اقتصادی

کانون فعالیت‌های بشردوستانه در زندان بوشهر راه‌اندازی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر صبح سه‌شنبه در این مراسم با اشاره به تفاهم نامه بین جمعیت هلال احمر و قوه قضائیه تصریح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه مذکور، سازمان جوانان هلال‌احمر، کانون فعالیت‌های بشردوستانه را در کانون‌های اصلاح و تربیت جهت امورات آموزشی، فرهنگی و ورزشی فعال می‌کند.

احسان ایزدپناه افزود: فعالیت‌های بشردوستانه و همچنین فعالیت‌های اجتماعی در این محیط می‌تواند نتایج بسیار خوبی را به دنبال داشته باشد چرا که ما معتقد هستیم افرادی که به هر دلیلی در این مراکز نگهداری می‌شوند با ایجاد فضای مناسب می‌توان آنان را به محیط اجتماعی و زندگی سالم و به دور از اتفاقاتی که با آن درگیر شده اند هدایت کرد.

وی گفت: سازمان جوانان در تلاش است تا جامعیت در حوزه آشنایی و ترویج فرهنگ خدمات بشردوستانه را در جامعه توسعه داده و در این مسیر با افزایش کانون‌های این سازمان در مقاطع مختلف به این مهم دست خواهد یافت.

ایزدپناه با اشاره به اهمیت توسعه این کانون‌ها خاطرنشان کرد: امروزه شاهد حوادث طبیعی و غیرطبیعی گوناگونی هستیم که سالانه جان بسیاری از افراد را از بین می‌برد و توسعه فعالیت‌های آموزشی سازمان جوانان با افتتاح این کانون‌ها میسر خواهد بود که بی شک در نتیجه آن جامعه آماده را خواهیم داشت.

الماس گشتاسبی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری استان بوشهر نیز با تاکید بر حمایت از نوجوانان و جوانانی اظهار داشت: می‌بایست کاری انجام دهیم که آنها بتوانند به آغوش جامعه برگردند و حرکت جمعیت هلال احمر در این راستا و ایجاد کانون بشردوستانه ستودنی است.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا