اقتصادی

کارهای فرهنگی و ورزشی با وجود افزایش باز هم کم است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مرتضی ولی پوری بعد از ظهر سه‌شنبه با حضور در نشست شورای ورزش استان البرز که در سالن شهدای البرز برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در دوره جدید مدیریت ورزش استان، صمیمیت و همدلی در ورزش بسیار افزایش پیدا کرده که این نکته‌ای بسیار با ارزش و یک حُسن است.

وی با بیان اینکه از زمان آمدن فروغی شاهد عملکرد و تغییرات مثبت در ورزش و جوانان هستیم، گفت: شایسته است که جامعه ورزش و جوانان استان البرز از فرصت حضور مدیرکل بومی و ورزشی به بهترین نحو استفاده کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با تاکید بر اینکه هرچه قدر کار فرهنگی و ورزشی کنیم باز هم کم است، افزود: همه‌ی ما وظیفه شرعی و قانونی داریم که برای رفع مشکلات در حوزه فعالیت‌مان تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه جلسات شورای ورزش استان می‌بایست بیشتر و متعددتر برگزار شود، عنوان کرد: ورزش و در راستای آن نشاط، شادابی و سلامت از مهمترین عرصه‌های یک جامعه است.

ولی پوری ادامه داد: لازم است که دستگاه‌های اجرایی امکانات ورزشی خود را در اختیار کل جامعه ورزش و هیئت‌های ورزشی قرار دهند.

وی با بیان اینکه کمک می‌کنیم از ظرفیت بخش خصوصی در ورزش استفاده شود، گفت: در زمینه خوابگاه و فضا برای اسکان ورزشکاران و برپایی اردو، استان باید تقویت شود.

دکتر ولی پوری در پایان تصریح کرد: توجه بیشتر به ورزش بانوان، تقویت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و توسعه ورزش همگانی از مسائل مهمی است که انتظار داریم در دستور کار اداره کل قرار گیرد.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا