ورزش

گرایی: در وزن من قهرمانان زیادی در المپیک حضور دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، محمدرضا گرایی که در بازیهای توکیو 67 کیلوگرم قهرمان شد ، گفت: در آستانه المپیک در چهار مسابقه کشتی پیروز شده ام.

وی با اشاره به اینکه وی در رقابت بلوغ آلماتی دشمن کره ای را شکست داد ، گفت: “قبل از نقاشی ، فکر می کردم به یک تیم کره ای خواهم پیوست و ما با خدمه زیادی در این کشتی کار کردیم.” عالی است. اما در در پایان ، من این یکی را شکست دادم و بر اساس برنامه ها و آموزش هایی که با کارکنان برای شکست دادن این دشمن داشتیم ، او را هشت بر صفر شکست دادم.

وی در مورد رقبای 67 کیلوگرم گفت: “ما با کارمندان کار می کنیم تا روزانه رقبا را بررسی کنیم.” کشتی گیران روسیه و کوبا می گویند ، در این سطح برندگان زیادی وجود دارد. هر کدام وزنی 67 کیلوگرم دارند و تلاش می کنند تا بهترین مبارزه را با اینها داشته باشند.

شیرازی قهرمان تیم ملی کشتی فرنگی با تأکید بر اینکه هدف همه کشتی گیران از ابتدای اردو حضور کامل در المپیک است ، درباره وزن خود صحبت کرد: من به پای صندوق های رأی رفتم و سالی که قبلا توانایی خود را کنترل کردم آن را در 70 کیلو نگه دارید. 3 کیلوگرم مرگ برای کشتی گیر هر چیزی است که من با آن بزرگ شده ام و آلماتی خوب است.

گری در پایان بازی های آینده المپیک گفت: در واقع ، هر کسی که نماینده وزن 67 کیلوگرم کشورمان باشد ، برای کسب مدال طلا می جنگد. اگر یک ورزشکار ملی باشم تمام تلاشم را می کنم تا بهترین امتیاز را کسب کنم.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا