کسب و کار ایرانی

کابینت آشپزخانه به انگلیسی چه می شود؟

آیا می دانید کابینت آشپزخانه به انگلیسی چه می شود؟ کابینت آشپزخانه (به انگلیسی: Kitchen cabinet) بخشی از مبلمان فضایی است که شامل کابینت های توکار و کابینت های مخصوص برای نگهداری مواد غذایی، ظروف پخت و پز و سایر وسایل آشپزخانه می شود. این روزها، انواع مختلفی از ذخیره سازی وجود دارد تا دسترسی به آن راحت تر و آسان تر شود.

همانطور که از نام این مدل پیداست تمامی اجزای کابینت به جز یراق آلات از چوب (البته چوب بلوط، گردو، راش یا … یا ام دی اف) ساخته شده و در رنگ های متنوع موجود است. در صنعت کابینت ها با رنگ پلی اورتان رنگ آمیزی می شوند.

در این نوع کابینت سازی از پانل های پی وی سی در قسمت هایی که نیاز به مقاومت در برابر آب و نفوذ رطوبت دارند استفاده می شود و بقیه قسمت ها از چوب می باشد.

این نوع کابینت آشپزخانه به دلیل استفاده از پنل های سنگ مصنوعی کره ای دارای طرح ها و رنگ های بسیار متفاوتی نسبت به انواع قدیمی است. کورین بیشتر در قسمت بالایی کابینت استفاده می شود.

کورین نوعی دال است که نیمی از سنگ و نیمی پلیمری مصنوعی است و در طرح‌های مختلف از جمله طرح‌هایی که دقیقاً شبیه سنگ طبیعی هستند، وجود دارد.

منبع: کابینت آشپزخانه شیراز

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا