فرهنگ و هنر

پلاک‌های منتهی به قله دماوند ملی است/ عرصه ملی قابل وقف نیست

رئیس دفتر دفتر امور حقوقی سرویس جنگلها با تأکید بر اینکه مجوز منشور منتهی به قله دماوند در سطح کشور است ، گفت: منطقه کوه دماوند یک زمین پائین و بخشی از قلمرو ملی است و نمی تواند متعلق به آن باشد. هیچ شخصی وجود ندارد که بتواند به آنها بدهد و اگر به آنها کمک کنید تا آنچه را که به شما داده می شود بنویسند ، این مشکل حل می شود.

رضا افلاطونی در مصاحبه با سی وی نت اظهار داشت: طبق سوابق موجود در سازمان جنگلها ، منشور منتهی به رشته کوه دماوند بخشی از قلمرو و بخشی از قلمرو ملی است. روشن نشده است

وی در ادامه می گوید: برای چندین صفحه برق در کوه دماوند ، عنوان عملی به نمایندگی از جنگل به نام جمهوری اسلامی ایران اعطا شده است. با این حال ، به دلیل مسائل فنی و مسائل حقوقی ، ما هنوز مجوز برخی از پلاکها را دریافت نکردیم. این رویداد فقط به کوه دماوند محدود نمی شود بلکه برای برخی از نقاط کشور در سایر نقاط کشور ، هیچ گونه ثبت نام انجام نشده است.

در پایان ، افلاطون گفت: منطقه کوهستانی دماوند به عنوان یک چراگاه در بخش هایی از کشور و عدم امکان استقلال در بخش غیر خصوصی نمی تواند فراهم شود در صورتی که به اصطلاح هدیه دادن به اشتباه به مردم داده شود. فعالیت های متقابل با سازمان جنگل ها و کمک های مالی این مشکل را برطرف می کند.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا