ورزش

چهار آزادکار ایران به فینال رسیدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، در پایان دور دوم رقابت های کشتی آزاد دوم اشاردوغو ترکیه ، رحمان خاله در وزن 61 کیلوگرم ، حمیدرضا زرین پیکار و محمد نخودی 79 وزن و عباس فروتن 125 وزن به دیدار فینال رسیدند و عرفان الهی 70 وزن نیز در میان ناپدید شدگان بودند.

نتایج کشتی ملی ما:

رحمان 61 کیلوگرم وزن دارد خاله وقتی رنگ اول در رنگ دوم شکسته شود شک نکن ژولدوشبکوف آسیایی های قرقیزستان با نتیجه 8-6 پیروز شدند تا به نیمه نهایی صعود کنند. وی این بار منیر رجب را با نتیجه 8 بر 6 شکست داد آکتاس او ترکیه را شکست داد و به پایان رسید.

در وزن 70 کیلوگرم ، عرفان الهی در دور اول با نتیجه 5 بر 2 مقابل زود زود بوداک از ترکیه ، او در دور دوم برابر پیروز شد بله یاکوبیشویلی قهرمان جهان طلا و نقره در جورجیا 4-2 شکست خورد و به دلیل حضور حریف در فینال برای ادامه کار خود به تیم برنده رفت تا مدال برنز را کسب کند.

در 79 کیلوگرم ، بهمن تیموری در دور اول با برتری 6 بر صفر مقابل اسلام به پیروزی رسید کیل او ترکیه را به رنگ دیگری شکست داد تارزان میسورادزه گرجستان 5-4 پیروز شد و در نتیجه پیروزی کشتی که توسط زرین پیکار به دست آورد ، تیموری از مسابقات حذف شد. حمیدرضا زرین پیکار پس از شکستن رنگ در رنگ اول و رنگ دوم خیلی تغییر دادن آیا جورجیا 5-1 پیروز شد. در سومین نتیجه 4 و یکی از موانع تارزان میسورادزه از جورجیا عبور کرد و به نیمه نهایی رسید. زرین پیکار در این تاریل گافرینداشویلی گرجستان با نتیجه 4-2 پیروز شد و از خط پایان عبور کرد. محمد نخودی در دور اول و دور دوم با نتیجه 8 بر صفر استراحت کرد عطایی ایزابیکوف قرقیزستان شکست خورد. او در دور سوم حسن امین بود GKWUO ترکیه را با نتیجه 6-2 شکست داده و به نیمه نهایی صعود کنید. نخود فرنگی در این زمان نور کوتان اوغلو از ترکیه 8-6 پیروز شد و فینال را پشت سر گذاشت. مسابقه نهایی این بار بین زرین پیکار و نوخودی خواهد بود.

وزن مهدی 92 کیلوگرم است پایان اول و مهمترین نتیجه در نتایج 7 به 1 دولت بکامگیربک قرقیزستان شکست خورد. وی در دور دوم با نتیجه 11-0 پیروز شد عدالت ابزارها او از قزاقستان آمد و به دلیل پیروزی این کشتی گیر در رنگ های دیگر ، پایان حذف شده

در وزن 125 کیلوگرم ، عباس فروتن در دور اول با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید شرح آنیل آل ترکیه ترکیه را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. وی این بار یک کشتی گیر ترک دیگر را با نتیجه 12 بر یک شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا