فرهنگ و هنر

پرواز شاتل از کیش به قطر، به شرط تقاضا

دبیر یک شرکت هواپیمایی درباره نحوه رفتن از کیش به قطر برای تماشای بازی جام جهانی گفت: در صورت نیاز می توان از کیش به قطر پرواز داشت تا در مرز یک پرواز به دوحه انجام شود. اساس، هر ساعت

دبیر یک شرکت هواپیمایی درباره اینکه چگونه می توان با اقامت در کیش برای تماشای بازی به قطر رفت، گفت: کیش از برنامه پروازهای قطر حذف شده است اما امکان پرواز هواپیمایی از کیش همچنان وجود دارد. قطر 150 مسافر، هر ساعت یک پرواز به دوحه. البته اکنون فرودگاه بین المللی این جزیره برای دو پرواز همزمان نیست و زیرساخت های آن آماده نیست.

مقصود اسعدی سامانی در گفت وگو با سی وی نت، گفت: پروازهای قطر ایرویز در سایت این شرکت قرار گرفته و بخش هایی از پروازهای ایران ایر نیز در سایت این شرکت موجود است. پرواز از ایران به قطر برنامه ریزی شده است اما تقاضای زیادی وجود ندارد و حتی تعداد شهرها از شش شهر به چهار شهر کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه برای ورود به قطر موانعی از جمله دریافت کارت HiA و بلیت مسابقه وجود دارد، گفت: به نظر می رسد نیازی به حضور تماشاگران ایرانی به جام جهانی نیست چرا که مسئولان منتظر هستند. البته در صورت وجود درخواست، ایرلاین ها آماده هماهنگی پرواز هستند، اما تاکنون درخواست های کمی وجود دارد.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی درباره اینکه چگونه با اقامت در کیش می توان برای تماشای بازی به قطر رفت، بیان کرد: کیش از برنامه پروازهای قطر حذف شده است اما امکان پرواز هواپیمایی از کیش همچنان وجود دارد. . برای گدایی به قطر بروید 150 مسافر، هر ساعت یک پرواز به دوحه. البته اکنون فرودگاه بین المللی این جزیره برای دو پرواز همزمان نیست و زیرساخت های آن آماده نیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا