اقتصادیکسب و کار ایرانی

چطور در کوینکس ترید کنیم؟

ترید در صرافی Coinex در واقع شروع کار با یک صرافی بین المللی است که تیمی مجرب و کارآزموده در زمینه ارز دیجیتال آن را اداره می کنند. این صرافی از زمان آغاز به کار خود، یعنی سال 2017 با سرپرستی یانگ هایپو توانسته است بسیار موفق حاضر شود. اگر قصد دارید تا نحوه کار و آموزش ارز دیجیتال در اصفهان را دریافت کنید ادامه این را از دست ندهید. برای دریافت تخفیف 40 درصدی در کارمزد معاملات صرافی کوینکس Coinex در زمان ثبت نام از کد معرف 9nukz استفاده کنید.

صرافی Coinex محبوب بین ایرانیان

صرافی با در اختیار قرار دادن یک سیستم معامله اختصاصی به کاربران کمک می کند تا معاملات پایدار و ایمن داشته باشند. البته این در واقع شعار این صرافی نیز به حساب می آید. شما برای شروع کار در این صرافی ابتدا باید در آن ثبت نام کنید و سپس فعال سازی دو مرحله را انجام دهید. شما قبل از شروع کار با این صرافی باید اطلاعات متعددی از قبیل راه اندازی اکانت شخصی تا هزینه های مربوط به معاملات را بیاموزید.

شروع کار با صرافی Coinex

ویدیو ‫آموزش ثبت نام و تایید دو مرحله ای حساب در صرافی Coinex

ویدیو آموزش ثبت نام و تنظیمات امنیتی در اپلیکیشن کوینکس

ویدیو ‫آموزش واریز و برداشت در صرافی Coinex

ویدیو آموزش واریز و برداشت ارز دیجیتال در اپلیکیشن کوینکس

ویدیو کارمزد ترید و واریز و برداشت در صرافی کوینکس چقدر است؟

ویدیو آموزش تبدیل بیت کوین به تتر در صرافی کوینکس

ویدیو نحوه انتقال ارز دیجیتال از نوبیتکس به کوینکس

ویدیو انتقال ارز دیجیتال از کوینکس به تراست ولت

ویدیو نحوه انتقال ارز دیجیتال از رمزینکس به کوینکس

برای پیشروی ابتدایی و کار با صرافی Coinex همانطور که اشاره کردیم باید ثبت نام کنید. از این رو، به سایت صرافی وارد شوید و در بخش فرم عضویت سایت Coinex اطلاعات درخواستی را وارد نمایید. پس از ورود اطلاعات می توانید فعال سازی دو مرحله ای را شروع کنید که از دسترسی آسان و راحت دیگران به حساب تان جلوگیری به عمل می آورد. در واقع بدون وجود موبایلتان ورود به اکانت تان در این صرافی تقریبا غیر ممکن می شود.

واریز مقدار مناسب هر ارز به شما امکان برداشت آزاد را نیز خواهد داد. به عنوان مثال اگر اتریوم را وارد کرده باشید و مقداری کمتر از 0.01 وارد کرده باشید امکان برداشت نخواهید داشت و حتی نمی توانید آن را بازیابی کنید. به این دو دلیل مهم، حتما مقدار حداکثر را در نظر داشته باشید و کمتر از آن وارد نکنید. پس از ورود چند دقیقه ای طول می کشد تا انتقال صورت بگیرد. در نهایت تراکنش تان تایید شده و ارز مربوطه در حساب صرافی Coinex خواهد بود.

انجام معامله در صرافی Coinex

ویدیو ‫آموزش ترید در بخش Spot صرافی Coinex

ویدیو آموزش ترید در بخش فیوچرز صرافی Coinex

ویدیو آموزش ترید مارجین در صرافی کوینکس

ویدیو آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در بخش اسپات اپلیکیشن کوینکس

ویدیو آموزش ترید در بخش فیوچرز اپلیکیشن Coinex

ویدیو آموزش ترید در بخش مارجین اپلیکیشن کوینکس

مزایای استفاده از صرافی Coinex چیست؟

ویدیو آموزش بخش Mining صرافی کوینکس و کسب درآمد از آن

اشاره کردیم که بسیاری از افراد، من جمله ایرانیان، علاقه شدیدی به استفاده از این پلتفرم دارند و معاملات خود را درون صرافی Coinex انجام می دهند. فارغ از رابط کاربری آسان و امکان کار کردن با آن توسط افراد مبتدی، بسیاری از مزایای آن را می توان به صورت موردی شرح داد. از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ثبت نام آسان و راحت در سایت
  • وجود برنامه تلفن همراه برای استفاده آسان و بدون دردسر
  • سپرده رایگان و بدون هزینه
  • وجود ساختاری مشخص و بدون ابهام
  • هزینه معاملات پایین و شفاف

این مزایا برای همه کاربران در سطح بین المللی وجود دارد و در حقیقت تحریم های بین المللی که در مورد ایرانیان وضع شده است، توسط این سایت پیگیری نمی شود. از این رو می توان از آن بدون محدودیت و بدون نگرانی از بسته یا مسدود شدن حساب کاربری و از دست دادن سرمایه استفاده کرد.

یکی از مهم ترین ویژگی های این صرافی این است که ویژگی نقدینگی را برای شما فراهم می کند که به این معنی است که یک سرمایه گذاری در ارز دیجیتال برای خرید و فروش آسان بدون تاثیر پذیری روی قیمت عمومی آن می تواند توسط کاربران به نتیجه برسد. در واقع سرمایه شما به طور آسان و بدون دردسر به پول و سرمایه نقد تبدیل خواهد شد و از این بابت این یک مزیت مهم برای این صرافی است.

انواع سفارش های قابل انجام در صرافی Coinex

ویدیو آموزش قرار دادن استاپ لاس در فیوچرز کوینکس

در سفارش Stop-Limit هم همانطور که از نامش مشخص است باید به طور شرطی عمل شود. در واقع شما براساس تعیین شرط با توجه به یک قیمت خاص برای یک ارز می توانید یک قیمت و حجم را تعیین کنید و پس از رعایت شروط معامله انجام می پذیرد. البته این مورد نسبت به دو مورد دیگر ضرر زیادی برای کاربران دارد. از این رو توصیه به حداقل رساندن استفاده از آن است.

البته باید توجه داشته باشید که این سایت برای انتقال ارز دیجیتال برداشتی، کارمزد در نظر می گیرد و این میزان 0.1 درصد از نوع و حجم معامله می باشد. البته برای ورود ارز هیچ نوع کارمزدی از کاربران دریافت نمی شود. اگر قصد داشته باشید تا این میزان را کاهش دهید باید توکن این صرافی را خریداری کنید. این توکن CET نام دارد و ارز داخلی این صرافی به حساب می آید. در صورت خرید شما می توانید با کارمزد 0.05 درصد نقل و انتقال ارز مورد نظر خود را انجام دهید.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که توکن CET تنها در صرافی Coinex معامله می شود و جالب است بدانید که کمترین کارمزد معاملاتی به این سایت تعلق دارد. کارمزد ها برای برداشت ارز در این سایت بسته به نوع آن متفاوت است و تنها به یک رقم خاص وابسته نیست. برای اینکه اطلاعات بیشتری در این رابطه به دست آورید می توانید به بخش برداشت یا وارد کردن ارز در صرافی مراجعه نمایید.

اطلاعات و حقایق جالب در مورد کار با صرافی Coinex

در مورد آموزش صرافی Coinex و نحوه انجام کار با آن حقایق متعددی وجود دارد که دانستن آنها خالی از لطف نیست و همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، دلیل محبوبیت آن برای ایرانیان به سادگی مشخص خواهد شد.

اگر قصد معامله در این صرافی را دارید باید بدانید که گستردگی مبادلات در این صرافی Coinex بسیار قابل تامل است و به شما کمک می کند تا دست آزاد تری برای معاملات خود داشته باشید. در این صرافی، کاربران می توانند ارز های دیجیتال رمز نگاری شده ای مانند اتریوم، تتر، بیت کوین و یا بیت کوین کش را معامله کنند.

کار با پلتفرم Coinex ایمن و آسان است و در واقع برای برقراری این امنیت از چندین پروتکل استفاده می شود. محافظت کامل در این صرافی به صورت کامل و با عنوان «محافظت در کل ابعاد» انجام می پذیرد. در نهایت کلیه مبادلات تان ایمن خواهد بود و می توانید بدون دغدغه یا بدون مشکل به انجام مبادله، برداشت یا واریز ارز دیجیتال مشغول شوید.

یکی از مهم ترین مزایای کار با این پلتفرم که برای بسیاری قابل تامل است، وجود رابط مناسب و کاربر پسندی است که کار با آن را برای اکثریت افراد ممکن می کند. استفاده از این پلتفرم آسان است و حتی افرادی که هیچ تجربه کاری در این رابطه ندارند و به نوعی مبتدی هستند می توانند بدون دغدغه و بدون سوالات متفاوت در مورد کار با رابط، از آن استفاده کنند. در نتیجه شما نیازی به کسب تجربه بیشتر برای کار با آن نخواهید داشت. حرکت، برای شما در این صرافی آسان است. بسیاری از افراد به همین دلیل ساده پلتفرم Coinex را به مابقی موارد مشابه ترجیح می دهند.

همانطور که می دانید، فرابورس یا OTC برای شرکت هایی که به طور رسمی ثبت نشده اند، به عنوان فرآیند نحوه انجام معامله های اوراق بهادار را تعیین می کند. این اوراق برای معامله در یک شبکه قرار می گیرند و این روش چیزی بر خلاف مبادله متمرکز است. اما، پلتفرم Coinex محدود و معطوف به یک ارز و معیار خاص ارزی نیست و می توان در آن معاملات فرابورس را سریع و آسان انجام داد. همین مزیت مهم و قابل توجهی برای Coinex به حساب می آید که پای خیلی از کاربران را به سمت آن کشانده است.

پلتفرم یا صرافی Coinex به تحریم ها و قوانین سختگیرانه آمریکا پایبند نیست. در حقیقت شما می توانید برای انجام معاملات با آسودگی خاطر وارد این سایت شوید و نگران تحریم های بین المللی وضع شده از سوی آمریکا نباشید. اما به چه دلیل؟ در حقیقت این صرافی شعبه خاصی در آمریکا ندارد و از این رو، نادیده گرفتن تحریم های وضع شده برای ایرانیان با معامله در این سایت به نفع آنها تمام می شود. همین مورد، یکی از مهم ترین دلایلی است که بسیاری از کاربران را به سمت آن کشانده است. طبق اطلاعاتی که در سایت الکسا موجود است بسیاری از کاربران این سایت را ایرانیان تشکیل می دهند.

 

دکمه بازگشت به بالا