ورزش

پیش بینی پاداش برای ورزشکاران شانس مدال در پارالمپیک توکیو

سرپرست تیم گردشگری ایران در بازی های پارالمپیک توکیو گفت: ورزشکارانی که در توکیو فرصت کسب مدال را دارند در صورت حفظ و بهبود سوابق خود علاوه بر حقوق ماهانه وجه نقد اضافی دریافت می کنند.

در مصاحبه سی وی نت ، هادی رضایی گفت: “برای الهام بخشیدن و تقویت فرصت های موجود در اختیار ورزشکاران برای کسب طلا ، نقره و برنز در بازی های پارالمپیک توکیو ، ورزشکاران پارالمپیک می توانند علاوه بر دستمزد ماه خود ، پاداش های ویژه ای نیز دریافت کنند ، به شرطی که علاوه بر این برای حفظ سلامتی ، زمان صرف شده در توکیو سوابق آنها را افزایش می دهد و ارتقا of کادر فنی در آکادمی ملی پارالمپیک از این ارتقا حمایت می کند.

وی در مورد وضعیت حقوق ورزشکاران پارالمپیک در سال جاری گفت: بر اساس تصمیم کمیته ملی پارالمپیک ، ورزشکاران واجد شرایط برای کسب مدال طلا در توکیو 5 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند که 4 و 3 میلیون نقره و به ترتیب مس. “The تومان. مطمئناً ، حقوق توصیه شده تا پایان سال گذشته پرداخت می شود و اولین سیستم پرداخت امسال به بازیکنان این فرصت را می دهد تا طی چند روز پیروز طلا ، نقره و برنز شوند.

در پایان رضایی درباره جوایز سکوهای برندگان نیز گفت: در اولین جلسه روسای جمهور که در ماه مه برگزار می شود ، جوایز سکوهای بازیکنان پس از استقبال رسمی اعلام می شود.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا