حوادث

کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم تریاک از دو خودرو در بزرگراه آزادگان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش سی وی نت، سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزئیات این خبر گفت: با تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ مشخص شد یکی از مواد فروشان سابقه دار به تازگی با تشکیل باندی پنج نفره فعالیت خود در امر خرید و فروش موادمخدر را آغاز کرده است که در همین راستا و با انجام تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد متهم در ترانزیت موادمخدر فعالیت گسترده‌ای داشته و به تازگی نیز مقادیر متنابهی موادمخدر را از قاچاقچیان استان‌های جنوبی کشور خریداری کرده و قصد دارد تا آن را با دو دستگاه خودروی سواری به تهران منتقل کند.  

وی افزود: به دنبال این موضوع بلافاصله تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به محور­های مواصلاتی شهر تهران اعزام شدند و پس از چندین ساعت گشت‌زنی نامحسوس و هدفمند سرانجام هر دو خودروی مورد نظر را در بزرگراه آزادگان مشاهده و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دو خودرو را متوقف و متهم اصلی را به همراه چهار تن دیگر از همدستانش دستگیر کردند.

آذین با اشاره به بازرسی از دو خودروی توقیف شده گفت: ماموران در بازرسی از خودروها ۳۰۲  کیلوگرم مخدر تریاک را کشف و ضبط کردند. همچنین متهمان نیز به همراه این مواد به تهران منتقل شدند که در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه کشف جزئیات پرونده در دستورکار ماموران قراردارد، گفت:‌ متهمان به همراه موادمخدر مکشوفه به دادسرا منتقل شدند تا به جرمشان رسیدگی شود.  

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا