ورزش

۴ انتصاب جدید در فدراسیون بدنسازی

مراسم معارفه دبیر ارشد، رئیس کمیته انضباطی، رئیس شرکت و نظام نوین آموزشی و رئیس کمیته حرفه ای معاونت بهداشت برگزار شد.

به گزارش سی وی نت، مراسم معارفه ناصر امیری به عنوان دبیرکل جدید، محمد دیوسالار به عنوان رئیس کمیته اخطار، پژمان فزون خواه به عنوان سرپرست تیم و شیوه های نوین تمرینی با حضور کاوه درودی به عنوان رئیس کمیته کارشناسی برگزار شد. فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس و سایر اعضای فدراسیون و عبدالله فلاحتی رئیس سابق کمیته پرورش اندام در محل فدراسیون برگزار شد.

در این مراسم عبدالمهدی نصیرزاده رئیس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات پیشکسوتان سابق، در خصوص کارنامه تازه واردان این فدراسیون گفت: هدف ما این است که بیش از هر زمان دیگری انجام شود. اعضای خانواده سازنده هستند، بیایید استفاده کنیم، همه نامزدهای امروز سابقه فوق العاده ای در کارنامه خود دارند، امیدوارم این دوستان از فرصت های خدادادی خود برای خدمت به منافع یک جامعه پر رونق استفاده کنند.

عبدالله فلاحتی، رئیس سابق کمیته آمادگی جسمانی، افزود: آمار نشان داده است که حتی رشته هایی مانند فوتبال و کشتی در کشور ما رواج ندارد. در شرایطی که بازی ای مثل فوتبال به دلیل فیلم بزرگش می تواند تماشاگرانش را به استادیومش جذب کند. با این حال، کار Dr. درخشان نصیرزاده آینده روشنی را برای این رشته در ایران رقم زده است. امیدوارم کسانی که امروز تصمیمشان را می پذیرند موفق شوند و در شرایط جدید به ثمر بنشینند.

در پایان این جلسه طی مراسمی به دبیر ارشد، رئیس کمیته هشدار، سرپرست شرکت و مسیر جدید آموزشی و رئیس کمیته فنی شرکت و شرکت اعطا شد. به اولین کمیته هشدار تبریک می گویم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا