ورزش

چرا برد استقلال مقابل مس رفسنجان مهم بود؟

بازیکن سابق استقلال درباره برد این تیم مقابل مس رفسنجان گفت: در شرایط فعلی مهمترین اتفاق پیروزی استقلال بود زیرا سایر تیم‌های مدعی بالای جدول هم مقابل حریفانشان به برتری رسیدند.

علیرضا اکبرپور، بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با سی وی نت، درباره دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: اتفاق خوبی است که این پیروزی پس از یک وقفه طولانی برای استقلال رقم خورد. در شرایط فعلی مهمترین اتفاق پیروزی استقلال بود زیرا سایر تیم‌های مدعی بالای جدول هم مقابل حریفانشان به برتری رسیدند.

تیمی که بی‌مهابا حمله کند، دچار اشتباه می‌شود

اکبرپور ادامه داد: با اینکه استقلال مدتی در اعتصاب و اوضاع بدون تمرین تعطیلات را سپری کرد اما تیم انسجام خوبی داشت. البته تیم مس رفسنجان هم خیلی فشار آورد. شاید به خاطر همین فشارهای بیش از حد بود که آنها گل به خودی زدند. تیمی که بدون مهابا حمله کند و استرس شکست داشته باشد دچار اشتباه می‌شود. بازیکنان استقلال در این بازی خیلی باهوش عمل کردند و توانستند ۳ امتیاز با ارزش را کسب کنند.

«آیا داور بازی برای استقلال پنالتی نگرفت؟» بازیکن سابق استقلال در پاسخ به این سوال عنوان کرد : به نظر می‌رسید که یک پنالتی برای استقلال گرفته نشده است. البته امیدوارم که اشتباه کرده باشم اما باید قبول کنیم اشتباهات داوری زیاد شده است و کمیته داوران باید فکری برای این مساله بکند زیرا در ادامه مشکل ساز خواهد شد.

او درباره آشتی‌کنان خطیر و نکونام بیان کرد: این اتفاق خوبی بود که مدیر باشگاه و سرمربی اختلاف‌ها را کنار گذاشتند زیرا در حال حاضر تنها چیزی که اهمیت زیادی دارد همدلی بین ارکان باشگاه است. هرچه قدر طرفین رابطه خوبی داشته باشند این مساله می‌تواند در ادامه به موفقیت استقلال کمک کند.

چرا برد استقلال مقابل مس رفسنجان مهم بود؟

دعوت سه استقلالی به تیم ملی

اکبرپور درباره دعوت ۳ بازیکن از استقلال به تیم ملی تصریح کرد: به نظرم نفراتی که به تیم ملی دعوت شدند شایستگی حضور را داشتند. حسینی که در فصل جاری یکی از ارکان موفقیت تیم بوده است و توانسته خودش را به عنوان یک دروازه‌بان سرحال معرفی کند. چشمی که یکی از نفرات ثابت لیست تیم ملی در سال‌های اخیر است و مهرداد محمدی هم در چند بازی اخیر استقلال درخشش خوبی داشته است.

بازیکن سابق استقلال درباره تعطیلی دوباره لیگ برتر توضیح داد: تعطیلات به تیم‌ها خیلی لطمه زده و در شرایط خوبی نیستند و با تعطیلی دوباره لیگ تیم‌ها دوباره از شرایط آرمانی فاصله خواهند گرفت. چرا لیگ باید این همه تعطیل شود؟ این موضوع باعث افت کیفیت بازی‌ها می‌شود.

انتهای پیام

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا