ورزش

یک اتفاق خوب ورزشی برای تهران و تهرانی‌ها

به گزارش یک شرکت رسانه آنلاین؛ رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: برگزاری افتتاحیه مسابقات ورزشی 12 هزار فوتی در پارک آزادی، تشویق مردم به رویدادهای ورزشی ویژه که در سطح شهر برگزار می شود و الهام بخشیدن به مسئولان، بازی را در اولویت قرار می دهد. قرار دهید.
به گزارش سازمان ورزش شهرداری تهران، حسین اوجاقی در نشست خبری شب افتتاحیه جشنواره ورزش و اوقات فراغت در تهران به تشریح برنامه ها و روش های کلی سازمان خود پرداخت.
سرپرست وزارت ورزش شهرستان گفت: مسئولان شهر تهران معتقدند علاوه بر کالبد کالبدی شهر باید به روح شهر نیز توجه شود.
اوجاقی مسائل مربوط به خانواده و محله را دو راه کلی برای برگزاری یک رویداد باشگاه ورزشی اجتماعی عنوان کرد: بسیاری از فعالیت های ما مانند باشگاه پیاده روی، برنامه را دنبال می کند.
وی به فرصت‌ها و تهدیدهای ناشی از شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: قبل از کرونا 3 میلیون و 300 هزار نفر از فعالیت‌ها و فرصت‌های ورزشی محلی استفاده می‌کردند، اما در دوران کرونا این تعداد تغییر کرد که البته مشابه است. طبیعی است.» در این مدت آسیب هایی داشتیم که به دلیل آسیب دیدن ورزشگاه به دلیل عدم استفاده شهروندان از تجهیزات باید رسیدگی می شد.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در بخشی دیگر از سخنان خود به مسابقات منطقه ای قهرمان اشاره کرد و افزود: این مسابقات در قالب 4 تمرین و ابتدا به عنوان همسایه و سپس بهترین منطقه برای همگامی با مسابقات برگزار می شود. یکدیگر. ” قهرمانان و بهترین های شهر مشخص می شوند. از این مرحله به بعد، همسایه قهرمان توانست بخشی از کشور را در اختیار بگیرد، زیرا با تجمیع کلان شهرها، تمایل به رقابت در سطح کشور و در نتیجه همسایه قهرمان و تبدیل شدن به یک شهر بزرگ وجود داشت.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در این نشست خبری در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص تحول در ورزش مردم و برنامه هایی که در راستای حمایت از ایده ها و نگرش ها به ورزش سنتی طراحی شده است، گفت: واقعیت چیست؟ منطقه سخت افزاری البته با توجه به زیرساخت ها و تجهیزات موجود به دنبال رویدادهایی در برخی زمینه ها به خصوص حوزه های جدید هستیم. در این راستا انتخابات برای تامین منافع مردم برگزار می شود. تمرینات و مسابقات منطقه ای زیادی وجود دارد، اما ما فقط روی این تمرینات تمرکز نمی کنیم.
اوجاقی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد مشارکت کنندگان در این سازمان و نهادهای ذیربط از جمله وزارت ورزش گفت: ارتباط خوبی با متولیان ورزش کشور از جمله فدراسیون همگانی و فدراسیون ورزش دانش آموزی داریم. در این راستا با آقای کلهر دیداری داشته ایم. باید اذعان داشت که بازوی ما در اجرای برنامه سه شنبه (توسعه) منطقه است.
رئیس صنعت ورزش محلی درباره برنامه‌هایی که می‌خواهید اجرا کنید تا بعداً به عنوان شغل و یادآوری زمان شما نامیده شود، اظهار کرد: هدف افزایش عملکرد همه در همه فعالیت‌ها و برنامه‌نویسی است. به این ترتیب اتفاق می افتد.” تبدیل شدن. در عین حال، ما می‌خواهیم یک فرهنگ درون بازی داشته باشیم.
وی همچنین توضیحات تکمیلی در این خصوص را برای مشهدی یاری، رئیس اداره سرگرمی و ورزش هیات ورزش های محلی ارائه کرد.
مشهدی یاری گفت: بزرگسالانی در تیم هستند که نقش زیادی در ارتقای بازی داشته اند. پیش بینی های لازم برای افتتاحیه در 7 تیرماه انجام شده و قرار است تیمی چهار نفره بر اجرای برنامه نظارت داشته باشند.
اوجاقی در پاسخ به این سوال که «چه تعداد از پارک های پایتخت به جنوب شهر – محروم از امتیازات کلیدی – اختصاص یافته است»، گفت: شهرداری تهران بر اساس ایده ساخت ورزشگاه ها انصاف دارد که ناگهان تعداد آنها انصاف دارد. از زمین های بازی در قسمت جنوبی شهر حتی بالاتر است. مثلاً در منطقه داریم فقط دو اتاق و یک سالن داریم، اما در منطقه ای مثل 15 یا 20 باید در مورد حیاط و تالار صحبت کنیم.
وی در خصوص معلمان شاغل در شهربازی پایتخت و اینکه برخی از آنها بداخلاقی گزارش می شود، گفت: معلمان توسط سیستم استخدام می شوند، دستگاه خدمات رسان با توجه به نیاز ساختمان آنها را به کار می گیرد. از طریق بازی یک محیط فرهنگی مثبت ایجاد کنید، در صورتی که اتفاقی بیفتد که اثر دیگری داشته باشد، از آن جلوگیری می کنیم.

می توان از بهترین فرهنگ تعطیلات تابستانی استفاده کرد
امیری مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران و دبیر ستاد اوقات فراغت در بخشی دیگر از این نشست خبری گفت: مدیران و شهروندان برنامه های مهمی دارند که می توانیم از این فرصت استفاده کنیم. از زمان به خوبی استفاده کرد.
وی با بیان اینکه ستاد صنعت سرگرمی و ورزش محلی تشکیل شده است، افزود: اولین تابستان قرن جدید است، دو سال بعد، اکنون با رهایی از کرونا، می‌توانیم برنامه را اجرا کنیم، بنابراین در شعار “اولین تابستان” برنامه خود را دنبال می کنیم.
دبیر گروه سرگرمی گفت: برای موفقیت برنامه، شهروندان را گرد هم آورده ایم و شرایط و ضوابط هر یک از ده سالگی عمدا تا سالمندان را در این گروه ها مطرح کرده ایم.
امیری در خصوص مراسم برنامه ریزی شده ای که صنعت سرگرمی برگزار می کند و به یاد می آورد، توضیح داد: می خواهیم روز شادی را برای شهروندان ایجاد کنیم، برنامه ما دو طرفه است، بخشی از برنامه قبل از ماه محرم اتفاق خاصی است و بعد از محرم برنامه خواهد بود. تا شش ماه بعد پیگیری شود. اربعین ایجه.
به گفته وی، منطقه تهران به عنوان یک برنامه ویژه با صنعت ورزش محلی همکاری خواهد کرد.
جالب است بدانید این نشست امروز 5 تیرماه در برج میلاد برگزار شد.

258 258

دکمه بازگشت به بالا