسخه جدید و بر اساس نسخه فعلی و سیستم آنلاین به آنها اطلاع می دهند. سپس داروها و خدمات مورد نیاز ارائه شد.

“ما در بانکداری تجربه داریم ؛ استفاده در سالهای اخیر کاهش یافته است ، اما کاملاً برطرف نشده است. در مورد بروشورهای بیمه نیز همین امر وجود دارد. با گذشت زمان ، ما می خواهیم نیاز به استفاده از نوت بوک ها را کاهش دهیم. و جایگزین سیستم الکترونیکی شد. در این بین ، و پس از اجرای فرم های مکتوب و الکترونیکی در مرکز پیمانکاران ، می توان گفت که تاکنون ، بخش مهمی از آموزش و استفاده از نرم افزار انجام شده است.

وی افزود ، “در پایان سال جاری ، هنگامی که این شرکت ها در تمام زمینه های پیمانکاران پیشنهاد می شوند ، ما اعلام خواهیم کرد که نیازی به نوشتن مدارک نیست و استفاده از این سند کاهش می یابد همچنانکه زمان جلو میرود. ” البته ، در صورت بروز حادثه یا زمانی که اینترنت به هر دلیلی قطع شده است ، بلایای طبیعی و غیره ، می توان تعداد کاغذها و تعداد ورق ها را ذکر کرد. و به روشی بسیار کوچک ، به طوری که اگر سیستم مشکلی دارد ، می توان به زودی از مقاله استفاده کرد.

غنادی در مورد در دسترس بودن بیمه گذاران در پروفایل های خود گفت: “در همین راستا ، چندین روش نیز انجام شده است که به اتمام رسیده است ، بنابراین ما می توانیم بیمه گران را مجبور کنیم اطلاعات انتشارات و اسناد قبلی را بر اساس و دسترسی به نمایه های خودشان. ” . دسترسی به مشخصات ، اطلاعات گذشته برای بیمه گذاران کافی است. اگرچه در حال حاضر جزوه سوم برای بیمار خوانده نشده است.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا