حوادث

کشف ۴۰۰۰ قرص شیشه‌ای در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 70 هزار لیتر بنزین در انباری متروکه به همراه 4 هزار عدد قرص و 13 کیلوگرم قرص لاغری با شیشه خبر داد.

به گزارش سی وی نت، سرهنگ دوستعلی جلیلیان وی درباره جزئیات دو موردی که پلیس در چند روز گذشته انجام داده و در مورد کشف 70 هزار گازوئیل در کار پلیس گفت: پس از انجام تحقیقات اطلاعاتی و کسب اطلاعات، وی. مشخص شد میزان سوخت قاچاق گازوئیل خارج از شبکه توزیع در یک انبار متروکه در منطقه کهریزک نگهداری می شود. بر این اساس موضوع در سلسله مقالاتی گنجانده شده است.

وی افزود: طبق بررسی های اولیه مشخص شد که محدوده ابلاغی یک انبار متروکه است که توسط فردی تصرف شده و با حمل گازوئیلی که با تانکر به اینجا منتقل شده، روی نفتکش نگهداری می شود. تانکر و نگه داشت. خارج از شبکه گازوئیل وارداتی توزیع می شود

جلیلیان گفت: ماموران پس از انجام تحقیقات مقدماتی و ملاقات با دادگاه و نماینده شرکت نفت ری از انبار بازدید کردند و گفت: در این بازدید ماموران یک فروند شناور 30 ​​دارای 70 هزار گازوئیل را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی شهرستان ری گفت: طی مراحل محاکمه ای انبار مذکور پلمب دستگیر و فردی که اقدام به تهیه و نگهداری گازوئیل قاچاق می کرد تحویل قضات شد. نفت کشف شده به ارزش 10 میلیارد ریال به نماینده پالایشگاه نفتری اهدا شد.

4000 قرص لاغری کشف شده که با شیشه پوشانده شده اند

رئیس پلیس شهر ری در ادامه از دستگیری دو برادر که قرص های لاغری را در بطری با مواد قوی می فروختند، خبر داد و گفت: الف با انجام تحقیقات و تحلیل های اطلاعاتی، دو برادر را دستگیر کردند. و اینکه مکمل های غذایی غیرقانونی حاوی مواد مضر تهیه و توزیع کرده اند.

وی ادامه داد: هماهنگی های لازم در این زمینه انجام و ماموران پلیس مخفی به محل متهمان اعزام شدند. پلیس در یک عملیات سازماندهی شده دو برادر را دستگیر و در این بازدید 4000 عدد قرص آماده فروش و 13 کیلوگرم اشیاء شیشه ای حاوی مواد روانگردان کشف شد.

جلیلیان افزود: دو متهم پس از اعتراف به وقوع جرم و تکمیل تحقیقات پلیسی تحویل قضات شدند.

به گفته وی داروی خود را فقط از داروخانه های معتبر و دارای مجوز تهیه کنید و از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده و گزارش توزیع دارو در مکان های واقعی یا بهتر با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا