ورزش

پیروزی مس رفسنجان مقابل استقلال در نیمه اول

دیدار نیمه اول مس رفسنجان و استقلال با برتری یک بر صفر شاگردان محمد ربیعی به پایان رسید.

به گزارش سی وی نت ، در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر ، دو تیم مس رفسنجان و استقلال به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نیمه اول با برتری تیم نارنجی پوش رفسنجانی به پایان رسید.

شروع بازی بخشی از حمله گسترده استقلال بود. مهدی قائدی در دقیقه 2 وارد محوطه جریمه مس رفسنجان شد و توپ را به فرشید اسماعیلی داد اما ضربه او در محوطه جریمه توسط حریف بخشی از واکنش دروازه بان بود.

استقلال سپس سعی کرد فشار را در دروازه مس رفسنجان حفظ کند اما شاگردان محمد ربیعی سعی کردند با بازگشت به فشار آبی بازی را کنترل کنند.

مسیح زاهدی در دقیقه 15 اولین گل مس رفسنجان را به ثمر رساند. این بازیکن در بازخرید موقعیتی به دست آورد و در محوطه جریمه استقلال به گل اول بازیکن شلیک کرد.

بازیکنان استقلال برای نگه داشتن توپ و ایجاد فضا در دروازه مس رفسنجان به سختی تلاش می کردند اما آبی پوشان در همان دقیقه اول که توپ از روی دروازه به بیرون رفت از پیش افتادند و شاگردان محمود فکری نتوانستند نتیجه بازی را تغییر دهند.

فشار استقلال بر مس رفسنجان هیچ کجا یافت نشد ، شاگردان محمد ربیعی پس از گلزنی موفق به کنترل توپ شدند و کنترل لازم را برای در نظر گرفتن دروازه داشتند.

در دقیقه 39 محسن آذرباد در محوطه جریمه استقلال حضور داشت و با خطا در سمت راست موقعیتی به دست آورد که سیدحسین حسینی آن را دفع کرد.

حمله مس رفسنجان در دقیقه 43 ادامه داشت ، مهرداد رضایی یک شوت به محوطه جریمه استقلال ارسال کرد که توسط حسینی مهار شد.

در دقیقه 45 مسابقه استقلال فرصت خوبی برای پیروزی داشت اما قرارداد دروازه بان مس و مرادی مانع از ضربه سر آبی پوشان شد. متهم با مجازات این پرونده موافقت نمی کند.

در پایان تلاش های استقلال برای بازپرداخت وی بی نتیجه ماند ، بنابراین بازی در نیمه اول با برتری یک تیم مس رفسنجان به پایان رسید.

ترکیب مس رفسنجان: داوود نوشی ، صوفیانی ، عقیل کعبی ، مسیح زاهدی ، حامد نورمحمدی ، محسن طرهانی ، سجاد آشوری ، محسن آذرباد ، قائم اسلامی خواه ، مهرداد رضایی ، فراز امامعلی و محمد قاضی

ترکیب آزادی: سید حسین حسینی ، محمد حسین مرادمند ، محمد دانشگر ، وریا غفوری ، محمد نادری ، فرشید باقری ، مسعود ریگی ، فرشید اسماعیلی ، بابک مرادی ، مهدی قائدی و شیخ دیاباته

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا