ورزش

پاداش ویژه برای مدال آوران طلای المپیک توکیو – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مجمع عمومی کمیته ملی المپیک امروز یکشنبه با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

قسمت آخر این جلسه به موضوع سلطانی فر اختصاص داشت.

در همین راستا ، سلطانی فر از صالحی امیری برای کارهایی که این جماعت طی سه سال گذشته انجام داده و فعالیتهای خود را ستوده است ، گفت: “امیدوارم که این اقدامات باعث جلب توجه عمومی شود موفقیت در ورزشهای رقابتی.

وی همچنین گفت: خدایا متشکرم در طول سال ها به زودی همراه با بازی ادامه خواهم داد موسوم به پیدا شد ورزش های شهر اتفاق می افتد تخصص خشمگین اگر رویدادهایی مانند جام جهانی ، آسیا آسیا ، لیگ قهرمانان ، آسیا و جهانی آموزش و موفقیت تک نفره ارائه می شود ، در عین حال بازیکنان طعم و وحدت بین ستون های بازی و این را دارند موفقیت خیلی بزرگ است

وزیر ورزش بر فضای همبستگی و همبستگی تأکید کرد ساخته او با اشاره به زمان برگزاری المپیک ، این اتفاقات را به آرامی دنبال کرد و ادامه داد: “امیدوارم مسافران موفق و بقیه داشته باشیم. جیری کاروان و زیپ توجه اجازه دهید آن را بروید.

وزیر ورزش تأکید کرد که فضا در دسترس است اصول اولیه وی در جنگ اقتصادی بین ایران و ایالات متحده ابراز امیدواری کرد که با تغییر دولت در ایالات متحده ، این وضعیت تا حدودی تنظیم شود و فشار بر ایران کاهش یابد.

سلطانی فر تأکید کرد: امسال علی رغم اینکه کشور در موقعیت تأمین اعتبار قرار دارد تخصص در پی بحران ، یک جنگ اقتصادی بین ما و ایالات متحده وجود داشت ، با تلاش دولت و رئیس جمهور ما برای ایجاد آتش از نو بیایید از آن برای کمک به دیگران استفاده کنیم. تاکنون کمک ها در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است و تیم المپیک پذیرفت که کمبود کمک وجود دارد.

او هم تصمیم گرفت به زودی هزینه های سرمایه زیاد است قدرت ماهیانه ٥ میلیون یومانی وی برای سه ماهه سوم به ورزشکاران المپیکی اشاره کرد و یادآور شد: دوندگان در ماه های آینده درآمد کسب می کنند قدرت سود خواهد رساند.

سلطانی فر با موضوع حقوق و دستمزد سن المپیک گفت: در گذشته ، دستمزد وابسته به سکه وقتی سکه تغییر نمی کند ، پرداخت می شود اما به دلیل محدودیت ها و افزایش سکه ، نحوه پرداخت پول پرداخت می شود وابسته به تغییر استانداردها با قبل متفاوت است ، به طوری که این نکات مشخصه است.

معاون رئیس جمهور در امور ورزشی گفت که وزارت ورزش در تلاش است هزینه این جایزه را پرداخت کند. سن سال ٩٨ ، در مورد جایزه سن بازیهای المپیک جایزه ویژه ای را برای برندگان در توکیو اعلام کرد آه تو در نظر می گیریم. البته برای جایزه سن نقره و برنز نیز پاداش خوبی هستند.

سلطانی فر گفت: رنگ طلا تأثیر بسزایی در موقعیت کاروان ملی و مسابقات المپیک دارد. در نتیجه جوایز ویژه ای به مدال آوران طلا اعطا می شود ، مبلغ جایزه به موقع پرداخت می شود و برای ایجاد انگیزه در ورزشکاران تعیین می شود.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا