اقتصادیکسب و کار ایرانی

چرا پرفکت مانی باز نمیشه

تحریم پرفکت مانی؛ دلایل فیلتر پرفکت مانی و  روشهای رفع آن

تحریم: پرفکت مانی یکی از سیستم های پرداخت بین الملل و سامانه تراکنش مالی در جهان می باشد، به دلیل تحریم هایی که از سوی امریکا به سوی ایران اعمال شد ولی با همه این ها Perfect Money از تحریم های آمریکا پیروی نکرد و چون به کاربران ایرانی سیستم و ارائه خدمات می کرد محبوبیت بسیار زیادی بدست آورد. این سامانه پرداخت تراکنش آنلاین به دلیل ارائه خدمات خیلی خوبی که دارد توانسته کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند و محبوبیت خود را دو چندان کند. اما سوالی که ممکن است به وجود آید این است که چرا پرفکت مانی کابران ایرانی را تحریم کرد؟ روش های منع فیلتر شدن کاربران ایرانی چیست؟ در ادامه مقاله سایت همراه باشید

استفاده از پرفکت مانی برای ایرانیان

دفتر مرکزی مدیریت سامانه پرداخت آنلاین پرفکت مانی () در کشور پاناما قرار دارد و این به این معنا می باشد که چون در خاک آمریکا نیست می تواند از محدودیت های آمریکا کناره گیری کند و به راحتی مجبور نیست از همه محدودیت های تحریمی امریکا بر علیه کشور های دیگر تبعیت کند.

سیستم پرفکت مانی یک سیستم غیر آمریکایی می باشد اما به دلیل فشار های نهاد های سیاسی و اقتصادی آمریکا تن به فیلتر کردن و محدودیت کشور هایی که در لیست تحریم آمریکا قرار دارند بدهد، برای همین امکان ایجاد محدودیت از سمت این شرکت برای تمام کشور های مورد تحریم آمریکا وجود داشت و باعث تحریم پرفکت مانی شد.

در گذشته با وجود تحریم هایی که به ایران وجود داشت سامانه پرفکت مانی باز هم به ایران خدمات انتقال و دریافت تراکنش مالی می داد، حتی تمامی صفحات این سامانه به زبان فارسی می باشد و کاربران ایرانی بدون نیاز به یادگیری زبان خارجه می توانند به راحتی سامانه پرفکت مانی ثبت نام کنند و توضیحات مهم این شرکت را بخوانند. اما برای بدست آوردن تمامی خدمات پرفکت مانی نیاز به احراز هویت می باشد. به این دلیل که هر سامانه ای که با حساب های بانکی یا تراکنش مالی سر و کار دارد برای جلوگیری از پولشویی یا سرقت موظف است احراز هویت را از کاربران خود بگیرد تا بتواند در موارد استثناو همچنین موارد مهم اقدامات مهم را انجام دهد.

خدمات پرفکت مانی

پرفکت مانی، کیف پول مجازی ای است که شما می توانید انتقال پول به سایر حساب ها و امکان، استفاده از کارت شارژ و ، امکان دریافت سود از سپرده گذاری و…. برای بدست آوردن تمامی این مراحل نیاز به احراز هویت می باشد. اما لازم به ذکر است که شما نمی توانید در حال حاضر از سایت اصلی پرفکت مانی اقدام به کیف پول کنید چراکه به دلیل تحریم های موجود و نهاد های سیاسی Perfect Money مجبور به اقدام تحریم علیه ایرانیان صورت گرفت و ایرانیان دیگر دسترسی به سایت پرفکت مانی را ندارند.

بیشتر بخوانید: سایت خرید ووچر پرفکت مانی 

روش های منع فیلتر شدن حساب ایرانیان

Perfect Money برای ارائه خدمات بهتر خود در بعضی از کشور ها نمایندگی هایی را ایجاد نموده است که کاربران حتی در مواقعی که به مشکلات تحریم و مشکلات تراکنش مالی برمی خورند کمک کند. اما به طور رسمی نمی توان نماینده هایی مجازی را برای آن معرفی کرد. پرفکت مانی در ایران در حال حاضر شامل محدودیت خاصی نمی شود و همین موضوع باعث می شود که یک فرصت مناسب برای کابران ایرانی این سیستم پرداخت باشد.

خدمامسدود شدن حساب پرفکت مانی؛ دلایل و راهکار رفع انسداد

مسدود شدن حساب پرفکت مانی: یکی از بهترین سیستم های پرداختی آنلاین تراکنش های مالی می باشد. این سامانه به ایرانی ها هم خدمات داده و از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند. چیزی که در خصوص پرفکت مانی بسیار دیده می شود، عدم وجود آگاهی از قوانین خاص پرفکت مانی می باشد و باعث بروز مشکلاتی نظیر مسدود شدن حساب پرفکت مانی می شود در مقاله مسدود پرفکت مانی در سعی می کنیم تمام آنچه شما برای استفاده از خدمات Perfect Money نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهیم

با می توانید تراکنش های مالی خارج از کشور خود را به راحتی انجام دهید همچنین با خرید انلاین پرفکت مانی می توانید حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا دلایل مسدود شدن حساب پرفکت مانی را برای شما توضیح دهیم.

علت مسدود شدن حساب پرفکت مانی چیست؟

لازم به ذکر است که ثبت نام و وریفای کردن حساب کاربری در پرفکت مانی هیچ محدودیتی برای کاربران ایرانی موجود نیست و به این خاطر هم حساب پرفکت مانی شما مسدود نمی شود، اما در مواردی خاص با کوشش برای ورود به ساب خود متوجه پیغام خطا می شوید.

این پیغام می تواند علت مسدود شدن یا ریپورت شدن شما توسط برخی افراد باشد، پرفکت مانی به جهت محافظت از حساب کاربری شما در برابر حملات هکر ها اقدام به مسدود سازی کرده و به همین دلیل شما و هیچ کس دیگر حق ورود به حساب کاربری را ندارد.

در صورتی که حساب شما مسدود شده هیچ نگران نباشید چرا که ، در صورت مسدود شدن حساب کاربری تان با مکاتبه از طریق سیستم تیکت با پرفکت مانی می توانید رفع انسداد کنید اما این رفع مسدود کردن حساب چگونه است.

آموزش رفع مسدود شدن حساب پرفکت مانی

  1. ثبت مشخصات برای ارسال تیکت

فرم را بر اساس مشخصات خودتان پر کنید

در قسمت “Turnig number” کد نشان داده شده در صفحه را درج کنید.

در مرحله بعد در کادر Ticket Pin کد تیکت را وارد کرده و برسی کنید مراحل پاسخ به تیکت شما چگونه پیش می رود.

بلاک شدن اکانت پرفکت مانی

در مقاله مسدود شدن ؛ دلایل و راهکار رفع انسداد در در رابطه با چگونگی رفع انسداد حساب و همچنین دلایل مسدود شدن حساب Perfect Money را توضیح دادیم. شما می توانید با به راحتی می توانید یک حساب برای خود ایجاد کرده و همچنین از طریق می توانید حساب خود را شارژ کنید.

ت پرفکت مانی در ایران

خدمات در ایران، خدماتی می باشد که این سامانه برای سایر کاربر های خود ارائه داده است. شما می توانید در صورتی که مراحل احرز هویت خودتان را به طور کامل طی کرده باشید، با وجود تحریم پرفکت مانی می توانید عملیات پرفکت مانی یا برداشت از حساب و حتی اقدام به انجام تراکنش های مالی داخلی کنید. می توانید از یا از اقدام به نمایید.

جهت اطلاع از سایت معتبر خرید ووچر پرفکت مانی با ما تماس بگیرید

دکمه بازگشت به بالا