ورزش

۳ بازیکن به لیست ۵ نفره جدایی‌طلبان استقلال اضافه شدند

در روزهای اخیر تعدادی از لیست های خروجی استقلال منتشر شده است. دو بازیکن این تیم محمدرضا آزادی و فردین رباط که علناً باشگاه را از حضور در تمرینات اعلام کردند. بابک مرادی که ابتدا این دو را تقسیم کرد. رشید مظاهری و سعید آنلاین که به دلیل نیمکت نشینی قصد جدایی از آبی ها را دارند. با این حال در یکی دو روز اخیر اختلاف نظر بسیاری دیگر از بازیکنان استقلال مطرح نشده است. انتخاب فرهاد مجیدی مشکل چندانی با جدایی ندارد اما او فکر می کند برای جدایی آنها انتقال موقت داده شود.

آرش رضاوند، سعید آذری و متین کریم زاده به عنوان دیگر جدایی طلبان استقلال معرفی شدند. رضاوند البته تا چند هفته گذشته قصد جدایی نداشت اما انتقادات او از فضای مجازی باعث جدایی این بازیکن از جمع آبی ها شده است. این در حالی است که رضاوند قبل از این اتفاقات یکی از محبوب ترین و مورد اعتمادترین بازیکنان مجیدی بود اما حالا جایگاه خود را به زبیر نیک نفس داده است.

آرش رضاوند از فولاد خوزستان هدیه ای با متین کریم زاده و سعید آذری دارد که حمایت فرهاد مجیدی از این لیگ را حفظ می کند زیرا آنها کمتر در آبی پوشان بازی می کنند. سرمربی استقلال تاکنون تنها جدایی موقت رضاوند و حضور قرضی او در فولاد را تایید کرده و کریم زاده و آذری همچنان منتظر تصمیم استقلال هستند.

هر دو بازیکن باید قبل از رسیدن به آخرین روز نقل و انتقالات نیم فصل، کار خود را روشن کنند.

بیشتر بخوانید:

256 251

دکمه بازگشت به بالا