اقتصادیکسب و کار ایرانی

گوشی سامسونگ بار اول چند ساعت باید شارژ شود

امروزه برای خرید گوشی‌های هوشمند، باتری یکی از اصلی‌ترین معیارها به حساب می‌آید. باتری بخش بسیار مهمی از گوشی‌های هوشمند است. که اگر دچار ایراد شود، گوشی هوشمند کاربرد چندانی ندارد. همچنان با پیشرفت کیفیت و کارایی اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها مصرف آن‌ها از باتری بیشتر شده است. با وجود نکات گفته شده، انتخاب یک گوشی با باتری متوسط یا ضعیف تصمیم منطقی به نظر نمی‌آید. وقتی صحبت از می‌شود، اولین چیزی که به ذهن هرکسی می‌آید صفحه نمایش و باتری است. شرکت سامسونگ، باتری گوشی‌های خود را با کیفیت بالا تولید و عرضه می‌کند و در بازار گوشی‌های هوشمند، باتری‌ گوشی‌های سامسونگ زبانزد خاص و عام هستند. در این مقاله قصد داریم تا شارژ اولیه گوشی سامسونگ را بررسی کنیم.جهت اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ اینجا کلیک کنید

در ادامه نکات مهمی در مورد باتری‌های گوشی‌ها هوشمند از جمله سامسونگ به شما می‌گوییم. همچنین به سوال «شارژ اولیه گوشی سامسونگ چقدر است؟» پاسخ می‌دهیم و اشتباهات رایجی که عموم مردم در مورد زمان شارژ اولیه گوشی سامسونگ دارند، به شما توضیح می‌دهیم. اگر قصد خرید تبلت و یا هر کدام از گوشی های سامسونگ زیر را دارید:

  • گوشی A52 ،A52s
  • گوشی A22 نسخه های 4G و 5G
  • گوشی A12 و A11
  • گوشی A32 نسخه های 4G و 5G
  • گوشی A03s ،A01 Core ،A02
  • گوشی A21 و A21S

با مطالعه این مطلب می توانید به نیز کمک کنید؛ پس با ما در همه چی آنلاین همراه باشید.

نکات مثبت باتری‌ گوشی‌های سامسونگ

قبل از اینکه شارژ اولیه گوشی سامسونگ را با یکدیگر بررسی کنیم، بهتر است نگاهی به ویژگی‌های باتری گوشی‌های سامسونگ نگاهی بیاندازیم. باتری‌ گوشی‌های سامسونگ جزو باتری‌های پرچمدار بازار جهانی موبایل به حساب می‌آید. در این بخش قصد داریم تا بیشتر راجب این باتری با یکدیگر اطلاعات کسب کنیم با ما همراه باشید.

شرکت سامسونگ جدیداً از باتری‌هایی از آمپر بالا در گوشی‌ها خود استفاده می‌کند. برای مثال، سامسونگ در گوشی‌های جدید تا 7000 میلی آمپر هم پیشروی کرده است. این در حالی است که اولین گوشی که تحت لیبل گلگسی عرضه شد، از باتری 1200 میلی آمپری برخوردار بود. در نهایت می‌توان گفت که بهترین باتری‌ها هم در صورت عدم رعایت یکسری نکات خراب می‌شوند. با افزایش عدد میلی‌ آمپر، فقط شارژ گوشی شما دیرتر تمام می‌شود و به همان اندازه نیاز به مراقبت دارد. عواملی وجود دارند که در این رویه تأثیرگذار هستند و میزان طول عمر باتری و سرعت شارژ را تغییر می‌دهد. در بخش بعدی قصد داریم تا این نکات را به همراه نحوه به شما بگوییم.

نکاتی در مورد نحوه شارژ کردن و افزایش عمر باتری گوشی سامسونگ

در این بخش قصد داریم تا نکاتی را در مورد شارژ کردن و به شما بگوییم تا بالاترین بازده را از باتری گوشی خود بگیرید.

چه زمانی گوشی سامسونگ خود را به شارژر متصل کنیم؟

نکته مهم این است که یک نکته را رعایت کنید؛ بعد از اولین اخطار کمبود شارژ بهترین زمان برای متصل کردن گوشی به شارژر است. توصیه ما به شما این است که بعد از اخطار کمبود شارژ از گوشی خود استفاده نکنید.

چه زمانی شارژر را از گوشی سامسونگ خود جدا کنیم؟

بهترین زمان برای جدا کردن شارژر از گوشی خود زمانی است که شارژ گوشی پر شده است. چیزی بین حدود 80 تا 100 درصد بهترین زمان برای جدا کردن شارژر از گوشی است. نکته‌ای که حتماً باید به آن اشاره کرد این است که گوشی برای مدت زمان بالا متصل به شارژر نباشد. برای مثال اگر گوشی شما 1 ساعته شارژ باتری خودش را پر می‌کند، اگر بیشتر از این مدت متصل به شارژر باشد در دراز مدت باعث کاهش طول عمر باتری می‌شود.

بیشتر بخوانید»

چگونه طول عمر باتری گوشی سامسونگ خود را بیشتر کنیم؟

  • معمولاً کاربران اشتباهات رایجی را انجام می‌دهند. که به واسطه آن عمر باتری گوشی خود را کوتاه می‌کنند. در این بخش نکاتی را به شما می‌گوییم که به واسطه رعایت این نکات عمر گوشی شما افزایش پیدا می‌کند.
  • از رایج‌ترین اشتباهاتی که بسیاری از کاربران آن را انجام می‌دهند، این است که گوشی را شب تا صبح شارژ می‌کنند. انجام این عمل، در طولانی مدت به باتری گوشی آسیب جدی وارد می‌کند.
  • گوشی خود را به شارژر گوشی‌های دیگر متصل نکنید! هر گوشی به یک میزان از میلی آمپر برخوردار است و سرعت شارژ شدن گوشی معمولاً متفاوت است. بعضی از گوشی‌ها از تکنولوژی شارژ سریع برخوردارند. در صورت اتصال شارژر یک گوشی فست شارژ به یک گوشی معمولی و بلعکس، در دراز مدت و کوتاه مدت باعث خرابی می‌شود. اما ؟ برای آشنایی با تکنولوژی فست شارژ، بر روی لینک بالا کلیک کنید.
  • زمانی که گوشی شما متصل به شارژر است، فعالیت‌های سنگین مثل بازی کردن را با گوشی خود انجام ندهید، چرا که به باتری گوشی هوشمند شما فشار زیادی وارد می‌کند.
  • روشن بودن همیشگی و طولانی مدت وای‌فای و بلوتوث به مرور زمان می‌تواند باعث کاهش کیفیت باتری گوشی شود.
  • در آخر گفتنی است که اگر شارژر اصلی‌ گوشی شما دچار خرابی شد، حتما برای خرید شارژر جدید از کیفیت و اصل بودن آن مطمئن شوید. شارژر‌های تقلبی به باتری گوشی شما آسیب می‌زنند.

با رعایت نکات گفته شده هیچ وقت مجبور به نمی شوید.

شارژ اولیه گوشی‌ سامسونگ چند ساعت است؟

در این بخش نکاتی را در مورد زمان شارژ اولیه گوشی سامسونگ به شما می‌گوییم و همچنین اصطلاح شارژ اولیه گوشی سامسونگ و دیگر گوشی‌ها را بررسی می‌کنیم. در حقیقت روش شارژ اولیه گوشی سامسونگ و هر گوشی دیگری یک اشتباه بسیار رایج است که بسیاری از کاربران هنوز آن را تکرار می‌کنند. شارژ اولیه گوشی سامسونگ جدید و گوشی‌های قدیمی‌تر متفاوت است. در گذشته و با تفاوت جنس باتری‌ها شارژ اولیه ضروری بود؛ باید انجام می‌شد تا باتری بهترین کارایی و کیفیت خودش را به نمایش بگذارد. اما در حال حاضر و با اضافه شدن ماده لیتیوم به باتری‌ گوشی‌های هوشمند، دیگر نیازی به انجام این کار نیست. نکته مهم این است که شارژ اولیه گوشی سامسونگ یا هر گوشی دیگری، به مدت 8 تا 12 ساعت، نه تنها کمکی به باتری نمی‌کند بلکه باعث خرابی باتری می‌شود.

سخن پایانی

در این مقاله شارژ اولیه گوشی سامسونگ را بررسی کردیم. در ادامه نکاتی را به شما معرفی کردیم؛ نکاتی که رعایت و عدم رعایت ‌آن‌ها می‌تواند طول عمر باتری شما را افزایش یا کاهش بدهد. همچنین شارژ اولیه را با یکدیگر بررسی کردیم و دیدیم که برای گوشی‌های امروزی شارژ اولیه گوشی سامسونگ دیگر یک افسانه است. عمل شارژ اولیه نه تنها کمکی به افزایش کارایی باتری نمی‌کند، بلکه آغازگر شما می‌شود.

 

دکمه بازگشت به بالا