اقتصادیکسب و کار ایرانی

ویژگی های مهم امداد خودرو مجاز تهران

بنا به مشکلات که امداد خودروهای جاده ای غیر مجاز به وجود آورده اند نیاز شد که که ساماندهی امداد خودرو های مجاز انجام شود؟ به طور کلی هر امداد خودرویی برای ارائه خدمات باید مطابق با قوانین اتحادیه امداد خودرو ها فعالیت کند. این اتحادیه که با عنوان صنف دارندگان تعمیرگاه، اتوسرویس، توقفگاه، کارواش، پارکینگ و امداد خودرو در مشهد نیز شناخته می شود، سال ۱۳۳۳ شروع به کار کرده و به بررسی و کنترل تمامی خدمات خودرویی می‌پردازد. این اتحادیه همچنین اصلی ترین متولی قانون‌گزار حوزه امداد خودرو بوده و همواره به دنبال رفع موانع و هموار نمودن چارچوب های سازه برای ادامه به کار امداد خودرو ها و فعالیت آن‌ها است.

امدادگران آقای امداد در تهران

اتحادیه امداد خودرو ها برای ساماندهی امدادخودرو های مجاز یک سری الزامات و پیش نیازها را ضروری دانسته و بر اساس آن، امداد خودروها باید این الزامات را متناسب با حوزه فعالیت و منطقه‌ای که در آن به ارائه خدمات می پردازند، فراهم نمایند. بخشی از این الزامات اختصاصی را می‌توان موارد زیر عنوان کرد:

  • ü برخورداری از ناوگان امداد بالینی و امداد حمل بر اساس استاندارد بخش استانداردها
  • ü معرفی مسئول پایگاه های امدادی به ازای هر پایگاه با تحصیلات حداقل فوق دیپلم فنی مرتبط با خودرو
  • ü استقرار تجهیزات حمل خودرو بر اساس استاندارد بخش استانداردها
  • ü جذب امدادگر حمل فاقد سوءپیشینه، دارای تحصیلات (مطابق تاییدیه طب کار) حداقل سن 22 و حداکثر 55 سال، عدم اعتیاد مواد مخدر و برخوردار از سلامت جسمی و روحی
  • ü استقرار تجهیزات، ارائه خدمات بالینی و حمل خودرو، پایگاه امدادی بر اساس استاندارد بخش استانداردها
  • ü ارائه آموزش‌های لازم به امدادگر حمل بر اساس استاندارد مهارت امدادگران

الزامات فنی- ایمنی و ترافیکی شرکت های امداد خودرو

در کنار رعایت این الزامات که توسط اتحادیه امداد خودرو ها تعیین و تصویب شده است، امداد خودروهای مجاز باید یکسری پیش نیاز های ایمنی فنی و ترافیکی را نیز رعایت نمایند تا بتوانند به راحتی فعالیت های خود را در معابر شهری ارائه دهند.

ارم اتحادیه امداد خودرو تهران

شرکت امداد خودرو موظف به نظارت بر تمامی اکیپ های سیار خود بوده و هرگونه تخلف و کوتاهی در انجام وظائف و عدم مراعات شرایط و ضوابط امدادرسانی مندرج این دستورالعمل بر عهده شرکت مربوطه بوده و مسئول آن است.

در اثر وارد شدن خسارت به وسیله نقلیه امدادخواه در نتیجه کوتاهی یا خطای امدادگر، شرکت موظف به جبران خسارت وارده خواهد بود.

یکی از اصلی‌ترین نگرانی هایی که رانندگان دارند، آن است که مبادا در زمان مشکل خوردن خودرو در جاده، در دام امداد خودرو های غیرمجاز افتاده و در کنار اتلاف وقت و هزینه، با مشکلاتی از نوع آسیب رسیدن به بخش‌های مختلف خودرو، دزدی و … روبرو شوند.

اتحادیه امداد خودروها برای ساماندهی امداد خودرو های مجاز، آن‌ها را موظف کرده تا حتماً برای ارائه خدمات امدادی از آرم و نشان مخصوص برخوردار بوده و آن را نه تنها بر روی لباس فرم که بر روی خودروی امدادی نیز نصب کنند؛ به طوری که راننده بتواند به صورت خیلی دقیق و واضح آرم را بر روی سمت راست خودرو امدادی ، لباس کار مجهز به نام و آرم شرکت ، خودرو مجهز به کد شناسایی مشاهده کند.

همچنین باید هر یک از امدادگر ها از کارت شناسایی مخصوص به خود برخوردار باشند که بر روی آن‌ها اطلاعات شان به طور کامل درج شده است. علاوه بر این کارت هایی که امدادگران به شما نشان می دهند، در صورتی که از یک امداد خودرو آزمون مجاز و معتبر باشند، دارای QR کد بوده و شما می توانید آن‌ها را اسکن کرده و به اطلاعات دقیق این افراد دسترسی پیدا نمایید.

یکی دیگر از روش هایی که می توانید امدادگران و اکیپ های امدادی که در کنارتان حاضر می‌شوند را شناسایی و از مجاز بودن آن‌ها اطمینان یابید، آن است که با شرکت های مربوطه تماس بگیرید. فرقی نمی کند که شما درخواست امدادی خود را به چه شرکتی ارائه داده باشید، پس از رسیدن امدادگر ها در صورتی که از مشخصات کافی برخوردار نبودند و ویژگی های ذکر شده در بالا را نداشتند، می‌توانید با شرکت مربوطه تماس گرفته و پس از اطمینان خاطر خودرو خود را به دست‌شان بسپارید.

یکی از نشانه‌های مشترک امدادگران‌ غیرمجاز، آنست که شانس خیلی کمی وجود دارد که دوباره بتوانید آن‌ها را پیدا کرده و ملاقات کنید. اصول اولیه در ارائه خدمات امدادی مجاز آنست که حتما نام، شماره تماس و پلاک خودرو امدادخواه در‌ دفاتر و سامانه امدادخودرویی کشور ثبت شود تا رانندگان در صورت نیاز به خدمات گارانتی، با مشکل مواجه نشوند و در صورت دلخواه اقدام به دریافت خسارت نمایند.

پیش از ساماندهی امروز خودروهای مجاز توسط اتحادیه بسیاری از رانندگان دردام امداد خودروهای غیرمعتبر و غیر مجاز افتادند و به بهانه تعمیر خودرو بسیاری از قطعات مهم و اصلی خود را از دست داده و از جایگزین بی کیفیت آن استفاده کردند. در واقع سامانه امداد خودروهای مجاز به ما این کمک را کرد تا بتوانیم خیلی سریع تر و راحت تر از همیشه امداد خودروهای مجاز را شناسایی کرده و به دام این نوع کلاهبرداران نیافتیم.

بسیاری از امداد خودرو های غیر مجاز و امدادگران غیرمجاز به بهانه غیر قابل تعمیر بودن خودرو در محل، به رانندگان پیشنهاد می‌دهند که برای تعمیر خودرو آن را به تعمیرگاه ببرند تا در آنجا نیروی متخصص به بررسی دقیق وضعیت پرداخته و آن را تعمیر کند. در صورتی که این پیشنهاد خود به مانند یک تله است و پس از ورود خودرو شمار به تعمیرگاه خروج آن غیرممکن خواهد بود؛ چرا که به دلایل مختلف آن را دستکاری کرده و در صورتی که شما نیز آگاهی های لازم را نداشته باشید به بهانه های مختلف خودروهایتان را تحویل نخواهند داد.

با توجه به اینکه استفاده از خدمات امداد خودرو های غیرمعتبر می تواند هزینه و زمان زیادی را به دنبال داشته باشد، از این استفاده از خودروهای مجاز یک راه حل عالی و مناسب است تا مشکلاتی که این امدادگران به وجود می آورند را همچون ارائه قطعات یدکی نامرغوب دزدی قطعات، آسیب رساندن عمدی به سیستم‌های مختلف، دزدی از رانندگان را به حداقل برسانیم.

اصلی ترین روش و راهکاری که در زمان آسیب دیدگی خودروی خود بهتر است در پیش بگیرید، آن است که تنها با امداد خودرو های مجاز تماس گرفته و به هر امداد خودرویی که در اینترنت و سایت های غیرمجاز با آنها آشنا شده اید اعتماد نکنید.

یکی از مشخصه‌های اصلی امداد خودرو های مجاز را می توانیم گارانتی خدمات آنها را نام ببریم. گارانتی و ضمانت خدمات به رانندگان این اعتماد را می‌دهد که می‌توانند خدمات کارشناسی شده و عالی را در هر زمان که میخواهند دریافت کند و حتی در صورت به مشکل خوردن، بتوانند خسارت آن را به راحتی دریافت کنند. پشتیبانی فعال ۲۴ ساعته نیز از دیگر ویژگی‌های امداد خودروهای دارای مجوز است که می تواند خیال شما را از بابت خدمات راحت سازد.

در مورد استفاده از خدمات امداد جاده‌ای و به طور کلی هر خدمات دیگری خوبست که قبل از استفاده از خدمات، به طور جدی امدادگرها، خودرو امدادی، مجوزها، کارت شناسایی و… را بررسی کنید و پس از اطمینان خاطر کامل، خودرو را بدون نگرانی و با خیال راحت در اختیار متخصصان این حوزه قرار دهید.

ما برای شما یک میان‌بر آورده‌ایم، با استفاده از این میان‌بر هم دیگر نگرانی از بابت امدادگرهای جاده‌ای غیرمجاز و کلاهبرداری‌های آن‌ها نخواهید داشت و هم سریع‌تر و آسان‌تر مشکلات خودرو خود را رفع و به جریان زندگی خواهید بازگشت.

پیشنهاد ما به شما امداد خودرو آقای امداد است که شاید تا به حال با این مجموعه امداد خودرو آشنا شده باشید. خدمات این شرکت معتبر و باتجربه خیلی گسترده‌ و جامع است و انواع مشکلات خودرو را در برمی‌گیرد!

از خدمات مجموعه تیم آقای امداد میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم که جای هیچ بحثی را نمی‌گذارند و در حقیقت جامع‌ترین خدمات امدادی شناخته می‌شوند که تا کنون یک شرکت امدادی در اختیار راننده‌ها قرار داده است:

  • حمل خودرو با یدک کش، کفی و دکل
  • امداد قفل و سوئیچ
  • سوخت رسانی سیار

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که تمامی خدمات آقای امداد از مکانیک سیار تعمیرات در محل گرفته تا یدک کش کردن خودروها، همگی از گارانتی یک ماهه رایگان برخوردار هستند که می توانند خیال شما را از بابت خرابی مجدد و حتی گیر افتادن در دام امدادگر های جاده بین راهی راحت سازند.

علاوه بر این مورد، کارشناسان آقای امداد چنان با دقت و توجه و مهارت بالا به مشکلات خودرو می‌رسند و نظارت کاملی بر روند جابه‌جایی و تعمیرات آن دارند که دیگر‌ جای هیچ شبهه و نگرانی به وجود نمی‌آید.

در کنار امدادرسانی ۲۴ ساعته، پشتیبانی آنلاین و تلفنی ۲۴ ساعته این مجموعه را هم نباید جا بیاندازم. به طوری که می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز با آن‌ها تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را درمیان بگذارید و پاسخگویی دقیق و اصولی داشته باشید.

با وجود تمامی این مزایا یکی از اصلی ترین نکاتی که توانسته آقای امداد را به عنوان یکی از اصلی ترین انتخاب های رانندگان به شمار آورد، قیمت خدمات است که به صورت شفاف و واضح و دسته بندی شده در وب سایت امداد خودرو موجود می باشد. در واقع هر یک از ما می‌توانیم با ورود به وبسایت آقای امداد، پیش از درخواست خدمات و سفارش امداد قیمت‌ها را به صورت تفکیک شده و دسته بندی شده مشاهده کنیم. این میزان شفافیت در موقعیتی که هر روزه به نحوی قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کند، جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

شما می‌توانید به وبسایت آقای امداد مراجعه کنید و با انواع خدمات آن‌ها آشنا شوید. این مجموعه فعالیت خود را گسترش داده و هم‌اکنون در تهران، کرج، مشهد، رشت، مازندران و بسیاری از شهرها و استانهای کشورمان در حال خدمت‌رسانی به رانندگان است. و به عنوان یک انتخاب مناسب حتی در زمان سفر نیز بامداد خودرو تهران نگین خودرو 

امداد خودرو نگین خودرو خدمات پس از فروش شرکت نگین خودرو ایران را عهده دار است.

در صورت امداد و کمک می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید و نگین خودرو را مطلع سازید تا متخصصین امور امدادی به یاری شما آیند.

در صورتی که امکان راه اندازی و تعمیر خودرو در محل فراهم نباشد، با استفاده از وسایل حمل و نقل امدادی متناسب با خودروی شما آن را تا نزدیک ترین تعمیرگاه مجاز رنو حمل می‌کنند.

نگین خودرو انجام خدمت و سرویس های سیار در محل را به منظور حفظ وقت جلوگیری از اتلاف آن راه اندازی کرد.

داشتن مجوز رسمی از اتحادیه امداد خودروی تهران

 امداد خودرو نگین خودرو زیر نظر اتحادیه دفاتر امدادی کار کرده و مطابق با قواعد و قوانین و دستورالعمل های اتحادیه خود عمل می کند. هزینه و تعرفه های امداد خودرو نگین خودرو که در قبال کارهای امدادی دریافت می‌کند نیز به طور کامل تحت نظر اتحادیه امدادی می باشد.

نیروی کاری متخصص امداد خودروی تهران

امداد خودرو نگین خودرو، نیروی انسانی متخصص ماهر و کارآزموده را استخدام نموده است که در خصوص خدمات سیار جاده‌ای به نحو احسن اقدام به فعالیت کنند و خیال مشتری از عملکرد فنی آنها راحت و آسوده خاطر باشد.

تمامی لوازم و قطعات مورد استفاده این امداد خودرو دارای گارانتی تعویض بوده و از اصل بودن کیفیت لوازم و قطعات مطمئن باشید. امداد خودرو نگین خودرو پیوسته در تلاش است تا مشکلات امدادی هموطنان گرامی را رفع کند، لذا به شما توصیه می کند در هنگام رسیدن امدادگران امدادگران به محل، به منظور خدمت رسانی به خودروی شما حتماً از آنان کارت شناسایی معتبر شرکت را دریافت کرده و مشاهده کنید.

خدمات امداد خودروی نگین

امداد خودرو برای حمل و جابجایی وسایل نقلیه سبک و چهار چرخ با نصب یدک کش و جرثقیل وسیله را به نزدیکترین تعمیرگاه می‌برد.

سوخت‌رسانی و تعویض چرخ خودرو و پنچرگیری کردن آن در جاده‌های محل پوشش از خدمات مورد استفاده در این امداد خودرو است.

سرویس های جانبی بسیاری از این دسته خدمات امدادی به شما ارائه می گردد تا با خیالی آسوده و ایمن در جاده ها رانندگی کنید و در هنگام خرابی خودرو، دغدغه ی خاصی را مد نظرتان نداشته باشید. تنها کافیست با ما تماس حاصل کنید تا به کمک شما آییم.

برای مشاهده ی  به بالای برگه مراجعه نمایید .

ه شمار می‌رود.

 

دکمه بازگشت به بالا