حوادث

پیکر بی جان کوهنورد اصفهانی پس از ۱۲ روز در دماوند پیدا شد + جزئیات حادثه

دوازده روز بعد اجساد آتشفشان اصفهانی در دماوند پیدا شد.

حمید مساعدیان ، رئیس فدراسیون کوهنوردی در گفت وگو با سی وی نت ، درباره کشف جاودانگی کوه اصفهانی در جاده جنوبی دماوند گفت: تقریباً دوازده روز از کوه می گذرد. در جاده جنوبی دماوند گم شده است. ” در روز اول ، به محض شنیدن خبر ناپدید شدن این مرد ، تیم های امداد و نجات جستجوی وی را آغاز کردند. همه راه ها در حال جستجو هستند و ما گمان می کنیم بالگردهای امداد و نجات هلال احمر عکس هایی در منطقه دارند. چندین لکه رنگی در عکسها در ضلع جنوبی دماوند پیدا شد که پس از بررسی ، گمان می رود آقای فرزاد موسایی در جاده جنوبی تصادف کرده است.
وی افزود: “بله ، دیروز طبق جمع آوری عکس ها ، تیم های امداد و نجات را به منطقه مورد نیاز اعزام کردیم و جسد کوهنورد را در یک آبراه در کافر دره پیدا کردیم.” متأسفانه ، به نظر می رسید از وزش باد در منطقه او و سهولت کوهنورد ، او از جایی سقوط کرد و بر مشکل غلبه کرد. حدود یک ساعت پیش ، جسد کوه پیدا شد که گروه نجات آن را از کوه تخلیه کردند.

رئیس امداد و نجات فدراسیون کوهنوردی ادامه داد: به خانواده وی گفته شده که فکر می کنم حدود 4 ساعت دیگر پیکر این کوه به رینه می رسد تا تحویل پلیس و خانواده شود از. ” این حادثه ، ناشی از غفلت ساده کوهنورد ، همه ما را تحت تأثیر قرار داد ، زیرا او در هوای نامناسب تنها صعود کرد و از این حادثه رنج برد.

به گزارش سی وی نت ، دوشنبه گذشته فرزاد موسایی 21 ساله از استان اصفهان با یکی از دوستانش قله دماوند را صعود کرد. کوهنورد به همراه کوهنورد و دوست اصفهانی خود وارد منطقه جنوب دماوند شد و با او به گله رفت و سپس کوهنورد سفر جداگانه خود را ادامه داد تا به دادگاه سوم رسید.

دو روز پس از بازگشت ، تیم های امداد و نجات از منطقه بازدید کردند و تیم های نجات را روز پنجشنبه اعزام کردند. متأسفانه تیم امداد و نجات پنجشنبه گذشته چیزی در مورد کوهنورد پیدا نکردند و فقط رد پاهای او را در کنار جاده دیدند ، اما به دلیل برف زیاد ، پا یکی قطع شد از جایی به جای دیگر.

در اولین روز از دست دادن ، به دلیل وضعیت بد هوا ، کمک هوایی امکان پذیر نبود ، اما با گذشت زمان و بهبود هوا ، جستجو و نجات هلی کوپتر کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا