کسب و کار ایرانی

ویژگی های کنتاکتور هیوندای

شرکت تجهیزات الکتریکی هیوندای، زیرمجموعه هیوندای کره جنوبی، در زمینه ساخت انواع تجهیزات الکترونیکی فعالیت دارد. از مهم ترین این دستگاه ها می توان به کنتاکتور، اینورتر و کلید اتوماتیک اشاره کرد که در این مقاله در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.
کنتاکتور هیوندای
یکی از محبوب ترین محصولات هیوندای، کانکتور هیوندای را می توان یک دستگاه کنترل برق در نظر گرفت، کانکتورها را می توان در دستگاه های الکترونیکی که اغلب روشن و خاموش می شوند مانند چراغ ها و موتورها پیدا کرد. کنتاکتور هیوندای را می توان در کلید چراغ کوچک اتوماسیون پیچیده تجهیزات صنعتی مشاهده کرد. کنتاکتورهای هیوندای برای ساختن و شکستن تمام خطوط برقی که به سمت بار می روند یا می توان گفت که مدار برق را قطع می کند استفاده می شود. کنتاکتور هیوندای به عنوان گیرنده ای عمل می کند که می تواند بارهای سنگین و کم جریان را روشن و خاموش کند.
کنتاکتور هیوندای یک دستگاه سوئیچینگ الکترومکانیکی از راه دور است که قادر به هدایت و قطع جریان در شرایط عادی و جریان اضافه بار در حین کار است. این دستگاه در نزدیکترین نقطه به نقاط شارژ قرار می گیرد و از قابلیت اطمینان فنی و الکتریکی بالایی برخوردار است. کنتاکت های هیوندای شبیه رله ها هستند با این تفاوت که کنتاکت ها جریان بیشتری دارند. کنتاکتورهای هیوندای می‌توانند از اندازه‌هایی با جریان قطعی چند آمپر تا هزاران آمپر، و از دستگاهی به اندازه‌ای کوچک که بتوان با یک دست آن را لمس کرد تا دستگاه بزرگی که در یک طرف نزدیک به یک متر طول دارد، متغیر باشد. کنتاکتورها می توانند برای کنترل موتورها و سایر بارهای الکتریکی استفاده شوند

https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1316296-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C
ویژگی های Hyundai Communicator
کنتاکتور هیوندای رله ای است که برای قطع برق استفاده می شود
کنتاکتور هیوندای می تواند بارهای بسیار بالایی مانند موتور الکتریکی و بخاری را تحمل کند
کنتاکتور را با مدار ولتاژ پایین تر کار می کند.
کنتاکت ها جریان اتصال کوتاه را قطع نمی کنند
درجه بندی کنتاکتور هیوندای از چند آمپر و 24 ولت DC تا هزاران آمپر و کیلوولت بالا متغیر است.
قطعات کنتاکتور هیوندای
سیستم الکترومغناطیسی
با سیستم خاموش کننده یا کنتاکت و قوس تماس بگیرید
قاب لمسی هیوندای
کنتاکت ها قسمت حامل جریان کنتاکتور هیوندای هستند و شامل کنتاکت های کمکی، کنتاکت های الکتریکی و فنرهای تماسی می باشند. نیروی محرکه برای بستن کنتاکت توسط یک آهنربای الکتریکی (یا سیم پیچ) تامین می شود. یک کنتاکت کمکی پس از بسته شدن کنتاکتور جریان سیم پیچ را کاهش می دهد، زیرا برای بستن اولیه کنتاکتور جریان بیشتری نسبت به بسته نگه داشتن آن نیاز است و این مدارها می توانند انرژی زیادی را ذخیره کنند.
کنتاکتور دارای یک ورودی سیم پیچ است که بسته به طراحی اتصال می تواند AC یا DC باشد و سیم پیچ می تواند از همان ولتاژ موتور تغذیه شود. کنتاکتور هیوندای را می توان با یک سیم پیچ ولتاژ پایین کنترل کرد. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت آمپرال مراجعه کنید.
کلید اتوماتیک هیوندای
کلیدهای مدار هیوندای یک دستگاه سوئیچینگ اتوماتیک یا محافظ جریان بیش از حد هستند. کلیدهای مدار هیوندای بر اساس سطوح ولتاژ و جریان کارکرد، ظرفیت قطع اتصال کوتاه، ساخت و ساز، استفاده از سوئیچینگ خاص یا بار و فاز/پالس طبقه بندی می شوند. کلیدهای مدار هیوندای نیز با توجه به ویژگی های خاموش شدن آنها، یعنی حرارتی/مغناطیسی، مغناطیسی هیدرولیک و الکترونیکی طبقه بندی می شوند. آنها می توانند ثابت یا قابل تمدید باشند. ساختار پوسته کلید خودکار هیوندای می تواند از نوع قالب بندی شده، جعبه عایق یا نوع قدرت باز باشد.
اگر به درستی انتخاب و تخصیص داده شود، کلید خودکار هیوندای نیز می تواند برای پایان دادن به سرویس استفاده شود. کلیدهای مدار ممکن است با مکانیزم تریپ شنت نیز ارائه شوند تا امکان خاموش شدن از راه دور توسط کنترل خارجی را فراهم کند.
انتخاب خودکار کلید هیوندای
همه کلیدهای ماشین هیوندای برای دستگاه های ورودی سرویس مناسب نیستند. هر قطع کننده مدار مورد نیاز برای چنین استفاده ای باید توسط یک آزمایشگاه آزمایش تایید یا ثبت شود.
سوئیچ های خودکار هیوندای در شرایط خطا یا بار با ایجاد یک قوس در سراسر کنتاکت سوئیچ باز می شوند. چهار ابزار اصلی را می توان به عنوان مکانیزم های بسته شدن قوس استفاده کرد که عبارتند از:
هوا
گاز عایق (دی اکسید گوگرد)
خلاء
فرو بردن در روغن
کاربردهای ولتاژ پایین مسکونی، صنعتی و تجاری از هوا یا خلاء به عنوان مکانیزم شکست قوس در کلیدهای اتوماتیک هیوندای استفاده می کنند. برنامه های تجاری، صنعتی و کاربردی که در ولتاژهای بالاتر از 1000 ولت کار می کنند، معمولاً بسته به کاربرد می توانند از هر یک از این رسانه ها استفاده کنند.
روش‌های مختلفی معمولاً برای خاموش کردن قوسی که هنگام باز شدن سوئیچ اتوماتیک هیوندای در شرایط خطا یا بار رخ می‌دهد استفاده می‌شود. آن ها هستند:
طول راهرو را افزایش دهید
انحراف قوس در فشارهای مختلف
Arc به مخاطبین ثانویه تبدیل می شود
غیرفعال کردن نقطه صفر
انحراف قوس با استفاده از آهنربا (کویل های خار)
قوس بسیار سرد
استفاده از لوله قوس الکتریکی
استفاده از مخاطبین با سرعت بالا
انتخاب روش مورد استفاده ممکن است به میزان عیب پیدا شده و ولتاژ کاری بستگی داشته باشد.
“کلید کابین کامپکت هیوندای
هیوندای مینی کی چیست؟ MCB یک مدارشکن اتوماتیک است. سوئیچ مینیاتوری هیوندای برای جلوگیری از آسیب به مدارهای الکتریکی در اثر جریان بیش از حد طراحی شده است. سوئیچ مینیاتوری هیوندای به گونه‌ای طراحی شده است که در شرایط اضافه بار یا اتصال کوتاه از بین برود تا در برابر خطاهای الکتریکی و خرابی تجهیزات محافظت کند.

https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1316150-%D9%BE%DB%8C-%D8%A7%D9%84-%D8%B3%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
MCB ها به طور گسترده ای به عنوان قطع کننده مدار در کاربردهای خانگی، تجاری و صنعتی استفاده می شوند.
هیوندای مینی کلید چگونه کار می کند؟
کلید کوچک هیوندای با ولتاژ بالا کنترل می شود – قدرتی که بیش از جریان ایمن مشخص شده است – و از تجهیزات مدرنی استفاده می کند که برای کاهش خرابی ها و هشدارهای کاذب طراحی شده اند.
جریان بیش از حد، نوار دو فلزی کلید مینیاتوری هیوندای را گرم و خم می کند. این عمل کلید جداکننده نقاط تماس الکتریکی را برای محدود کردن قوس قفل باز می کند. قوس توسط یک نوار فلزی خنک می شود. بعد از عیب یابی و ریست کردن کلید مینی هیوندای دوباره قفل می کنند.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا