حوادث

۴ نفر قربانی سرعت در معابر تهران شدند

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از فوت چهار نفر در پی وقوع دو حادثه رانندگی بامداد امروز خبر داد.

به گزارش سی وی نت، سرهنگ احسان مومنی با اشاره به اینکه بامداد امروز دو حادثه رانندگی در جاده تهران رخ داد، گفت: ساعت 2:55 بامداد امروز یک دستگاه خودرو پژو 405 در جاده شهید لشگری در حال حرکت بود که ناگهان در ابتدای ایران خودرو تصادف کرد. پل ها و نرده های محافظ در کنار جاده.

وی با بیان اینکه بر اثر این حادثه سرنشین پژو 405 در دردم جان باخت، گفت: راننده خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شد. کارشناسان راهنمایی و رانندگی علت این حادثه را سرعت بیش از حد و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کردند.

مومنی همچنین به حادثه دوم حدود نیم ساعت پس از حادثه اول اشاره کرد و گفت: ساعت 3:30 بامداد یک دستگاه خودروی پژو 207 از جاده شهید باقری به سمت شمال به جنوب در حرکت بود، سپس به سمت فرجام ترمز کرد. جاده متاسفانه راننده به دلیل سرعت زیاد کنترل خودرو را از دست داد و در میانه راه تصادف کرد. همچنین تابلوی راهنمایی و رانندگی وارد قسمت سرنشین یک دستگاه پژو 207 شد و خودرو گم شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راه تهران ادامه داد: بر اثر این حادثه دو سرنشین پژو 207 به داخل منزل پرتاب شدند. راننده خودرو نیز به دلیل زاویه بسیار زیاد در این خانه جان خود را از دست داد که با حضور اورژانس در محل مشخص شد این سه نفر بلافاصله جان باختند.

وی در پایان به رانندگان هشدار داد با سرعتی رانندگی کنند که در شرایطی مانند برف و باران رانندگی کنند و تمامی سرنشینان خودرو از کمربند ایمنی استفاده کنند.

بر اثر ازدحام جمعیت در خیابان های تهران 4 نفر مجروح شدند

تصادف پژو 405

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا