سلامت و تندرستی

شناسایی ۱۷ مورد مبتلای جدید به کرونا در استان بوشهر

داستان آفتاب:

دکتر. سعید کشمیری اظهار داشت: از 17 پرونده مثبت ، 15 مورد در بوشهر ، یک مورد در دشتی و دیگری در دیلم شناسایی شده است. از 15 بیمار جدید بوشهر ، 12 نفر مرد و 3 نفر زن هستند که در بیمارستان مرکزی شهر به عنوان بیمار شناخته شده اند و دو نفر در بیمارستان پزشکی شیراز بستری هستند.

مشارکت در فرآیند اختتامیه باعث شد تعداد الیشهر بیشتر شود

رئیس مرکز پزشکی دانشگاه بوشهر با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به تاج و آلیشهر ، گفت: مشارکت در تعطیلی های بعد از عمل باعث کاهش چشمگیر تعداد بیماران در این شهر شده است.

در صورت وجود عفونت 17 مورد جدید از كروناویروس در منطقه بوشهر شناسایی می شود

وی اظهار داشت: بیمار جدید جامعه دیلم دختری 9 ساله است که با رفاه و مراقبت به سر رسیده است.

دکتر. کشمیری از تغییر جمعیت عمومی شهر بوشهر نسبت به دیروز خبر داد و افزود: یکی از اتفاقات خوب در مورد شهر تنگستان دیروز مردی بود که برای تاج گذاری مثبت تست کرد و دیروز دوباره آزمایش کرد که این موضوع دیگری است. خوب. ” ، بنابراین ، یکی ذکر شده است.

وی اظهار داشت: از تعداد کل بیماران کرونا در یک بیمارستان محلی (684 نفر شامل 406 مرد و 278 زن) تاکنون 326 نفر بهبود یافته اند تا اینکه 331 نفر در بخش مراقبت های بیمارستانی هستند.

دبیرکل ستاد ضد انباشت بوشهر افزود: از 14 بیمار بستری در بیمارستان ، 3 نفر در بخش مراقبت های بهداشتی تحت مداوا هستند.

خریداران فروشگاه را در هنگام تعطیلات الفطر بسته می کنند

وی در مورد تعطیلات آینده عید سعید فطر اظهار کرد: از مراجعین در خانه های دیلم ، گناوه ، بوشهر ، دلوار ، برازجان ، اهرم ، خورموج ، دیر ، کنگان ، عسلویه و جام جم درخواست می کنم تا استفاده کنند. جلوگیری از شیوع این بیماری امروز (جمعه). ” 2 ژوئن) برای بستن فروشگاه ها تا پایان جشنواره عید سعید فطر.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا