اقتصادیکسب و کار ایرانی

چگونه لوازم تحریر خود را کیوت کنیم

مراحل ساخت قلمدان رومیزی:
چهار عدد استوانه‌ی خالی شده‌ی دستمال کاغذی را به همراه مقداری کاغذ رنگی، نمد، پارچه یا هر چیز دیگری که بتوان به عنوان پوشش استفاده کرد، آماده کنید.
روی استوانه‌ها را چسب بزنید. پوششی را که انتخاب کرده‌اید، تمیز و دقیق روی آن قرار دهید.
برای صورت و دم گربه نیز می‌توانید از نمد، کاغذ یا مقوای رنگی استفاده کنید.
خطوط کاردستی خود را با ماژیک کامل کنید.

ساخت لوازم تحریر تک شاخ
یکی از پر طرفدارترین تم‌ها نزد بچه‌ها، تم تک شاخ است. اگر به دنبال ایده های ساخت لوازم تحریر کیوت هستید، خوب است این تم را امتحان کنید. برای مثال ساخت یک جامدادی ایده خوبی است.
یک کیف زیپی ساده با پارچه سفید درست کنید. بهتر است زیپ را هم در رنگ‌های فانتزی هماهنگ با تم تک شاخ انتخاب کنید.
برای گوش‌ها، دو تکه پارچه مثلثی شکل را آماده کنید. هر تکه را از وسط تا کنید و دو ضلع آن را بدوزید.
سپس آن‌ها را برگردانید تا قسمت دوختشان به داخل برود و روی جامدادی در جای درست گوش‌ها قرار دهید.
از تکه‌های نمدی می‌توانید برای شاخ و یال تک شاخ و قلب‌ روی گوش‌ها استفاده کنید. تکمیل کار با رسم چشم‌ها صورت می‌گیرد. برای آن می‌توانید از انواع ماژیک‌ها و قلم‌ها یا دوخت با نخ مشکی استفاده کنید.
با توجه به علاقه‌مندی‌های خاص دخترخانم‌ها، تم تک شاخ و بسیاری از تم‌های دیگر را می‌توانید در ساخت لوازم تحریر فانتزی دخترانه استفاده کنید.

ساخت دفترچه فانتزی
با کاغذهای باقی‌مانده از دفترها یا سررسیدهای سال قبل می‌توان دفترچه یادداشت فانتزی ساخت. ایده های مختلفی برای ساخت دفترچه یادداشت فانتزی وجود دارد. یک ایده می‌تواند این باشد:
مجموعه کاغذهای هم‌اندازه را روی هم قرار دهید.
با استفاده از پانچ یک طرف آن‌ها را در قسمت وسط سوراخ کنید. اگر تعداد برگه‌ها زیاد است، دسته دسته و با اندازه‌گیری دقیق این کار را انجام دهید. سپس دسته‌ها را روی هم بگذارید.یکی از ویژگی‌های جذاب دفتر طرح بی تی اس، طراحی زیبا و متفاوت آن است.
یک حلقه فلزی قابل باز و بسته شدن، مثل حلقه‌هایی که در جاسوییچی‌ها به کار می‌رود، از قسمت پانچ‌شده رد کنید. به این ترتیب برگه‌ها به هم متصل می‌مانند.
می‌توانید زیر و روی دفترچه یادداشت فانتزی دست‌ساز خود یک جلد مقوایی قرار دهید و روی آن را نقاشی کنید. جلد هم باید مانند کاغذها پانج شود.

یکی از اولین گزینه‌های خرید به خصوص محصلین لوازم تحریر است. برخی علاقه مندند از لوازم تحریر فانتزی و جذاب استفاده کنند. شما می‌توانید وسایل تحریر مورد نیاز خود را از سایت لوازم التحریر هیس خریداری نمایید. با خرید از فروشگاه‌های آنلاین شما گزینه‌های انتخابی بیشتری خواهید داشت. ضمن اینکه در فروشگاه هیس شما می‌توانید با خرید بیشتر کمتر پرداخت کنید و از تخفیف‌های ویژه ما نیز بهره مند شوید.

انواع لوازم تحریر فانتزی پرطرفدار کدامند؟

شاید نوشتن و خواندن کمی کسل کننده باشد که برای تنوع استفاده از لوازم تحریر فانتزی پیشنهاد می‌شود. از جمله لوازم التحریر فانتزی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • خودکار فانتزی
  • روان نویس فانتزی
  • پاکن فانتزی
  • جامدادی رومیزی
  • دفترچه فانتزی
  • تراش فانتزی
  • و …

شما می‌توانید لوازم تحریر کیوت دخترانه و پسرانه را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و ارزان از فروشگاه لوازم التحریر خورشید شاپ خریداری نمایید.

خرید لوازم تحریر فانتزی و لوازم تحریر فانتزی جذاب

نوشت افزار یکی از پر استفاده از ترین ابزار و وسایل در زمینه‌های تحصیل، مطالعه، طراحی و هنر می‌باشد. امروزه یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای انتقال اطلاعات و همچنین یادگیری و آموزش، استفاده از وسایل تحریر می‌باشد. لوازم التحریر دسته بندی‌های بسیار مختلفی دارند که شامل لوازم خوشنویسی، لوازم نوشتاری، لوازم طراحی و … می‌شود. امروزه صنعت این لوازم بسیار گسترده شده و حجم بسیار زیادی از آن‌ها به طور روزانه توسط شرکت‌های مختلف تولید می‌شوند.

نوشت افزار توسط قشرهای مختلف در جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما به طور کلی در بین قشر کودکان، دانش آموزان، کارمندان، هنرمندان، هنرجویان، دانشجویان و … بسیار پر استفاده و پرکاربرد است. لوازم تحریر فانتزی دخترانه جزو محبوب ترین و البته پرفروش ترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. قطعا در کمد هر دختری لوازم تحریر کیوت دخترانه دیده می‌شود. شما می‌توانید برای داشتن حق انتخاب بیشتر وسایل مورد نیاز خود را به طور مستقیم و بدون واسطه از فروشگاه اینترنتی هیس خریداری نمایید.

در حقیقت هر ابزاری که در نوشتن، ترسیم کردن یا نگهداری نوشته‌ها و برگه‌های کاغذی مورد استفاده قرار می‌گیرد، در دسته بندی لوازم التحریر قرار دارد. ابزارهای بسیار متنوعی در این دسته بندی قرار می‌گیرد. از محبوب ترین و پرفروش ترین آن‌ها می‌توان به مداد، خودکار، روان نویس، پاک کن، دفتر، کاغذ، خط کش، گونیا، ماژیک، مداد ، غلط گیر و … اشاره کرد. روز به روز شرکت‌های تولید لوازم تحریر مدل‌ها و طرح‌های جدیدتری از انواع ابزارها را ارائه می‌دهند. معمولا ابزارهایی که طرح‌های جذاب تر و یا کارایی‌های راحت تری نسبت به سایر مدل‌ها داشته باشند، فروش بسیار بالایی نیز دارند. به همین دلیل بیشتر شرکت‌ها سعی دارند تا طرح‌های فانتزی تر و جذاب تری تولید کنند.

امروزه لوازم الکترونیکی مختلف مانند موبایل، تبلت و … تا حدودی جای ابزار تحریر را گرفته اند و بازار خرید و فروش آن را کاهش داده اند. اما همچنان نوشت افزارها و لوازم التحریر به عنوان رایج ترین ابزارها به حساب می‌آیند.

انواع مختلف لوازم التحریر

امروزه لوازم تحریر مدل‌های بسیار زیادی دارد. به همین دلیل دسته بندی‌های بسیار متنوع و گسترده ای برای آن ایجاد شده است. هر روزه مدل‌های جدیدتری از ابزارهای مختلف تولید می‌شوند که موجب گسترده تر شدن انواع لوازم التحریر می‌شود. موارد ذکر شده در زیر پر استفاده ترین و رایج ترین ابزارهای تحریر به شمار می‌روند.

در بین تمامی مدل‌های لوازم تحریر، نوشت افزارها کاربردی ترین ابزارها در بین همه مردم محسوب می‌شوند. تقریبا تمامی افراد فارغ از هر تخصص و مهارت، از نوشت افزارها جهت نوشتن و انتقال داده و اطلاعات استفاده می‌کنند. نوشت افزارها بهترین ابزار برای یادداشت برداری و نوشتن بر روی متنریال مختلف از جمله برگه‌های کاغذی می‌باشند.

به طور کلی نوشت افزارها شامل مداد، ، روان نویس، خوشنویس، ماژیک، هایلاتر و … است. خودکار و مهم ترین نوشت افزارها هستند که به وفور در دنیای امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع برای نوشتن هر چیزی باید از خودکار یا مداد استفاده کرد. مدادها نیز انواع مختلفی دارند و به دسته بندی‌های مختلفی مانند ، مداد طراحی و نقاشی و … تقسیم می‌شوند. امروزه برخلاف گذشته مدادها چندان مورد استفاده جوامع نیستند و به جای آن‌ها، خودکار مرسوم ترین ابزار جهت نوشتن به حساب می‌آید.

روان نویس و خودکار فانتزی

خودکار در حقیقت یک لوله توخالی پلاستیکی است که در داخل آن یک مخزن جوهر تعبیه شده، ابتدای آن یک گوی فلزی از جنس تنگستن، فولاد یا … قرار داده شده است. با کشیدن خودکار بر روی کاغذ، گوی فلزی شروع به چرخش کرده و جوهر را بر روی کاغذ پخش می‌کند. خودکارها به دلیل اینکه سخت تر از مدادها پاک می‌شوند، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع امروزه برای نوشتن اطلاعات یا ثبت قراردادها و امضای مهم از خودکارها استفاده می‌کنند. نوشتار مدادها با استفاده از به طور کامل از بین می‌رود و به همین علت برای مواردی که اهمیت چندانی ندارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در بین نوشت افزارها، روان نویس هم خودنمایی می کنند. روان نویس‌ها تا حد زیادی مشابه خودکارها هستند با این تفاوت که روان نویس‌ها جوهری به مراتب روان تر دارند؛ به همین علت سرعت نوشتن کاربر را تا حد زیادی افزایش می‌دهند. امروزه مدل‌های بسیار متنوعی از انواع نوشت افزار از جمله نوشت افزارهای فانتزی در بازار به فروش می‌رسند. معمولا نوشت افزارهای فانتزی در بین کودکان و نوجوانان از محبوبیت خاصی برخوردار است. در سایت هیس مدل‌های بسیار زیادی از انواع نوشت افزار‌های فانتزی از جمله خودکار و روان نویس فانتزی موجود است.

لوازم تحریر نقاشی و طراحی

نقاشی یکی دیگر از زیر شاخه‌های هنر؛ که ابزار و وسایل مخصوص خود را دارد. رایج ترین لوازم تحریر برای طراحی و نقاشی شامل قلم مو، گواش، مدادهای طراحی و مداد رنگی فابر کاستل 24 رنگ می‌باشد. در بین نقاشان قلم مو از محبوب ترین وسایل تحریر به شمار می‌رود که عموما از دو نوع موی مصنوعی و موی حیوانات ساخته و تولید می‌شود. معمولا قلم موی حیوانات قیمت‌های بالاتری نسبت به مدل‌های مصنوعی دارد.

گواش یک نوع مایع رنگی است که جهت رنگ آمیزی بوم نقاشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا نقاشان جهت کشیدن تصاویر مات از گواش استفاده می‌کنند. یکی دیگر از نوشت افزارهای پرفروش، آبرنگ است. معمولا دانش آموزان مقاطع پایین برای رنگ آمیزی نقاشی از آبرنگ استفاده می‌کنند. لوازم تحریر نقاشی و طراحی عموما توسط هنرجویان و هنرمندان نقاشی و دانش آموزان ابتدایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لوازم اداری

نوشت افزار اداری نیز از جمله پرکاربرد ترین ابزارها به خصوص برای کارمندان به شمار می‌رود. لوازم تحریر اداری شامل ، ، چسب، روان نویس، ماشین حساب، کارتابل، و … می‌شود. در بین نوشت افزار اداری، کاور کاغذ یکی از پرفروش ترین محصولات به شمار می‌رود. مدل‌های بسیار متنوعی از این محصول نیز در سایت هیس موجود است که در دسته بندی لوازم تحریر فانتزی می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

کاور کاغذ

کاور کاغذ می‌تواند به خوبی از اسناد، مدارک و به طور کلی برگه‌های کاغذی محافظت کند. همچنین از کاور کاغذ می‌توانید برای نگهداری و دسته بندی مدارک نیز استفاده کنید. پوشه و کارتابل از دیگر ابزار کاربردی در ادارات است. معمولا کارمندان و کارکنان بخش اداری از پوشه و کارتابل برای دسته بندی و مرتب کردن برگه‌های کاغذی مهم استفاده می‌کنند. عموما در بخش بایگانی ادارات از کارتابل و پوشه استفاده زیادی می‌کنند و از مهم ترین لوازم آن‌ها به شمار می‌رود.

لوازم التحریر دانش آموزان و دانشجویان

بخش وسیعی از بازار لوازم تحریر در دنیا برای دانش آموزان و دانشجویان است. زیرا این قشر از جامعه استفاده بیشتری از لوازم تحریر دارد. هر ساله دانش آموزان و دانشجویان به جهت تامین نوشت افزار مورد نیاز خود مانند دفتر، خودکار، و گونیا، ماژیک، کوله پشتی و … خریدهای زیادی انجام می‌دهند. به همین علت عمده توجه شرکت‌های بزرگ برای این قشر است.

استیک نوت

عموما اغلب شرکت‌های تولید لوازم تحریر، برای قشر کم سن و سال مانند دانش آموزان، ابزارها و لوازم التحریر فانتزی تولید می‌کنند. زیرا این دسته از خریداران علاقه زیادی به لوازم تحریر فانتزی و طرح دار دارند و به همین علت میزان فروش بیشتر است. اگر شما هم در منزلتان کودک یا نوجوان داشته باشید، تاکنون متوجه شده‌اید که اغلب آن‌ها لوازم تحریر فانتزی و طرح دار را به نسبت مدل‌های ساده ترجیح می‌دهند.

حتی بیشتر معلمان نیز به والدین توصیه می‌کنند برای فرزندانشان لوازم التحریر فانتزی خریداری کنند زیرا می‌دانند این دسته از لوازم در روحیه دانش آموزان تاثیرات فوق العاده مثبتی دارند و باعث افزایش انگیزه در آن‌ها می‌شوند.

قیچی و کاتر فانتزی کاردستی

لیست لوازم تحریر پر استفاده برای دانش آموزان شامل، دفتر، مداد، خودکار، استیک نوت، پاک کن، ، غلط گیر، خط کش گونیا، نقاله و… است. طبیعتا داشتن نوشت افزار ذکر شده از ملزومات تحصیل در مقاطع مختلف می‌باشد. فروشگاه آنلاین هیس فعالیت گسترده ای در زمینه فروش شیک لوازم تحریر فانتزی دخترانه جدید و پسرانه دارد.

شرایط خرید وسایل تحریر برای دانشجویان کمی متفاوت تر از دانش آموزان است. زیرا دانشجویان سن بالاتری دارند و عموما سعی در خرید لوازم تحریر با طرح‌های ساده و کلاسیک دارند. رایج‌ترین نوشت افزار این دسته از افراد نیز شامل خودکار، دفتر، کلاسور، ماژیک، استیک نوت و … می‌باشد.

راهنمای خرید لوازم تحریر فانتزی

در توضیحات فوق توضیحات کاملی در مورد لوازم تحریر و انواع آن ارائه دادیم و دسته بندی‌های مختلف لوازم التحریر را به طور کامل معرفی کردیم. امروزه خرید اینترنتی لوازم تحریر کار نسبتا دشواری شده و بیشتر افراد در حین خرید سردرگم می‌شوند. زیرا تعداد مدل‌های لوازم تحریر بسیار افزایش پیدا کرده و به همین علت بیشتر کاربران در حین خرید نمی‌توانند انتخاب‌های درستی داشته باشند. اگر به دنبال خرید وسایل تحریر ارزان و شیک هستید، توضیحات زیر قطعا راهنمای خوبی برای شما است. نکاتی که در متن زیر ذکر شده می‌تواند شما را در چگونگی انتخاب لوازم تحریر برای محل کار، مدرسه، دانشگاه، اداره و منزل کمک کند.

کیفیت محصول

قطعا کیفیت یکی از مهم ترین معیارهای خرید لوازم تحریر به شمار می‌رود. طبیعتا هرچه کیفیت محصول مورد نظر بالا باشد، استفاده کردن از آن نیز راحت تر است. سعی کنید همواره کیفیت محصول را در اولویت خود قرار دهید و محصولاتی را خرید کنید که می‌دانید از لحاظ کیفی وضعیت خوبی دارند.

کیفیت برخی از لوازم التحریر را نمی‌توان با نگاه و یا حتی لمس کردن تشخیص داد و حتما باید آن را استفاده کرد تا متوجه کیفیت آن شد. به عنوان مثال کیفیت بیشتر نوشت افزارها مانند خودکار و روان نویس‌ها زمانی مشخص می‌شود که با آن شروع به نوشتن کنید. معمولا خودکارهای ضعیف و سطح پایین جوهر اضافی پخش می‌کنند یا پس از اندکی نوشتن با آن انگشتان دچار درد و خستگی می‌شوند. در چنین شرایطی بهترین کار این است که از محصولات شرکت‌های معتبر خرید کنید.

جنس ساختار بدنه

بهتر است در حین خرید لوازم تحریر، مدل‌هایی را انتخاب کنید که ساختار بدنه آن‌ها سازگار با محیط زیست باشد. معمولا اکثر لوازم تحریر فانتزی از جنس پلاستیک ساخته می‌شوند. توصیه می‌شود اگر قصد خرید اجناس پلاستیکی دارید، حتما از نوع پلاستیک مرغوب و درجه یک باشد. زیرا علاوه بر ماندگار و دوام مناسب، آسیب چندانی هم به محیط زیست نمی‌رساند. لازم به ذکر است که تمامی نوشت افزارهای فانتزی موجود در کانال لوازم تحریر هیس از جنس پلاستیک مرغوب می‌باشند.حتما بخوانید : bts notebook

قیمت لوازم تحریر چقدر است؟

عامل دیگری که باید در حین خرید لوازم تحریر به آن توجه کنید، قیمت لوازم تحریر می‌باشد. تقریبا برای اکثر افراد، قیمت محصولاتی که خریداری می‌کنند اهمیت بالایی داشته و سعی در کنترل هزینه‌ها دارند. امروزه طیف وسیعی از انواع لوازم تحریرهای فانتزی و کلاسیک در بازار موجود است. لذا قیمت هر محصول با دیگری متفاوت است و همین موضوع سردرگمی شما را افزایش می‌دهد.

اصولا محصولاتی که قیمت بالاتری دارند، کیفیت و کارایی بهتری نسبت به محصولات ارزان تر دارند. بهتر است محصولاتی که خریداری می‌کنید را با توجه به نیاز و بودجه خودتان تنظیم کنید. به عنوان مثال اگر قصد یادداشت و نوشتن اطلاعات مهمی بر روی دفتر دارید، دفتر با جلد و برگه‌های ضخیم و باکیفیت گزینه خرید بسیار خوبی است زیرا ماندگاری و دوام بسیار بیشتری دارد. طبیعتا قیمت دفتر 100 برگ باکیفیت و ضخیم کمی گران تر است اما قطعا ارزش هزینه کردن دارد زیرا برای یادداشت‌های مهمی استفاده خواهد شد.

خرید لوازم تحریر فانتزی

لوازم تحریر فانتزی طرفداران بسیار زیادی دارد و بازار خرید و فروش بسیار خوبی دارد. محصولات فانتزی و طرح دار عموما برای هر فردی از جذابیت بالایی برخوردار است. بیشتر افراد فارغ از سن و سال از لوازم فانتزی خوششان می‌آید اما اکثر خریداران آن‌ها کودکان و نوجوانان هستند. بیشتر والدین خرید لوازم تحریر فانتزی را به عنوان هدیه یا جایزه برای فرزندانشان در نظر می‌گیرند. زیرا این دسته از محصولات در بین افراد کم سن و سال بسیار محبوب است و جذابیت فوق العاده ای برای آن‌ها دارد.

یکی از مزیت‌های بسیار خوب لوازم فانتزی، انرژی و حس خوشایند و مثبت آن‌ها می‌باشد. این دسته از محصولات انگیزه و نشاط دانش آموزان را دوچندان می‌کنند و شور و شوق آن‌ها را در انجام تکالیف افزایش می‌دهد. مدل‌های بسیار متنوعی از انواع لوازم تحریر پسرانه و دخترانه در کانال ابزار تحریر فانتزی هیس موجود است. اگر به دنبال خرید محصولات و لوازم التحریر دخترانه ایرانی یا خارجی هستید، می‌توانید سری به دسته بندی لوازم تحریر بزنید.

خرید عمده لوازم تحریر

فروشگاه لوازم تحریر هیس در زمینه فروش محصولات فانتزی فعالیت بسیار گسترده ای دارد. مدل‌های بسیار متنوعی از انواع لوازم تحریر دخترانه خارجی در سایت موجود است با کلیک بر روی دسته بندی لوازم التحریر می‌توانید مشاهده کنید. بازار لوازم التحریر تهران شرایط بسیار خوبی دارد و علاقه مندان زیادی تمایل به خرید بهترین لوازم تحریر دارند. لذا به همین دلیل برای خرید و فروش عمده شرایط مساعدی دارد و می‌توان کسب و کار سوددهی ایجاد کرد.

عموما عمده خریداران لوازم تحریر فانتزی اینستاگرام در ایران دانش آموزان می‌باشند. اکثر آن‌ها در خرید لوازم تحریر آنلاین تمایل زیادی به انتخاب مدل‌های طرح دار و فانتزی دارند. زیرا چنین مدل‌هایی جذابیت بسیار زیادی برای آن‌ها دارد. اغلب طرح‌های فانتزی، الهام گرفته از حیوانات، خوراکی‌ها و شخصیت‌های کارتونی می‌باشد.

آخرین سخن درباره خرید وسایل تحریر

سایت هیس دارای تنوع بسیار بالایی از لوازم تحریر فانتزی است. تقریبا تمامی لوازم‌‍های ضروری و پراهمیت مانند خودکار فشاری فانتزی، مداد، روان نویس فانتزی، دفترچه یادداشت، دفتر، خط کش، گونیا، نقاله، و و … در طرح‌های شیک موجود می‌باشد. از بین تمامی محصولات ذکر شده، سایت هیس در زمینه خودکار و روان نویس فانتزی تنوع بسیار بالاتری دارد. خودکارها و روان نویس‌ها از مهم ترین نوشت افزارها به شمار می‌روند که خرید آن برای هر دانش آموزی الزامی است. فروشگاه هیس از بزرگترین لوازم تحریر تهران به شمار می‌رود و بهترین قیمت‌های بورس لوازم تحریر تهران را ارائه می‌دهد.

چنانچه قصد فعالیت در این حوزه را دارید، می‌توانید سفارشات خرید لوازم تحریر عمده را با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی از سایت لوازم تحریر فانتزی خریداری کنید. تمامی محصولات موجود در سایت با ضمانت کامل کیفیت برای شما ارسال می‌شود. لازم به ذکر است که شما می‌توانید تا هفت روز کالای مورد نظر را مرجوع کنید. توجه داشته باشید که تمامی سفارشات با ارسال اکسپرس انجام می‌شود.

 

 

دکمه بازگشت به بالا