فرهنگ و هنر

چرا نمایشگاه مجازی کتاب امسال مختل نشد؟

رئیس یک شرکت عرضه کننده محصولات و تجهیزات در نمایشگاه مجازی کتاب تهران از تغییراتی که منجر به رفع هرج و مرج در برنامه سال گذشته شد، گفت.

فرید ستاری، مدیرعامل شرکت همروش در گفت وگو با سی وی نت، درباره تبدیل و ساخت لایه دوم کاغذ کامپوزیت، اظهار کرد: همانطور که می دانید نمایشگاه کتاب تهران که تقریباً سال گذشته برگزار شد، درگیر فرآیندهای لایه بندی با کیفیت مواد بعد از این صحبت با یکی از پرسنل محترم مجموعه گفتگو کردیم که برای رفع این مسائل با ما شروع به همکاری کردند.

وی افزود: در واقع از چند ماه پیش بستر پروژه نرم افزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران و تمامی کارهای نرم افزاری که در نرم افزار برنامه در حال اجرا «یک پلتفرم» قرار می گیرد را آماده کردیم. در ده پانزده روز اخیر نمایش به صورت 24 ساعته نظارت دقیقی داشتیم و خدا را شکر امسال موفقیت آمیز بوده است. این نه تنها کیفیت تجهیزات را بهبود می بخشد، بلکه هزینه ها را نیز کاهش می دهد. زیرا این منطقه ای است که اغلب در مجموعه های دیگر با قیمت های بالاتر استفاده می شود.

ستاری اتفاقی را که برای کبرانتیس که مدیریت سخت افزار نمایشگاه دوم را بر عهده داشت، می گوید: «چیزهای مختلفی وجود دارد. گاهی اوقات احساس می کند که مشکل دارد. وقتی سرویسی در سیستمی ارائه می شود که به آن موتور جستجو یا ترافیک یک بار مصرف می گویند، مانند نمایش یک صفحه ای که دیدیم، وجود نخواهد داشت. فناوری Cobrantis پاسخی برای بحث مقیاس پذیری دارد. بحث دیگر این است که آزمایش اتفاق می افتد. بسیاری از مدل‌های بار مجازی شبیه‌سازی شده قبل از رویداد اصلی روی این پلتفرم توسعه داده می‌شوند تا بتوان آن را برای شناسایی و حل مشکلات احتمالی روی پلتفرم تطبیق داد.

وی افزود: همچنین صحبت هایی در مورد ارتقای زیرساخت ها وجود دارد. از نظر ماکروسکوپی، دلیل اینکه این کار چندان رایج نیست این است که به صورت پراکنده انجام می شود. این بدان معناست که هر پیکربندی باید این بهینه سازی را برای خود انجام دهد و به دلیل پایان کار فردی در زمینه خاص، معمولاً مانند قبل است، اما هنگام کار بر روی یک پیکربندی خاص، دانش فراوان موجود باعث می شود کیفیت بهتر.

فرید ستاری در خصوص وضعیت برگزاری دومین نمایشگاه گفت: امسال از نظر زیرساختی وضعیت خوب است. طبق آمار ما اینطور نیست که نمایش غیرقابل دسترس باشد. در بحث تجربه کاربری و استفاده از سایت که مربوط به نرم افزار است من هیچ تخصصی ندارم و صحبت نمی کنم اما به این شکلی که می بینم امیدوارم خدمات بهتر شود.

چرا نمایش امسال را از دست ندهید؟

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا